Joo, olihan aika normibileet loppujen lopuks. Tai ehkä vaa sit odotin vähän liikoja kun en aikohi ollu bileis käyny...Ainoastaa Sebastianin setti säväytti, muut ei oikee uponnu...Tietty poikkeuksena voi ottaa BK:n Bad ass -biisin (olikohan batesin setin aikaa?) joka oli illan illan ehdoton kuningasbiisi! Jengii ei kauheesti ollu mut olipahan kerranki tilaa tanssia! Hyvässä seurassa sitte jakso hengaa koko illan loppuu, muuten nessi ois varmaa kyl jääny kuuntelematta, niin "erikoinen" setti tänää oli...täytyy sanoo et viel on tekemist et sitä alkuperästen stormien tunnelmaa saatas lisää... Candyman kuittaa!
No olihan se taas ilta. Itse olin kyl niin pihalla kuin postilaatikko, enkä
oikeastaan muista muuta kun heikommin toimivan pa:n ja sashan
muutaman gabbertyylisen raidan. Bad ass ... niin. ~:[]
Tuttuja oli kyl huisisti taas, kiva ^__^
Muutama kuvatuskin tuli otettua, osa niistä on klubituksessa ja loput tässä
hmm tuntuu et näis on totaaliperseet ihmisten määrä vakio. Minen täl kertaa =P Tuli sit kuitenki sen verran näemmä poljettua et nuo lenkkarit meni kärjestä rikki. Oli kyl suht ikäviä ne bassohuminat siel välis ku meinas vatsa tulla haukkaa happee. Mukavaa oloa kokonaisuudessaan.
*Tomzah*:
BK:n Bad ass -biisin (olikohan batesin setin aikaa?) joka oli illan illan ehdoton kuningasbiisi!
Tais Sebastian soittaa tonkin. Oli muuten illan ainoa biisi, jonka intouduin tanssimaan (tai no, lähinnä jyräämään läpi siinä tuiskeessa) - "PAHAPERSE... PAHAPERSE!"
Yhtiömme kiittää järjestävää organisaatiota, Bates-Tomppaa ja lokal idiotseja. Lahti on aina niin mesta paikka.
Juuh, oli ihan hyvät bileet ainakin niiltäosin mitä olin siellä, elliot vaan jossain vaiheessa rupes soittamaan jotain hitaampaa settiä niin en jaksanu enää olla tanssimassa.. Mut muuten tykkäsin ja sain kunnon hienkin jossain vaiheessa päälle.
LaBamBaaaa!!!! Oli taas ihan nastat kekkerit... Ihmeesti sitä kerkeekin illan aikana touhuumaan.... Kiitokset " naapureille "seurasta! Ps. sinza sul on kiva peppu...hehehee... HULA HULA...See U next time!! Aloha!!
Tipsu mä laitan tällä viikolla sulle ne sun pose-fotot tulee ... Joo, mut ihan kivat bileet oli! Tällä kertaa ei ollut mitään sellasta mikä olis parhaimmuudellaan ollut ylivertainen, mutta tasasen hyvää musiikkia tuli koko illan (tai siis siitä asti ainakin kun alas saavuttiin ). Kiitos myös mukavasta seurasta kamuille !