Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute

646 posts, 33 pages, 292,609 views

Freja

Posts: 8,774

#601 • • Freja Sihteeri
Nyt tämäkin päivä on klubbarissa nähty - modejen potkutopikissa mennään offtopikkiin. :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

NwB

Posts: 327

#602 • • Edited NwB

Replying to Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute:

Kiitokset mukavista sanoista, niitä tuntuu olevan aivan liian vähän nykyään: hymy voi pelastaa päivän! :)

Sir Henri Risti

Mä kyllä hymyilen sun tahattomalle huumorillesi.

Idästä oppia myös siihen ihmisarvoiseen elämään, jos ei ole mitään rakentavaa sanottavaa niin on sitten hiljaa, miksi pilata muiden elämä älämölöllä ja toisten morkkaamisella? Jos ei tykkää internetistä, niin ei täällä ole pakko olla.


Se ei Henri tarkoita sitä, että sä saat floodata kymmenille forumeille saman sisällön copy-pastena ja vetää sivullisia mukaan soppaasi. Minua ei sinun volttisi kiinnosta, joten en kaipaa vastaustasi.

Muutoksen on tultava, muuten ihmisrotu ei selviä hengissä. Nämä samat tyypit, ketkä täällä pitää marttakerhoa on tuskin nukkuneet edes teltassa yötä saatika oikeasti olleet erällä pitempiä aikoja. Luonto opettaa.



Mä oon nukkunut teltassa kun koti lähti. Ei ollut äiti maksamassa laskuja. Hän teki itsemurhan jo aikoja sitten.

Saan pitkälti syyttää itseäni, vaikka toki asiassa olikin monia laittomia piirteitä.
Se olet kuule sinä, joka et tästä maailmasta mitään ymmärrä. En halua yhtyä sts ja muiden kusipäiden rinnalle, mutta relativistisesti tarkasteltuna sinä et anna minulle muita vaihtoehtoja.

Sensijaan, että keskittyisi negatiivisten vibojen levittämiseen ja oman avuttomuutensa ylläpitämiseen niin kannattaisi varmaan alkaa miettiä, miten itse ratkaisee oman elämänsä, miten elää omavaraisesti ja ekologisesti. Mun ratkaisu on tähän boneko, ei näy kauheesti muita ihmisiä ketkä olis esittänyt omia ratkaisujaan, ainoastaan märy-iikkoja ja kärpäsiä lentelee porukan suusta, paska haisee.

Hiljaisuus on kultaa.



Sulla on kyllä itsetutkiskelun paikka. SÄ täytät M1-lähetteen vaatimukset ja mitä vähemmän sä huomioit muiden mielipiteitä, sen todennäköisemmäksi käy, että joku ottaa yhteyden lääkäriin puolestasi.

Nyt on aika pysähtyä ja laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Tilasi - josta et ole tietoinen - saattaa olla ihan elimellinen ja on tärkeää että otat vastuun hyvinvoinnistasi menemällä vastaanotolle mitä pikimmiten. Henkilökohtaisesti tykkään lukea juttujasi, mutta huoli hyvinvoinnistasi on kasvanut viihdearvoa suuremmaksi.

Se miksei tätä keskustelua käydä YV:n muodossa, johtuu siitä, että defenssisi ovat liian korkeat ylitettäviksi kahden kesken. Siksi nyt painostan sinua vapauden menettämisen uhalla, joka on olemassa ilman sen esilletuontiakin. Ja kun en ole lääkäri, se ei sodi ammattietiikkaakaan vastaan.

--
Jee! Kumpi voitti!!

Jokke L

Posts: 1,203

#603 • • Jokke L [GoodMusic]
Suksikaa toi henkkaristi vittuun täältä. :D

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Damien

Posts: 2,882

#604 • • Damien [tr3ox]

Replying to Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute:


Sulla on kyllä itsetutkiskelun paikka. SÄ täytät M1-lähetteen vaatimukset ja mitä vähemmän sä huomioit muiden mielipiteitä, sen todennäköisemmäksi käy, että joku ottaa yhteyden lääkäriin puolestasi.



Todella paksu väite, joten oletankin että teit itse tämän virhearviointisi omien angstiesi pohjalta ja tuohtuneessa mielentilassa. Jos minä esimerkiksi kävisin keskustelua oman lääkärini kanssa omasta ajatusmaailmastani ja siitä minkä koen oikeaksi itsemäärämisoikeuteni pohjalta, voitaisiin minut helposti rajata tuon pelottavan lähetteen piiriin. Keräilenhän mieluusti metsästä "myrkky-sieniä" ja nautin niitä päihteinä, joten olen siis itselleni vaaraksi. Mitä faktoista ja sen sellaisista, huumeet ja myrkyt ovat tappavia piste.

Byrokraattisen määritelmän tekeminen ihmisestä osuu siis mielestäni yhtä oikeaan kuin työpaikkojen tai armeijan psykologiset testit, "jutteletko kiville" ? Kyllä, mitäs vittua se sinulle kuuluu - jaahas ja hoitoon. Minusta siis ihminen voi ja saa olla hullu, mikäli tällainen yksilö ei ole muille vaaraksi. Ei väkivaltaisten hullujen pakkohoitaminen on vähintään yhtä pakanallista toimintaa 2010 kuin vammaisten pakkosterilisaatiot 30-luvulla tai homouden määritteleminen mielenterveydelliseksi häiriöksi aina 1970-luvulle asti. Ei yksinkertaisesti kuulu moderniin yhteiskuntaan.
NwB

Posts: 327

#605 • • Edited NwB

Replying to Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute:


Todella paksu väite, joten oletankin että teit itse tämän virhearviointisi omien angstiesi pohjalta ja tuohtuneessa mielentilassa. Jos minä esimerkiksi kävisin keskustelua oman lääkärini kanssa omasta ajatusmaailmastani ja siitä minkä koen oikeaksi itsemäärämisoikeuteni pohjalta, voitaisiin minut helposti rajata tuon pelottavan lähetteen piiriin. Keräilenhän mieluusti metsästä "myrkky-sieniä" ja nautin niitä päihteinä, joten olen siis itselleni vaaraksi. Mitä faktoista ja sen sellaisista, huumeet ja myrkyt ovat tappavia piste.



Turha tästä on lähteä vänkäämään. Jos et muista, niin minähän olen ollut siellä kahteen kertaan täyttämättä kriteereitä, joten olen kyllä tietoinen siitä mitä se vaatii.
Sä olet rikosoikeudellisessa vastuussa. Henri puhuu heitteillejätöstä ja sanelee millä ehdoin sossu saa hänelle rahaa kantaa. Henri on vainoharhainen ja itsetuhoinen.
Hän ei edes huolehdi hyvinvoinnistaan.

Jos olit radikaalimarssilla, tai näit sen uutisissa, niin hän oli se, joka hiisasi bongia keskellä poliiseita.
1+1=2

Ei kyllä se nyt on niin, että Henri on hiuskarvan päässä suljetulta ja se hänen on ymmärrettävä omaksi parhaakseen.

Byrokraattisen määritelmän tekeminen ihmisestä osuu siis mielestäni yhtä oikeaan kuin työpaikkojen tai armeijan psykologiset testit, "jutteletko kiville" ? Kyllä, mitäs vittua se sinulle kuuluu - jaahas ja hoitoon. Minusta siis ihminen voi ja saa olla hullu, mikäli tällainen yksilö ei ole muille vaaraksi. Ei väkivaltaisten hullujen pakkohoitaminen on vähintään yhtä pakanallista toimintaa 2010 kuin vammaisten pakkosterilisaatiot 30-luvulla tai homouden määritteleminen mielenterveydelliseksi häiriöksi aina 1970-luvulle asti. Ei yksinkertaisesti kuulu moderniin yhteiskuntaan.


Sun olkinukkeilusi ja kaltevat pintasi toki saattaa oikeuttaa sinulle mielipiteesi, kuten niillä on tapana, mutta minä en aio edes vastata tohon.

--
Jee! Kumpi voitti!!

NwB

Posts: 327

#606 • • Edited NwB

Replying to Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute:

Suksikaa toi henkkaristi vittuun täältä. :D



No siihen en pyri, mut tokihan sekin riski on olemassa. Kuhan vain repisi sen päänsä pois perseestään.

..Niin ja jos vain mahdollista, niin pyytäisi _ystävällisesti_ sivustojen ylläpitäjiä poistamaan 'todistusaineiston', ja ylläpitäjät suopeutta osoittaen noudattaisivat hänen pyyntöään.

Oman foruminsa hän toki minun puolestani saa pitää, mutta Nibirua ja biografiaa ei kannata sekoittaa keskenään. Noi bonekot sun muut on parempi hoitaa anonyyminä jo ihan tukijoiden tähden.

Ja ihan Henrille kaikella rakkaudella:

Mitä käy marttyyreille?

--
Jee! Kumpi voitti!!

kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#608 • • Edited kuilu ja kummitus

NwB: Vuodesta toiseen samat jutut.


On selvää, et sulle johdonmukaisuus ja pitkäjänteisyys on tuntemattomia juttuja, mut meitsi ei kauheesti arvosta sellast tuuliviireilyä, et näkemykset vaihtelis vuodesta toiseen. Ellei se ole perusteltua! =)

Saatko sä tosta jotain kiksejä?


JOS tarkoitat, että nautinko kirjoittamisesta, niin vastaus on kyllä ja ne kixit tulee siitä, ku saa lytätä sun kaltasia urpoja. Minkä ihmeen takia SÄ kirjottelet tänne?

Ai nii! SULLA on "motiivis", uuuh, ku salaperästä! SÄ oot parantamas Henriä! SÄ tiedät, mikä on Henrille parhaaksi! Paranna hei kuule meidät muutkin?!

Henri osoittaa syyntakeettomuuttaan jutuissaan


Kuten myös sinä. Mitä sitten? Sä osoitat kusipäisyytes jutuillas. Onneks urpoille ja kusipäille voi huutaa, toisin kuin potilaille. Onko täysin SUN valintas olla tollanen mulukku?

ja sinäkin olisit huolissasi,


"Olisin"? Mistä tusta sä tiedät, etten ole? MÄ en vaan sillä retostele tai esitä jotain tärkeilevää ja törkeilevää salonki-Sigmundia, joka tulee paikalle stetarit heiluen ja pelastaa kaikki sähköshokkiterapialla ja latelemalla diagnooseja ja lähetteitä suljetulle.

"Katsokaa, kuinka mä vittu olen huolissan tosta vitun urposta Henristä, joka kuuluis suljetulle, lobotomiaan ja Neurotol 400 slowta hihaan!"

jos näkisit omahyväisen velvollisuusetiikkasi ylitse mahdolliset seuraukset joita hän maniallaan itselleen aiheuttaa.


"Omahyväinen velvollisuusetiikka"? Aina parempi ku sun pahantahtoinen ja katkera seurausetiikka. Kandeisko pysyä altaan matalas päädys vaan, ettei tule vettä keuhkoihin?

Ja SÄ sitten osaat nähdä tulevaisuuteen, ja tiedät Henrin manian seurauksetkin?

Itse olen vierestä seurannut, kun ihmiset ovat vajonneet psykoosiin. Ja olen itsekin sen aikoinani akuutisti kokenut. Ja voin sanoa vuorenvarmasti, että sun kaltaset "huutamalla auttajat" vois painua ttuun. Ensimmäinen mikä pitää saada aikaiseksi, on luotettava ja rauhallinen ilmapiiri, ja se tapahtuu potilaan ehdoilla.

Turha tästä on lähteä vänkäämään.Jos et muista, niin minähän olen ollut siellä kahteen kertaan täyttämättä kriteereitä, joten olen kyllä tietoinen siitä mitä se vaatii.


=D Eli tässä epäilty hullu huutaa epäilemälleen hullulle! SÄ olet ollut "syyttä" hullujenhuoneella? Eli ymmärrät, että sinne voi joutua, vaikka ei olisi syytä. Vai menitsä sinne vapaaehtoisesti?! Missä vaiheessa susta tuli lääkäri? =)

Sä siis tiedät, et mitä vaatii päästä lataamon, koska olet ollut siellä. Sanot, että sinne on kriteerit. MUTTA sinä siis olit siellä, täyttämättä niitä kriteerejä. Eli ei ne kriteerit ainakaan kovin tiukat ole. Paitsi kun SINÄ sanot.

Sä olet rikosoikeudellisessa vastuussa. Henri puhuu heitteillejätöstä ja sanelee millä ehdoin sossu saa hänelle rahaa kantaa. Henri on vainoharhainen ja itsetuhoinen.
Hän ei edes huolehdi hyvinvoinnistaan.


='(

Jokainen, joka lukenu sun postejas tajuaa, ettei sun tavoite ole Henrin autaminen, tai jos on, se on todella psykoottista auttamista. Samaa vainoharhaista "auttamista", kun vanhemmat lyödessä lapsiaan, tai mies vaimoaan, vain "auttaakseen" tätä ymmärtämään maailmaa. Sulla ei ole vaadittavaa tietoa ja kokemusta esittääkses tollasta asiantuntijaa, ja pahimmassa tapauksessa sun huutelus on bensaa liekkeihin.

Ja kuka on rikosoikeudellisessa vastuussa tässä??? Ja millä perusteella?

Jos olit radikaalimarssilla, tai näit sen uutisissa, niin hän oli se, joka hiisasi bongia keskellä poliiseita.
1+1=2


"Poliiseita"... ^____________^

NO olen itse pajauttanut hamppumarssilla Steissin kohdalla ja "poliiseiden" maija ajoi vieressä. Mikä tun argumentti tämä nyt on? Kalvit siis Henrin käyttörikoksesta?

1+1=2 ! Hienoa, eka lause, mikä ei ole päin ttua. "Hei sulla NwB on foorumikuvana ihan friikkikuva hei, taidat olla hullu!" 1+1=2!!!

Ei kyllä se nyt on niin, että Henri on hiuskarvan päässä suljetulta ja se hänen on ymmärrettävä omaksi parhaakseen.


Sä olet hiuskarvan päässä noresta, ja se on ymmärrettävä MUN parhaaksi. =D

NwB, ymmrrätkö, että sun reaktios Henriin on yliampuva? Ja mua kiinnostaa, että miksi? Siksikö, kun olet itse ollut lataamossa, kaksikin kertaa, ja IHAN SYYTTÄ!? Korpeeko sua, et Henri on vielä "vapaalla"?

JOS se sopi sinulle, se ei tarkoita, että se sopisi Henrille. Ihmiset ovat erilaisia, se mikä on hyväksi minulle, ei ole sitä välttämättä sinulle tai Henrille. JOS sun maailma musteni, ja piti hakea apua, ei sun tartte alistaa muita sun harhaiselle maailmankuvalles. Ja kyllä, kysymyksien välttely on psykoosin normi. ;) Eli vedäpä se oma pääs sieltä aunarista, ni ehkä vähän helpottaa toi sun angstis? Kelaa vaik niin, et kovinkaan montaa ei kiinnosta sun diagnoosis? Ja vielä vähemmän auttaa?

Mitä käy marttyyreille?


Ne julistetaan jossain vaiheessa pyhimyksiksi.

Blaah, nore vai ei?

Jotenki tää sirhenriristille ttuilu tuntuu sellaselta vastenmieliseltä heikomman kiusaamiselta, missä heikolla itsetunnolla varustetut pääsevät pätemään, jopa admin on lähtenyt siihen mukaan ihmetellen, että hänellä on kärsivällisyyttä toimia sivistyneesti ja laittoi oikein Klabarin syyhkyluolaksi. En siis ymmärrä, että sirhenriristin kaltaiselle hepulle vaaditaan bännejä sellaisten toimesta, jotka syyllistyvät IMO isompaan Klabari-rikkeeseen vittuilemalla. Enemmän mua vituttaa nää NwB'n paskaläpät ja pseudodiagnoosit, ku Henrin postaukset, joita en tosin ole edes lukenut. =)

A: "Heippa kaikki, täs olis viidestoista triidi mun boneko-bonsai-banaani-pirtelöstä!"
B: "Vitun sekopää hullu, painu vittuun täältä!"

IMO tuo B osoittaa omasta psyykestään vähintään yhtä paljon kuin A, ja on mielestäni paheksuttavampi, pilaa fiiliksiä ja foorumin harmoniaa enemmän kuin A.

Kaiketi toi Amnestyn banneri antaa jonkinlaista tasoitusta nukkumaan mennessä; omatunto pysyy yhtä hiljaa kuin adminkin. "Seuraava potilas!" Taitaa mennä niin, et "seuraava foorumi"..? Vähän on kyl sama klangi tääl Klabaris, ku Plattaril sen joutuessa teho-osastolle. ^___________^

Kerropa anqqa kertauxexi vielä kaikille, että mikä on ignore-featuren funktio, niin ehkä tämäkin mobi tästä hiipuu.

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

Wolverine

Posts: 1,860

#609 • • Wolverine
hahaha tää threadi on kyllä mahtava. jatkakaa..
NwB

Posts: 327

#610 • • NwB
En ole kyllä kuilua pahempaa narsistia eläessäni nähnyt.

Yrittäisit nyt pieni olla edes koherentti.

ignore <3

--
Jee! Kumpi voitti!!

Damien

Posts: 2,882

#611 • • Edited Damien [tr3ox]

Replying to Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute:

Turha tästä on lähteä vänkäämään. Jos et muista, niin minähän olen ollut siellä kahteen kertaan täyttämättä kriteereitä, joten olen kyllä tietoinen siitä mitä se vaatii.
Sä olet rikosoikeudellisessa vastuussa. Henri puhuu heitteillejätöstä ja sanelee millä ehdoin sossu saa hänelle rahaa kantaa. Henri on vainoharhainen ja itsetuhoinen.
Hän ei edes huolehdi hyvinvoinnistaan.

Jos olit radikaalimarssilla, tai näit sen uutisissa, niin hän oli se, joka hiisasi bongia keskellä poliiseita.
1+1=2

Ei kyllä se nyt on niin, että Henri on hiuskarvan päässä suljetulta ja se hänen on ymmärrettävä omaksi parhaakseen.

Sun olkinukkeilusi ja kaltevat pintasi toki saattaa oikeuttaa sinulle mielipiteesi, kuten niillä on tapana, mutta minä en aio edes vastata tohon.



Valitettavasti se olet vain sinä, joka tällä hetkellä käyttäytyy aggressiivisesti. Voin vain yrittää ymmärtää sitä pahaa oloa mitä olet matkallasi saanut osaksesi, niin itseltäsi kuin järjestelmänkin taholta. Kaikkien vapaiden ja rakkaiden sielujen puolesta pyydänkin nyt sinulta julkisesti anteeksi kaikkea sitä paskaa mitä olet joutunut kokemaan. Jos voisin multiploitua jakaisin sylini koko maailman kanssa, pyydän anteeksi myös siis sitä, että olen vain ihminen sillä totisesti veljeni näin sen sinulle sanon: "Sinua rakastetaan juuri sellaisena kuin sinä olet." *sydän*

Mitä tulee olkinukkeiluun niin herra käyttää siinä niin hienoja sanoja etten mie tämänlaisena maalaispojankoltiaisena oikeen ymmärrä tuollaista herrojen puhetta. Asiasta ei tarvitse tämän enempää väitellä - asia on kuten sen ilmaisen häpeällinen.
Caro²

Posts: 5,301

#612 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

Replying to Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute:

*"kukkahattu"*

Oiskohan klubbarissa hyvä esim. jonkinlainen "kiro"sanasuodin


No ei vitussa.

voimasanat on juuri niitä itsejään, joita voi näppärästi viljellä silloin kun asia tarvii vielä enemmän alleviivausta, kuin mihin kursivointi, alleviivaus tai boldaus pystyy yksinään, yhdistettynä tai KASVATETTUNA.

Tämä kaikki pystytään helposti tiivistämään suomalaisen (äidinkielen oppiin hyväksymättömän) agressiivin avulla.

vittu.

näetkö, paljon tehokkaampaa ja miellyttävämpää lukea.
Caro²

Posts: 5,301

#613 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Potkaisen moderaattoria. Havaitsin, ettei boldaus toimi.

helvetti.
Takyon

Posts: 2,945

#615 • • Takyon Möwkö

Replying to Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute:


---
Potkaisen moderaattoria. Havaitsin, ettei boldaus toimi.
---

Boldaus toimii, ja niin toimii sizekin, kun laittaa arvoksi 20 tai alle



29 30

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Jupe

Posts: 571

#616 • • Edited Jupe
*tirsk**tanssittel*

--
&quot;Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta.&quot; -Aulis Blomstedt

Morrowe

Posts: 865

#617 • • Morrowe

Replying to Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute:


---
*"kukkahattu"*

Oiskohan klubbarissa hyvä esim. jonkinlainen "kiro"sanasuodin
---

No ei vitussa.

voimasanat on juuri niitä itsejään, joita voi näppärästi viljellä silloin kun asia tarvii vielä enemmän alleviivausta, kuin mihin kursivointi, alleviivaus tai boldaus pystyy yksinään, yhdistettynä tai KASVATETTUNA.

Tämä kaikki pystytään helposti tiivistämään suomalaisen (äidinkielen oppiin hyväksymättömän) agressiivin avulla.

vittu.

näetkö, paljon tehokkaampaa ja miellyttävämpää lukea.



No lueppa vittu "rivien välistä" ja kontekstissa foorumin tapahtumiin mitä yritin ehdottaa, ei mua mikään helvetin kiroilu oikeasti täällä vittu häiritse. vittu kun ei tajuta hienovaraisia vihjailua nih. *tirsk*

--
not really

NwB

Posts: 327

#618 • • NwB

Replying to Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute:


Valitettavasti se olet vain sinä, joka tällä hetkellä käyttäytyy aggressiivisesti. Voin vain yrittää ymmärtää sitä pahaa oloa mitä olet matkallasi saanut osaksesi, niin itseltäsi kuin järjestelmänkin taholta. Kaikkien vapaiden ja rakkaiden sielujen puolesta pyydänkin nyt sinulta julkisesti anteeksi kaikkea sitä paskaa mitä olet joutunut kokemaan. Jos voisin multiploitua jakaisin sylini koko maailman kanssa, pyydän anteeksi myös siis sitä, että olen vain ihminen sillä totisesti veljeni näin sen sinulle sanon: "Sinua rakastetaan juuri sellaisena kuin sinä olet." *sydän*


Kuilu ei toki ole agressiivinen? Toki olen agressiivinen, olenko muuta väittänyt?
Ei olkinukkeilijan kanssa voi keskustella, joten lisää norea *sydän*

Mitä tulee olkinukkeiluun niin herra käyttää siinä niin hienoja sanoja etten mie tämänlaisena maalaispojankoltiaisena oikeen ymmärrä tuollaista herrojen puhetta. Asiasta ei tarvitse tämän enempää väitellä - asia on kuten sen ilmaisen häpeällinen.


Alentuva tapasi puhua on liian läpinäkyvää sarkasmiksi.

--
Jee! Kumpi voitti!!

Damien

Posts: 2,882

#619 • • Damien [tr3ox]

Replying to Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute:


Kuilu ei toki ole agressiivinen? Toki olen agressiivinen, olenko muuta väittänyt?
Ei olkinukkeilijan kanssa voi keskustella, joten lisää norea *sydän*
Alentuva tapasi puhua on liian läpinäkyvää sarkasmiksi.



Kuilu on kuilu, miksi me välittäisimme kuilusta, kun rakennamme siltaa välillemme? Ei pohjaton kuilukaan ole liian suuri este rakkautemme näin sen ylittäväksi.

Olkinukke? Voiko olla vai sattuuko se kenties vain liikaa antaa jonkun - myös täysin tuntemattoman - sinua näin rakastaa?

En tarvitse siis mä sarkasmia, rakkaus ja totuus rinnallani käyn mielelläni kanssasi näin keskusteluun. Vain välttääkseni argumentaation, turhan väittelyn missä voittajaa ei ole, vain häviäjiä ja kukaan ei kuitenkaan opi sen enempää meitä rakastamaan. Siispä kerroin mä vain yhden totuuden, jossa kautta viljavien vainioden, tulin mie maalaispoeka ja en edelleenkään ymmärrä miksi sä kanssani haluat vain väitellä, miksei me voitais kätellä . ..vai et sä haluu olla messissä? ;)
NwB

Posts: 327

#620 • • NwB

Replying to Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute:


Kuilu on kuilu, miksi me välittäisimme kuilusta, kun rakennamme siltaa välillemme? Ei pohjaton kuilukaan ole liian suuri este rakkautemme näin sen ylittäväksi.


No olisit sanonut sitten, että sinä olet agressiivinen.

Olkinukke? Voiko olla vai sattuuko se kenties vain liikaa antaa jonkun - myös täysin tuntemattoman - sinua näin rakastaa?


Sä käytät rakkautta aseena, ja se halventaa sen merkitystä.

En tarvitse siis mä sarkasmia, rakkaus ja totuus rinnallani käyn mielelläni kanssasi näin keskusteluun. Vain välttääkseni argumentaation, turhan väittelyn missä voittajaa ei ole, vain häviäjiä ja kukaan ei kuitenkaan opi sen enempää meitä rakastamaan. Siispä kerroin mä vain yhden totuuden, jossa kautta viljavien vainioden, tulin mie maalaispoeka ja en edelleenkään ymmärrä miksi sä kanssani haluat vain väitellä, miksei me voitais kätellä . ..vai et sä haluu olla messissä? ;)


En, enkä mä halua sun kanssas väitellä, siksi olet noressa. Minä haluan että rakkaus on molemminpuolista ja toista kunnioittavaa - jopa ylistävää kaikessa sokeudessaan.
Nyt takaisin unholaan, pois silmistäni, rakkauden Tonava.

--
Jee! Kumpi voitti!!