646 posts, 33 pages, 306,614 views
sapeli:
---
patis:
Tälläkin hetkellä uudet-listan kärjessä roikkuu kolme täysin turhaa aihetta (mitä teit äsken?, mitä aiot tehdä seuraavaksi?, mitä syöt /juot just nyt).
---
Jos ne ois täysin turhia niin ei kai ihmiset sinne koko ajan kirjoittelis...
sapeli:
Vivo:
---
sapeli:
---
Koska ihmiset on keskimäärin ääliöitä ja ne keskimääräset ihmiset on viime aikoina löytäny tän sivuston yhä useammin. Ja ei, en tarkoita tällä nyt henkilökohtaisesti sinua. Lähinnä tarkoitan sitä ettei tätä enää voi pitää konemusiikkiin keskittyvänä foorumina.
Tres:
Ei, vaan lähinnä konemusiikkiyhteisönä.
Suurin osa kuitenkin kuuntelee konemusiikkia
ja hengailee alakulttuurin parissa.
mayah:
Toi oma alue näille topikeille vois olla ihan hyvä ajatus! Jos niitä tässä vaiheessa lähtee lukitsemaan, niin sota siitäkin syttyy..
JussiS:
Ihmettelen vaan, et miks "Mua kiinnostaa" -topik lukittiin? OK, otsikko oli erittäin huono ja epäselvä, mut eikös senkin olisi saanut vaihdettua? Sinällään itse postaus kyl selvitti asian ainakin mulle. Mitäs sitä turhaan runoilemaan, jos kerran asian voi yksinkertaisestikin esittää.
Ana:
---
JussiS:
Ihmettelen vaan, et miks "Mua kiinnostaa" -topik lukittiin? OK, otsikko oli erittäin huono ja epäselvä, mut eikös senkin olisi saanut vaihdettua? Sinällään itse postaus kyl selvitti asian ainakin mulle. Mitäs sitä turhaan runoilemaan, jos kerran asian voi yksinkertaisestikin esittää.
---
Koska siitä topikista ois tullu taas yks tyypillinen "EKSÄ TAJUU"-paskanheittelyskaba.
JussiS:
---
Ana:
---
JussiS:
---
Koska siitä topikista ois tullu taas yks tyypillinen "EKSÄ TAJUU"-paskanheittelyskaba.
---
Eiks kaikista topikeista täällä tuu sellasii jokatapauksessa?
nn:
---
Ana:
---
Niin ja tommoset tyypit ne yleensä alottaa.
SORI
Ana:
Mä postaan sarkastisia giffejä.
ella_:
ihan aikuisten oikeesti vois noita tsihihihihihi runkrunk topicceja vähentää
Astaroth:
*nuoleskelee*
ALIEN: