307 posts, 16 pages, 61,931 views
Jep, eipä ollu. No tulipahan tilattua Hard Nrg 7Pablo:
Ei todellakaan ollut mikään mieltä ylentävä kokemus :(

ei kyl jääny mikää hyvä fiilis ku carbonit lopetti kesken ja sit huudetaan että "bileet on nyt ohi, menkää kotiinne"

ihan ekana kaikille anteeksi känniääliöintini
en näköjään osaa käyttäytyy humalatilassa, sitäkään vähä mitä yleensä. Mutta itse bileistä, olen niiiin pettynyt
ei oikeen sanoin voi kuvailla miten huonosti mun ilta meni loppujen lopuksi. Eka hukkaan napakorun ja siitä heti perään korvakorut
miä näköjään osaan
noh sinne meni noin abaut 350 e edestä tavaraa mut noh, ei voi minkään. itseppähän hölmöilin. Noh, aattelin et jiihaa pääsee tanssii et carbonit alotti just et nyt saliin, noh, pääsin salin ovelle nii porukka pistetään pihalle ja bileet on loppu.Huoh, oli valmiiks jo ihan paska olo niin tää oli ihan viimenen niitti
Alkuilta mnei hyvän porukan kanssa
fiilistellessä ja juopotellessa. bileis oli tosi kivaa nähä tuttuja ja muitakin ihmisiä ja musiikkikin loksateli hyvin, mutta noh... oli paska uus vuos mut en nyt syyttäis ketää muuta ku itteeni omasta huonosta olosta ja osittain pilalle menneestä illasta
kiitos anteeksi ja näkemiin .
Fiilis oli katossa siihen asti, kunnes osa jengistä alkoi olemaan vähän liiankin tutkalla ja yhdelle tais käydä sit vähän pahemminkin...