Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute

646 posts, 33 pages, 292,789 views

zeuzz

Posts: 526

#581 • • zeuzz digital punk

Replying to Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute:

Joo, tehdään vaan oma osio MuusikoidenKillalle esim. Siiheksi asti, täällä on kuitenkin omat osiot tietynlaisille viesteille, pistin "muut tapahtumat" alueelle ilmoituksen livesetistäni, se hävisi itsekseen sieltä?

Sir Henri Risti


Tervehdys,

sinullehan on jo omistettu kokonainen osio Elixiriassa. Miten sekaisin oikein olet?

Kabinoin tänään tortillalastuja salsan kanssa, olivat ihan hyviä.
NwB

Posts: 327

#582 • • NwB

Replying to Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute:


---
Joo, tehdään vaan oma osio MuusikoidenKillalle esim. Siiheksi asti, täällä on kuitenkin omat osiot tietynlaisille viesteille, pistin "muut tapahtumat" alueelle ilmoituksen livesetistäni, se hävisi itsekseen sieltä?
---


Tervehdys,

sinullehan on jo omistettu kokonainen osio Elixiriassa. Miten sekaisin oikein olet?

Kabinoin tänään tortillalastuja salsan kanssa, olivat ihan hyviä.



:D Ihan mahtavaa settiä! Sääliksi käy, mutta ihan mahtavaa settiä. <3

--
Jee! Kumpi voitti!!

mark_hamilton__

Posts: 162

#583 • • Edited mark_hamilton__ DJ/Artist/Producer
Onko tämä, joku: Toisin ajatelijoilta otetaan vaikka lobotomian avulla omat mielipiteet pois.

Niin kyllä munkin tekisi mieli mennä Amadeukseen ja köyttää ne Hevarit/Emot/Punkkarit kettingeillä ja pultata ne maahaan. Ja sitten laittaa teknoa korvaleppustreoista soimaan päättymättömänä looppina. Ja laittaa ne tiputukseen, että pysyvät hengissä vaikka tollaset 4-vuotta, ks. kidutuksessa.

Tai sitten kevyempi uhkaus: Jos et ole kiltisti samaa mieltä niin en tee sinulle aamupalaa..
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#584 • • Edited kuilu ja kummitus

Replying to Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute:


Sääliksi käy, mutta ihan mahtavaa settiä. <3


Jaaha, jos tämä

Haista nyt Henri vittu.



on sun sääliäs, ni miltähän sun vittuilus sit näyttää? En oikein ymmärrä, JOS todella kelaat, että sirhenriristillä on mielenterveyshäiriö, niin saatsä kiksis siitä, et tylytät hulluja?

Ja muutenki, täl laudal on nore-feature. Enkä tätä uskois ikinä sanovani, mut TÄLLÄ laudalla se on IHAN HYVÄ. Mihinkään muuhun paikkaa se ei sovi, mutta tänne erinomaisesti. Itse en kylläkään ole sirhenriristiä sinne laittanut, mutta moni klabarisankari on mennyt tässä mainingeissa, mutta en kylläkään sirhenriristin juttuja jaksa lukea. Huomaamme, ettei sitä norea käytetä sen varsinaisessa tarkoituksessa, eli poistaa harmittava sälä silmistä, esim kabinetti postaukset, vaan useimmat klabaripeelot käyttävät sitä poistaakseen ikävät ja poikkeavat mielipiteet ja ihmiset, jotta oma kupla säilyisi.

Todellakin, on erinomaisen hauskaa nähdä, kun "normaalit" huutelevat omasta kuplastaan ja pilkkaavat "epänormaalin" kuplaa!

edit: Miksi jonkun klabarilaisen posteja pitäisi poistella, jos ne eivät sisällä laittomuuksia? Mitä virkaa on ignorella? Miksi te jotka tässä otatte itkupotkuraivareita sirhenrirististä ette laita häntä noreen ja miksi luette hänen postejaan??? Ja anqqa, kandeisko laittaa sillee, et voi postaa suoraan tunkiolle, ni ei tartte moderoia koko ajan? Plus et IMO ympäri Klabaria on aivan tun dameja triidejä, suosittujakin, joissa ei ole senkään vertaa järkeä, kun näissä kabinetti ja boneko jutuissa. Miksi jotkut saavat esitellä omaa hulluuttaan, mutta sirhenriristi ei?

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

ezzy

Posts: 8,060

#585 • • ezzy Droid-pappa
"bannin" vois tosiaan toteuttaa niin, että tyypin tredit siirtyy suoraan tunkiolle tai ei näy muille kuin sille itselleen :D
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#586 • • Edited kuilu ja kummitus

Replying to Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute:

"bannin" vois tosiaan toteuttaa niin, että tyypin tredit siirtyy suoraan tunkiolle tai ei näy muille kuin sille itselleen :D


No mites sellaset klabarilaiset, jotka lukee niit triidejä ja posteja?

"Bannin" vois jokainen sellaista haluava toteuttaa välittömästi laittamalla tän tyypin noreen.

MIKSI ihmeessä haluat/te KAIKKIEN klubituslaisten joutuvan samaan tilanteeseen pakotettuna!? Oletteko te niin paljon parempia ihmisiä, että tiedätte meidän muiden puolesta, mikä meille on hyväksi?!?!? Miksi haluatte viedä muilta mahdollisuuden valita, lukeako niitä triidejä vai ei?

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

ezzy

Posts: 8,060

#587 • • Edited ezzy Droid-pappa

Replying to Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute:

"bannin" vois tosiaan toteuttaa niin, että tyypin tredit siirtyy suoraan tunkiolle tai ei näy muille kuin sille itselleen :D


No mites sellaset klabarilaiset, jotka lukee niit triidejä ja posteja?

"Bannin" vois jokainen sellaista haluava toteuttaa välittömästi laittamalla tän tyypin noreen.

MIKSI ihmeessä haluat/te KAIKKIEN klubituslaisten joutuvan samaan tilanteeseen pakotettuna!? Oletteko te niin paljon parempia ihmisiä, että tiedätte meidän muiden puolesta, mikä meille on hyväksi?!?!? Miksi haluatte viedä muilta mahdollisuuden valita, lukeako niitä triidejä vai ei?



Niin en puhunut nyt pelkästään tästä sankarista. Puhuin nyt ihan yleisesti bannin puuttumisesta. Ja saahan niitä sieltä tunkioltakin luettua?

Kyllä mun mielestä banni on hyvä olla olemassa joka forumilla, en näe järkeä siinä, että joku, joka ei tajua yleisiä sääntöjä (jotka on hyväksynyt jo tunnukset luodessaan) saa postailla forumin täyteen paskaa.
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#588 • • kuilu ja kummitus

Replying to Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute:

Niin en puhunut nyt pelkästään tästä sankarista. Puhuin nyt ihan yleisesti bannin puuttumisesta. Ja saahan niitä sieltä tunkioltakin luettua?

Kyllä mun mielestä banni on hyvä olla olemassa joka forumilla, en näe järkeä siinä, että joku, joka ei tajua yleisiä sääntöjä (jotka on hyväksynyt jo tunnukset luodessaan) saa postailla forumin täyteen paskaa.


Mitä jos mä koen, et sä postailet tän foorumin täyteen "paskaa"? MÄ laitan sut noreen. Mulle ei tulis mieleenkään vaatia sun bännäämistäs vain siksi, et mun tai jonkun muun mielestä sulla on paskat jutut.

Kerro, miksi se ignore ei riitä?

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

ezzy

Posts: 8,060

#589 • • Edited ezzy Droid-pappa

Replying to Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute:

Niin en puhunut nyt pelkästään tästä sankarista. Puhuin nyt ihan yleisesti bannin puuttumisesta. Ja saahan niitä sieltä tunkioltakin luettua?

Kyllä mun mielestä banni on hyvä olla olemassa joka forumilla, en näe järkeä siinä, että joku, joka ei tajua yleisiä sääntöjä (jotka on hyväksynyt jo tunnukset luodessaan) saa postailla forumin täyteen paskaa.


Mitä jos mä koen, et sä postailet tän foorumin täyteen "paskaa"? MÄ laitan sut noreen. Mulle ei tulis mieleenkään vaatia sun bännäämistäs vain siksi, et mun tai jonkun muun mielestä sulla on paskat jutut.

Kerro, miksi se ignore ei riitä?



Ei mua kiinnosta mitä SÄ koet paskaks, vaan mitä moderaattorit on mieltä. Siinä on aika vissi ero. Anqqa ja sen lakeijat määrää mitä tällä forumilla saa ja ei saa tehdä. Se riittää mulle. Jos ei sulle riitä, niin tiedät missä on log out-nappi.

ja nore ei poista noita topicceja minnekään mitkä ko. henkilö on luonut. ts. ne on edelleen tossa aktiiviset listalla kokoajan kun se päivittelee niitä.
akir0

Posts: 2,554

#590 • • akir0 idleRPG champion 2009

Replying to Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute:


Ei mua kiinnosta mitä SÄ koet paskaks, vaan mitä moderaattorit on mieltä. Siinä on aika vissi ero. Anqqa ja sen lakeijat määrää mitä tällä forumilla saa ja ei saa tehdä. Se riittää mulle. Jos ei sulle riitä, niin tiedät missä on log out-nappi.

ja nore ei poista noita topicceja minnekään mitkä ko. henkilö on luonut. ts. ne on edelleen tossa aktiiviset listalla kokoajan kun se päivittelee niitä.



Mä itseasiassa oon sitä mieltä, että foorumin käyttäjät määrää mitä tällä foorumilla saa tehdä ja mitä ei saa tehdä. Adminit tietysti tekevät lopulliset päätökset, mutta kyllähän ne aina myötäilevät foorumin enemmistöä, kuten oikein onkin.

Itse ainakin ajattelen niin, että kun joku postaa tänne kauhean kasan asiaa, joka ei kiinnosta ketään (sen voitte päätellä tehdyistä replyistä), niin ei se taatusti kiinnosta uusiakaan käyttäjiä. Ja mikä onkaan hienompaa kuin uuden käyttäjän saapuminen klubbariin ja havainto siitä, että foorumilla on kasa hämäriä ketjuja, jotka eivät kiinnosta käytännössä ketään.
ezzy

Posts: 8,060

#591 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute:


---
Ja mikä onkaan hienompaa kuin uuden käyttäjän saapuminen klubbariin ja havainto siitä, että foorumilla on kasa hämäriä ketjuja, jotka eivät kiinnosta käytännössä ketään.



Jep, ja silti keikkuvat aktiivisten topiccien listalla...peittäen kaikki "oleelliset" topicit.
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#592 • • kuilu ja kummitus

ezzy: Ei mua kiinnosta mitä SÄ koet paskaks, vaan mitä moderaattorit on mieltä. Siinä on aika vissi ero. Anqqa ja sen lakeijat määrää mitä tällä forumilla saa ja ei saa tehdä. Se riittää mulle.


=D

Eli et edes itse tiedä, mikä on paskaa ja mikä ei, vaan tarvitset siihenkin moderaattoreita. Orjamentaliteetti se rules.

Ja ihan tiedoksi, tämä foorumi on ihan Suomen lakien alainen, joten anqan ja klabariapinoiden määräämisvaltaa en ihan noin isoksi väittäisi. JA JOS se todella riittäisi sulle, ni miksi sitten yrität täällä vaikuttaa heidän näkmyksiinsä?

Jos ei sulle riitä, niin tiedät missä on log out-nappi.


LÖL

Onnex tiedän, mis on nore-nappi.

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

Avatar
#594 • • Edited Sir Henri Risti Guest
Kiitokset mukavista sanoista, niitä tuntuu olevan aivan liian vähän nykyään: hymy voi pelastaa päivän! :)

Idästä oppia myös siihen ihmisarvoiseen elämään, jos ei ole mitään rakentavaa sanottavaa niin on sitten hiljaa, miksi pilata muiden elämä älämölöllä ja toisten morkkaamisella? Jos ei tykkää internetistä, niin ei täällä ole pakko olla.

Muutoksen on tultava, muuten ihmisrotu ei selviä hengissä. Nämä samat tyypit, ketkä täällä pitää marttakerhoa on tuskin nukkuneet edes teltassa yötä saatika oikeasti olleet erällä pitempiä aikoja. Luonto opettaa.

Sensijaan, että keskittyisi negatiivisten vibojen levittämiseen ja oman avuttomuutensa ylläpitämiseen niin kannattaisi varmaan alkaa miettiä, miten itse ratkaisee oman elämänsä, miten elää omavaraisesti ja ekologisesti. Mun ratkaisu on tähän boneko, ei näy kauheesti muita ihmisiä ketkä olis esittänyt omia ratkaisujaan, ainoastaan märy-iikkoja ja kärpäsiä lentelee porukan suusta, paska haisee.

Hiljaisuus on kultaa.
ezzy

Posts: 8,060

#595 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute:

Mun ratkaisu on tähän boneko, ei näy kauheesti muita ihmisiä ketkä olis esittänyt omia ratkaisujaan, ainoastaan märy-iikkoja ja kärpäsiä lentelee porukan suusta, paska haisee.

Hiljaisuus on kultaa.

Sir Henri Risti


Onhan se joo kummallista ettei klubbailu-forumilta löydy ratkaisuja. Olen hämmentynyt kabanossi.
lopez

Posts: 1,972

#596 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute:

Hiljaisuus on kultaa.

Sir Henri Risti

Viittaamaasi esimerkkiä suositellaan eritoten myös "kiltamestareitten" hartaudella harjoittavan.

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

sapeli

Posts: 11,768

#597 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute:

Hiljaisuus on kultaa.

Sir Henri Risti


Sun kanssa on muuten ihan mahdoton keskustella, kun copy/pasteat näitä samoja vastauksia vuorotellen kaikille eri forumeille (esim. tiede.fi), eli nämä eivät edes usein tunnu liittyvän juurikaan kyseisen forumin vastauksiin.

Tämäkään postaus ei näytä olevan moderoinnin palautetta, joten pysytkö aiheessa, kiitos.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Juhgu

Posts: 7,921

#598 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Replying to Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute:

Mun ratkaisu on tähän boneko, ei näy kauheesti muita ihmisiä ketkä olis esittänyt omia ratkaisujaan, ainoastaan märy-iikkoja ja kärpäsiä lentelee porukan suusta, paska haisee.

Hiljaisuus on kultaa.

Sir Henri Risti


Toi "hiljaisuus on kultaa" nyt on aika helvetin ironisesti sanottu tyypiltä joka tekee näin paljon topicceja. Mä en usko et ketään sinänsä kiristää mikään Boneko-projekti (mikä se ikinä onkaan), vaan toi loputon tekstijäte. Ja se ei mua siis häiritse, halusin vaan kertoa että ongelma on ymmärtääkseni tekstin määrä ja laatu, ei itse käsiteltävä aihe. (?)

Veikkaisin myös, että noissa sun proggiksissa on uskottavuusongelma, koska sulla on (topiccien määrän perusteella) joku 100 projektia kokoajan menossa, joista puhut hirveästi mutta et keskity mihinkään kunnolla. Ainoa mistä olen itse silmäillyt pari topiccia on toi kabinettimusiikki, ja siinä selvästi vaan laitetaan huonon kuuloisia efektejä läjään ja sählätään ilman minkäänlaista kunnollista tietoa tai osaamista. Ja sit perustetaan 50 forumille 100 topiccia aiheesta itse annetuilla titteleillä Sir ja Kiltamestari kun se on niin suurta ja siistiä et kaikkien pitää nähdä se. :E Kuka vaan voi kirjottaa forumille kuinka paljon vaan, mutta lukijoita kiinnostaa enemmän kirjoittajat jotka tarjoavat enemmän perehtyneisyyttä ja vähemmän tyhjänpuhumista. Tämä siis vaan vinkkinä, jos haluat että sun jutut otetaan tosissaan. *piis*

[pieni](Ja tämä on siis mutua enkä tässä yritä edustaa muita käyttäjiä vaan pelkästään omia olettamuksiani.)[/pieni]

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Damien

Posts: 2,882

#599 • • Edited Damien [tr3ox]

Jos ei tykkää internetistä, niin ei täällä ole pakko olla.

Sir Henri Risti


Koskas jäbä sitten oikeastaan tuli meidän internettiin mesoamaan? Itse olen ollut täällä jo puolet elämästäni ja minuakin suurempia naavapartoja löytynee helposti.

Ihmettelen suuresti tätä suurta draamaa, mitä tämä palaute ryöppy on saanut aikaan. Toiset taistelevat jo ihmisoikeuksista ja toiset Suomen laiesta. Faktaa on se että jäbä on floodannut omia topikkejasi hyvä maun vastaisesti ja sama sisältö on toistunut ilman sen syvällisempää merkitystä tai oleellisen informaation muuttuessa miksikään muuksi, kuin mitä alkuperäinen topikki on jo esittänyt. Itse olen hyvä esimerkki siitä liberaalista linjasta mitä klubituksen politiikka edustaa, sekä mielestäni tämä moderointi ei ole poliittisesti värittynyttä kuin mitä annat palautteessasi ymmärtää - pelkästään yleinen siisteys mielessä toteutettua. Hyväkin juttu muuttuu paskaksi jos sitä toistetaan liiallisesti. *piis*
NwB

Posts: 327

#600 • • Edited NwB

Replying to Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute:


---

Sääliksi käy, mutta ihan mahtavaa settiä. <3
---

Jaaha, jos tämä


---
Haista nyt Henri vittu.
---


on sun sääliäs, ni miltähän sun vittuilus sit näyttää? En oikein ymmärrä, JOS todella kelaat, että sirhenriristillä on mielenterveyshäiriö, niin saatsä kiksis siitä, et tylytät hulluja?


Ei auta ei.

Ja muutenki, täl laudal on nore-feature. Enkä tätä uskois ikinä sanovani, mut TÄLLÄ laudalla se on IHAN HYVÄ. Mihinkään muuhun paikkaa se ei sovi, mutta tänne erinomaisesti. Itse en kylläkään ole sirhenriristiä sinne laittanut, mutta moni klabarisankari on mennyt tässä mainingeissa, mutta en kylläkään sirhenriristin juttuja jaksa lukea. Huomaamme, ettei sitä norea käytetä sen varsinaisessa tarkoituksessa, eli poistaa harmittava sälä silmistä, esim kabinetti postaukset, vaan useimmat klabaripeelot käyttävät sitä poistaakseen ikävät ja poikkeavat mielipiteet ja ihmiset, jotta oma kupla säilyisi.


Hienoa.

Todellakin, on erinomaisen hauskaa nähdä, kun "normaalit" huutelevat omasta kuplastaan ja pilkkaavat "epänormaalin" kuplaa!


Mulla on motiivini.

edit: Miksi jonkun klabarilaisen posteja pitäisi poistella, jos ne eivät sisällä laittomuuksia? Mitä virkaa on ignorella? Miksi te jotka tässä otatte itkupotkuraivareita sirhenrirististä ette laita häntä noreen ja miksi luette hänen postejaan??? Ja anqqa, kandeisko laittaa sillee, et voi postaa suoraan tunkiolle, ni ei tartte moderoia koko ajan? Plus et IMO ympäri Klabaria on aivan tun dameja triidejä, suosittujakin, joissa ei ole senkään vertaa järkeä, kun näissä kabinetti ja boneko jutuissa. Miksi jotkut saavat esitellä omaa hulluuttaan, mutta sirhenriristi ei?


Vuodesta toiseen samat jutut. Saatko sä tosta jotain kiksejä?

Henri osoittaa syyntakeettomuuttaan jutuissaan ja sinäkin olisit huolissasi, jos näkisit omahyväisen velvollisuusetiikkasi ylitse mahdolliset seuraukset joita hän maniallaan itselleen aiheuttaa.

--
Jee! Kumpi voitti!!