STORM > The Second Rebirth > Friday 12.11.2004

62 posts, 4 pages, 13,671 views

Avatar
#41 • • astaroth Guest
Käytiin kuulema täälläkin... :D
Mellu-

Posts: 4,006

#42 • • Mellu-

lostgone:
ja tietenkin jännityksellä jään odottamaan siirtyykö Mellu pelaamaan Valkealan Kajoon..*täh*(ainakin se lupasi)*hih*



mitähän miä oon menny taas lupailemaan, *nauru* no joo.. *eiei*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Kenny

Posts: 701

#44 • • Kenny Hullu Vinosilmä

PuuhaOsku:

(One Night In Lahti) *lmao*



Hamburgeeeeeeeeeeeer!!!!!!! *nauru*

--
Tao Tao

*Tomzah*

Posts: 69

#45 • • *Tomzah*
Joo, olihan aika normibileet loppujen lopuks. Tai ehkä vaa sit odotin vähän liikoja kun en aikohi ollu bileis käyny...Ainoastaa Sebastianin setti säväytti, muut ei oikee uponnu...Tietty poikkeuksena voi ottaa BK:n Bad ass -biisin (olikohan batesin setin aikaa?) joka oli illan illan ehdoton kuningasbiisi!*aplodit**hymy* Jengii ei kauheesti ollu mut olipahan kerranki tilaa tanssia! Hyvässä seurassa sitte jakso hengaa koko illan loppuu, muuten nessi ois varmaa kyl jääny kuuntelematta, niin "erikoinen" setti tänää oli...täytyy sanoo et viel on tekemist et sitä alkuperästen stormien tunnelmaa saatas lisää... Candyman kuittaa!*nauru*
:D

Posts: 3,707

#46 • • :D
No olihan se taas ilta. Itse olin kyl niin pihalla kuin postilaatikko, enkä
oikeastaan muista muuta kun heikommin toimivan pa:n ja sashan
muutaman gabbertyylisen raidan. Bad ass ... niin. ~:[]
Tuttuja oli kyl huisisti taas, kiva ^__^

Muutama kuvatuskin tuli otettua, osa niistä on klubituksessa ja loput
tässä
Kolera

Posts: 4,256

#47 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
hmm tuntuu et näis on totaaliperseet ihmisten määrä vakio. Minen täl kertaa =P Tuli sit kuitenki sen verran näemmä poljettua et nuo lenkkarit meni kärjestä rikki. Oli kyl suht ikäviä ne bassohuminat siel välis ku meinas vatsa tulla haukkaa happee. Mukavaa oloa kokonaisuudessaan.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Juhgu

Posts: 7,921

#48 • • Juhgu Virnistelijä

Kolera:
Minen täl kertaa =P



EtPÄ
Nojoo, kai se on kehitystä ettet kierinyt oksennuksessasi, mutta kyllä sitä humalatilaa näytti olevan päällä tai sit olit muuten vaan hurmoksessa *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Jone

Posts: 8,258

#50 • • Jone Archibald Haddock

*Tomzah*:
BK:n Bad ass -biisin (olikohan batesin setin aikaa?) joka oli illan illan ehdoton kuningasbiisi!*aplodit**hymy*



Tais Sebastian soittaa tonkin. Oli muuten illan ainoa biisi, jonka intouduin tanssimaan (tai no, lähinnä jyräämään läpi siinä tuiskeessa) - "PAHAPERSE... PAHAPERSE!"

Yhtiömme kiittää järjestävää organisaatiota, Bates-Tomppaa ja lokal idiotseja. Lahti on aina niin mesta paikka.
RaFoz

Posts: 3

#51 • • RaFoz
Juuh, oli ihan hyvät bileet ainakin niiltäosin mitä olin siellä, elliot vaan jossain vaiheessa rupes soittamaan jotain hitaampaa settiä niin en jaksanu enää olla tanssimassa.. Mut muuten tykkäsin ja sain kunnon hienkin jossain vaiheessa päälle. *hikoil* *hymy*
Plaque

Posts: 269

#52 • • Plaque
Meininki hyvä. *jiihaa*

Jos Stormeja tulevaisuudes tulos, mukana ollaan. *hymy*
phear

Posts: 804

#53 • • phear <X>
Huhhuh...

Ei näin...

Saatanan sakemannit juotti mut ihan kauheeseen kuntoon. *känni*

Eli bileistä ei oo oikein muuta sanottavaa, kun et kai mä olin siellä.

Odotan Jonen kuvia melko pelonsekaisin tuntein. *nauru*

Siis loistobileet.*blush**iloinen*
karwa

Posts: 34

#54 • • karwa
oli kyl tään bileet...kyl rx taas soitti totella hyvän setin....oli totella ilo tampata... mut kiitos kaikille *joo*
Tipsu

Posts: 133

#55 • • Tipsu RONTTI =)
LaBamBaaaa!!!! Oli taas ihan nastat kekkerit...*aplodit* Ihmeesti sitä kerkeekin illan aikana touhuumaan....*ding* Kiitokset " naapureille "seurasta! *hymy* Ps. sinza sul on kiva peppu...hehehee...*justjoo* HULA HULA...See U next time!! Aloha!!

--
Kohtele toisia niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan...

Aeryn

Posts: 166

#56 • • Aeryn
Vaikka flunssan takia ei jaksannu tanssii ihan niin paljon kun viimeks, ni silti oli kyllä todella hyvät bileet! *jiihaa**aplodit*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

Sinza

Posts: 2,227

#57 • • Sinza

Tipsu:
Ps. sinza sul on kiva peppu...


*lmao* Tipsu mä laitan tällä viikolla sulle ne sun pose-fotot tulee *pahis*... Joo, mut ihan kivat bileet oli! Tällä kertaa ei ollut mitään sellasta mikä olis parhaimmuudellaan ollut ylivertainen, mutta tasasen hyvää musiikkia tuli koko illan (tai siis siitä asti ainakin kun alas saavuttiin *joo*). Kiitos myös mukavasta seurasta kamuille *hali*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

BUTCHER-KK

Posts: 595

#58 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
Tamperen Teurastus & Isku ryhmä Kiittä Lahtelaisia, hyvät pippalot, KIITOS kaikki!
Seuraavan kerran T&I-ryhmä on paikalla Pressure Clubilla 4.12.04 *jiihaa*

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

Tipsu

Posts: 133

#59 • • Tipsu RONTTI =)

BUTCHER-KK:
Seuraavan kerran T&I-ryhmä on paikalla Pressure Clubilla 4.12.04 *jiihaa*




Tervetuloa...Siellä nähdään....*juonittel*

--
Kohtele toisia niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan...