646 posts, 33 pages, 306,413 views
Replying to Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute:
Kiitokset mukavista sanoista, niitä tuntuu olevan aivan liian vähän nykyään: hymy voi pelastaa päivän! :)
Idästä oppia myös siihen ihmisarvoiseen elämään, jos ei ole mitään rakentavaa sanottavaa niin on sitten hiljaa, miksi pilata muiden elämä älämölöllä ja toisten morkkaamisella? Jos ei tykkää internetistä, niin ei täällä ole pakko olla.
Muutoksen on tultava, muuten ihmisrotu ei selviä hengissä. Nämä samat tyypit, ketkä täällä pitää marttakerhoa on tuskin nukkuneet edes teltassa yötä saatika oikeasti olleet erällä pitempiä aikoja. Luonto opettaa.
Sensijaan, että keskittyisi negatiivisten vibojen levittämiseen ja oman avuttomuutensa ylläpitämiseen niin kannattaisi varmaan alkaa miettiä, miten itse ratkaisee oman elämänsä, miten elää omavaraisesti ja ekologisesti. Mun ratkaisu on tähän boneko, ei näy kauheesti muita ihmisiä ketkä olis esittänyt omia ratkaisujaan, ainoastaan märy-iikkoja ja kärpäsiä lentelee porukan suusta, paska haisee.
Hiljaisuus on kultaa.
Sulla on kyllä itsetutkiskelun paikka. SÄ täytät M1-lähetteen vaatimukset ja mitä vähemmän sä huomioit muiden mielipiteitä, sen todennäköisemmäksi käy, että joku ottaa yhteyden lääkäriin puolestasi.
Todella paksu väite, joten oletankin että teit itse tämän virhearviointisi omien angstiesi pohjalta ja tuohtuneessa mielentilassa. Jos minä esimerkiksi kävisin keskustelua oman lääkärini kanssa omasta ajatusmaailmastani ja siitä minkä koen oikeaksi itsemäärämisoikeuteni pohjalta, voitaisiin minut helposti rajata tuon pelottavan lähetteen piiriin. Keräilenhän mieluusti metsästä "myrkky-sieniä" ja nautin niitä päihteinä, joten olen siis itselleni vaaraksi. Mitä faktoista ja sen sellaisista, huumeet ja myrkyt ovat tappavia piste.
Byrokraattisen määritelmän tekeminen ihmisestä osuu siis mielestäni yhtä oikeaan kuin työpaikkojen tai armeijan psykologiset testit, "jutteletko kiville" ? Kyllä, mitäs vittua se sinulle kuuluu - jaahas ja hoitoon. Minusta siis ihminen voi ja saa olla hullu, mikäli tällainen yksilö ei ole muille vaaraksi. Ei väkivaltaisten hullujen pakkohoitaminen on vähintään yhtä pakanallista toimintaa 2010 kuin vammaisten pakkosterilisaatiot 30-luvulla tai homouden määritteleminen mielenterveydelliseksi häiriöksi aina 1970-luvulle asti. Ei yksinkertaisesti kuulu moderniin yhteiskuntaan.
Suksikaa toi henkkaristi vittuun täältä. :D
Nyt tämäkin päivä on klubbarissa nähty - modejen potkutopikissa mennään offtopikkiin. :D
NwB: Vuodesta toiseen samat jutut.
Saatko sä tosta jotain kiksejä?
Henri osoittaa syyntakeettomuuttaan jutuissaan
ja sinäkin olisit huolissasi,
jos näkisit omahyväisen velvollisuusetiikkasi ylitse mahdolliset seuraukset joita hän maniallaan itselleen aiheuttaa.
Turha tästä on lähteä vänkäämään.Jos et muista, niin minähän olen ollut siellä kahteen kertaan täyttämättä kriteereitä, joten olen kyllä tietoinen siitä mitä se vaatii.
Sä olet rikosoikeudellisessa vastuussa. Henri puhuu heitteillejätöstä ja sanelee millä ehdoin sossu saa hänelle rahaa kantaa. Henri on vainoharhainen ja itsetuhoinen.
Hän ei edes huolehdi hyvinvoinnistaan.
Jos olit radikaalimarssilla, tai näit sen uutisissa, niin hän oli se, joka hiisasi bongia keskellä poliiseita.
1+1=2
Ei kyllä se nyt on niin, että Henri on hiuskarvan päässä suljetulta ja se hänen on ymmärrettävä omaksi parhaakseen.
Mitä käy marttyyreille?
Turha tästä on lähteä vänkäämään. Jos et muista, niin minähän olen ollut siellä kahteen kertaan täyttämättä kriteereitä, joten olen kyllä tietoinen siitä mitä se vaatii.
Sä olet rikosoikeudellisessa vastuussa. Henri puhuu heitteillejätöstä ja sanelee millä ehdoin sossu saa hänelle rahaa kantaa. Henri on vainoharhainen ja itsetuhoinen.
Hän ei edes huolehdi hyvinvoinnistaan.
Jos olit radikaalimarssilla, tai näit sen uutisissa, niin hän oli se, joka hiisasi bongia keskellä poliiseita.
1+1=2
Ei kyllä se nyt on niin, että Henri on hiuskarvan päässä suljetulta ja se hänen on ymmärrettävä omaksi parhaakseen.
Sun olkinukkeilusi ja kaltevat pintasi toki saattaa oikeuttaa sinulle mielipiteesi, kuten niillä on tapana, mutta minä en aio edes vastata tohon.
*"kukkahattu"*
Oiskohan klubbarissa hyvä esim. jonkinlainen "kiro"sanasuodin
Potkaisen moderaattoria. Havaitsin, ettei boldaus toimi.
---
Potkaisen moderaattoria. Havaitsin, ettei boldaus toimi.
---
Boldaus toimii, ja niin toimii sizekin, kun laittaa arvoksi 20 tai alle
---
*"kukkahattu"*
Oiskohan klubbarissa hyvä esim. jonkinlainen "kiro"sanasuodin
---
No ei vitussa.
voimasanat on juuri niitä itsejään, joita voi näppärästi viljellä silloin kun asia tarvii vielä enemmän alleviivausta, kuin mihin kursivointi, alleviivaus tai boldaus pystyy yksinään, yhdistettynä tai KASVATETTUNA.
Tämä kaikki pystytään helposti tiivistämään suomalaisen (äidinkielen oppiin hyväksymättömän) agressiivin avulla.
vittu.
näetkö, paljon tehokkaampaa ja miellyttävämpää lukea.
Valitettavasti se olet vain sinä, joka tällä hetkellä käyttäytyy aggressiivisesti. Voin vain yrittää ymmärtää sitä pahaa oloa mitä olet matkallasi saanut osaksesi, niin itseltäsi kuin järjestelmänkin taholta. Kaikkien vapaiden ja rakkaiden sielujen puolesta pyydänkin nyt sinulta julkisesti anteeksi kaikkea sitä paskaa mitä olet joutunut kokemaan. Jos voisin multiploitua jakaisin sylini koko maailman kanssa, pyydän anteeksi myös siis sitä, että olen vain ihminen sillä totisesti veljeni näin sen sinulle sanon: "Sinua rakastetaan juuri sellaisena kuin sinä olet."
Mitä tulee olkinukkeiluun niin herra käyttää siinä niin hienoja sanoja etten mie tämänlaisena maalaispojankoltiaisena oikeen ymmärrä tuollaista herrojen puhetta. Asiasta ei tarvitse tämän enempää väitellä - asia on kuten sen ilmaisen häpeällinen.
Kuilu ei toki ole agressiivinen? Toki olen agressiivinen, olenko muuta väittänyt?
Ei olkinukkeilijan kanssa voi keskustella, joten lisää norea
Alentuva tapasi puhua on liian läpinäkyvää sarkasmiksi.
Kuilu on kuilu, miksi me välittäisimme kuilusta, kun rakennamme siltaa välillemme? Ei pohjaton kuilukaan ole liian suuri este rakkautemme näin sen ylittäväksi.
Olkinukke? Voiko olla vai sattuuko se kenties vain liikaa antaa jonkun - myös täysin tuntemattoman - sinua näin rakastaa?
En tarvitse siis mä sarkasmia, rakkaus ja totuus rinnallani käyn mielelläni kanssasi näin keskusteluun. Vain välttääkseni argumentaation, turhan väittelyn missä voittajaa ei ole, vain häviäjiä ja kukaan ei kuitenkaan opi sen enempää meitä rakastamaan. Siispä kerroin mä vain yhden totuuden, jossa kautta viljavien vainioden, tulin mie maalaispoeka ja en edelleenkään ymmärrä miksi sä kanssani haluat vain väitellä, miksei me voitais kätellä . ..vai et sä haluu olla messissä? ;)