RUSH - The ultimate NYE banger 31.12.2004 @ Helsinki

307 posts, 16 pages, 49,467 views

joun

#81 • • joun People want to be needed

Maladar:
Mut mitä oikein tapahtui Carbon Basedin aikana? Miksi se loppui ...? Olin ja olen todella ihmeissäni!

Joku veti överit ja kuoli? *ding* Ja sit tuol kanaval puhuttiin jotain että ei ollut virallista järjestyksen valvojaa ja sen takii kans.

--
Im happy only when Im busy

joun

#83 • • joun People want to be needed

Pablo:
Kuulemma kukaan ei sentään kuollut onneksi. Tiedon kuulin ennen poistumista Aktia-salilta.

No se ois hyvä. Mut ei oo kiva ku pistiviät poikki *eiei*

--
Im happy only when Im busy

Illustrator

#85 • • Illustrator

Pablo:
Ei todellakaan ollut mikään mieltä ylentävä kokemus :(

Jep, eipä ollu. No tulipahan tilattua Hard Nrg 7 *jiihaa*
Orfeus

#86 • • Orfeus
Että semmosta*eiei**dissaa*
leka

#87 • • leka anteeksi olen eläin
Joo oli kivat *aplodit* kemut mutt virka-valta hoiti homman rektaali asteelle*grr* Ett hyvät uudetvuodet viellä kaikille *vink*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Displacer

#88 • • Displacer
Vähän kyl laski fiiliksiä ku bileet loppu kuin seinään , muuten ei valittamista :)
Yoni

#89 • • Edited Yoni Tyhmä Vartija!
Joo! Kivaa mullakin oli!

Nemesin aikana kattelin menoa ensiksi ja hankin hiprakan itelleni!

Alekin aikana pistinkin sitten menemään olan takaa koko setin ajan. (Kuulin viimeinkin livenä!!)
Meni jalkapohjat rakkuloille ja reväytin kylkeni! *hih*
Valitsin ehkä paikkani huonosti just strobon ja savukoneen välistä, mutta no... Strobo anto hyvän tunnelman niin lähietäisyydeltä, mutta savu ei maistunu kovin hyvälle.

Pain on Creationin alottaessa lähdin juomaan ja lepäämään hetkeks... HETKEKS... Sit taas mentiin täysillä!
Pojilla sattu pieni moka soitossa, mutta eipä se tuntunut menoa haittaavan! Mullakin pisti vaan vähän hymyilyttämään. *nauru*
Shit happens!

Sebastianin aikana nojailin seinään Red Bull tiskin luona kun alko puhti loppumaan! Mutta sitäkään rentoutumista ei kestäny kauan!

SAm Hudson ilmesty dekkien taakse kuin tyhjästä! Olin vielä ihan "Hyvä Sebastian!" kun dekkien taakse on ilmestynyt ihan tuntematon kaveri! Noh...
Hudsonin loppupuolella päätin lopulta lähteä kotiin nukkumaan.
Hetken ihmettelin ambulanssia siinä pihalla ja sitten kohti asemaa...

Asemalla sitten katselin kun kolme mustaa kaveria tappeli asemalaiturilla. Yksi niistä oli antanu mulle kaljan, joten join sitä ja kattelin näytöstä, kunnes järkkärit tuli väliin.

Mutta! Kivaa oli!
martina

#90 • • Edited martina FINRG-martat, superhifistelijä
oli ihan mielettömän hauskaa! *jiihaa*

kunnes tosiaan fiilikset latistu...
#91 • • REivaaja Guest
oli kyllä kivaa. kiitos teille jotka osasitte pitää kivaa ettekä aukonut turpaanne ihan vaan tavan vuoksi.
hoocee

#92 • • hoocee
mielettömän hauskaa oli kyllä olla bilettämässä pitkästä aikaa mutta, harmitti vaan ku pileet loppu kesken
Mumuli

#93 • • Edited Mumuli UG-///
huh, kyllä tuli huomattua että laiskakin jaksaa. oli ihan mahtavaa. ainoa on kun jengi flippaili siellä ja mun tekis edelleenkin mieli kaivaa lusikalla sen poken sydämen rippeet mitä sillä nyt enää sattuu oleen. todella töykeä ja töni ihmisiä.vois miettii ennen kuin tulee töihin että kiinnostaako tehdä, kyllä varmaan stadissa pokeja ois jota työ ja raha kiinnostaa..no mut enivei aivan mahottoman mukavaa ja kyllähän vielä repäsin ja jaksoin illuihin mennä sormia heilutteleen

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

pauhi1

#94 • • pauhi1
*jiihaa* Todella hyvät bileet *jiihaa* Carbon based jäi tosin vähän harmittamaan.
Even

#95 • • Even
Samat sanat *jiihaa*, varsinkin Sebastian *aplodit*
Chare

#96 • • Chare kiltti tyttö
jeps, hurjaa oli.. ja siis kivaa! *hihu*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Zeni-

#97 • • Edited Zeni- Funky Little Man
Joops menihän se uusvuos näinkin... *igor* ei kyl jääny mikää hyvä fiilis ku carbonit lopetti kesken ja sit huudetaan että "bileet on nyt ohi, menkää kotiinne" *eiei* *grr*

Muuten alkuilta meni mukavasti nemesiä, alekkia ja poc:tä kuunnellessa *hymy*

...stanan nappipäät menkää nyt vähän itteenne.

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

Mellu-

#98 • • Mellu-
joo *grr* ihan ekana kaikille anteeksi känniääliöintini *uuh* en näköjään osaa käyttäytyy humalatilassa, sitäkään vähä mitä yleensä. Mutta itse bileistä, olen niiiin pettynyt *eiei* ei oikeen sanoin voi kuvailla miten huonosti mun ilta meni loppujen lopuksi. Eka hukkaan napakorun ja siitä heti perään korvakorut *uuh* miä näköjään osaan *nyyh* noh sinne meni noin abaut 350 e edestä tavaraa mut noh, ei voi minkään. itseppähän hölmöilin. Noh, aattelin et jiihaa pääsee tanssii et carbonit alotti just et nyt saliin, noh, pääsin salin ovelle nii porukka pistetään pihalle ja bileet on loppu.Huoh, oli valmiiks jo ihan paska olo niin tää oli ihan viimenen niitti *uuh* Alkuilta mnei hyvän porukan kanssa *sydän* fiilistellessä ja juopotellessa. bileis oli tosi kivaa nähä tuttuja ja muitakin ihmisiä ja musiikkikin loksateli hyvin, mutta noh... oli paska uus vuos mut en nyt syyttäis ketää muuta ku itteeni omasta huonosta olosta ja osittain pilalle menneestä illasta *grr* kiitos anteeksi ja näkemiin .

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

#99 • • Peppi Guest
Sebastianin setti ja "lentävät" paperinpalat jäi mieleen erityisesti *sydän* Fiilis oli katossa siihen asti, kunnes osa jengistä alkoi olemaan vähän liiankin tutkalla ja yhdelle tais käydä sit vähän pahemminkin... *uuh*
liikkuva muna

#100 • • liikkuva muna an egg on the move
Ihan turhaan täällä itketään kun herra konstaapeli tuli keskeyttämään bileet. Itse asiassa ihmettelin ettei bileitä keskeytetty jo aiemmin. Vitutti oikeesti ihan perkeleesti kattoo jengin "jee nyt on NYE vittu jou, tupladoupit saatana!!" -meininkiä.

Vois nyt ees 50 ihmistä tehdä uudenvuodenlupauksen ja lopettaa ton saatanan perseilyn. Noita bilepaikkojakin saattais mennä alta vähemmän jos tota douppileimaa sais edes hitusen häivytettyä.

Muuten oli hyvät bileet! PoCci toimi kyl parhaiten meitsille. *joo*