Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute

646 posts, 33 pages, 292,325 views

mayah

Posts: 11,313

#1 • • mayah Hermostuksesta vapiseva skenekingi
Kuten varmasti olette jo ehtineet huomata, meitsi onnistuu "silloin tällöin" säätämään moderoinnin kanssa! Milloin Pacifique on Oceania ja milloin *lukko* heilahtaa muuten vaan liian tiuhaan tahtiin tai jonkun mielestä väärään paikkaan. Tämä keskustelu on avattu moderaattorin potkaisemiselle.

Jos koet suunnatonta vääryyttä, kun discossa kuulemasi biisin nimeä (jossa laulettiin jotain englanniksi ja siinä oli sellanen melodia..) ei saa uuden topikin voimin muilta kysellä, kerrothan sen tänne! Jos moderaattori muuten vaan koomailee, kerrothan sen tänne! Jos moderaattori on mielestäsi ihana, mukava, mahtava ja paras, kerrothan sen jokaiselle, jonka kanssa olet tekemisissä seuraavan vuorokauden aikana *hymy*

Ja muistathan, että myös Tressiä, anqqaa ja kaaputinta saa potkaista, vaikka mun takapuoleen osuu varmaan kaikkein helpoimmin *vink*

--
Being happy is what I do best ^_^

Avatar
#2 • • ALIEN Guest
*nauru* ... ei sua potkia saa, mut *hali*eja tulee ainakin! ;)
Optik

Posts: 1,691

#3 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Kick 'em when they're down *pahis* *hih*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Saara

Posts: 1,954

#4 • • Saara #2970

mayah:
Jos koet suunnatonta vääryyttä, kun discossa kuulemasi biisin nimeä (jossa laulettiin jotain englanniksi ja siinä oli sellanen melodia..) ei saa uuden topikin voimin muilta kysellä, kerrothan sen tänne!



Mistäköhän meillä oli puhe perjantaina ;)

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

anqqa

Posts: 4,032

#5 • • anqqa tirehtööri

Optik:
Kick 'em when they're down *pahis* *hih*



don't kick a man when he's down unless you're certain he won't get up

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#6 • • Jussi Soro choon!

anqqa:
don't kick a man when he's down unless you're certain he won't get up


that's just a matter of where to kick and how hard ;)
Avatar
#7 • • ALIEN Guest

JussiS:
---
anqqa:
don't kick a man when he's down unless you're certain he won't get up

---

that's just a matter of where to kick and how hard ;)



Le Roi Est Mort Vide Le Roi!!! _*possu*/
Juhgu

Posts: 7,921

#9 • • Juhgu Virnistelijä
Lukkoa tämmöselle topicille!

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

keisha

Posts: 1,394

#10 • • keisha bullet with butterfly wings

ALIEN:
Le Roi Est Mort Vide Le Roi!!! _*possu*/

Pilknus, se on vive eikä vide ;)

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

kap-pu

Posts: 1,167

#11 • • kap-pu the amazing suction cup boy
mayahin mielestä topicit "24h elinaikaa, mitä tekisit?" ja "Jos olisi kuukausi elinaikaa" sisältävät varmaan aika paljon samoja asioita. mun mielestä mä saattaisin tehdä aika erilaisia asioita elämäni viimeisen 24h aikana kuin elämäni viimeisen kuukauden aikana.
onko viestisi se, että niiden, jotka haluavat jatkaa keskustelua aiheesta "Jos olisi kuukausi elinaikaa", pitäisi siirtyä topicciin "24h elinaikaa, mitä tekisit?" ja viedä aika tarkkaan spesifioitu topic sivuraiteille viesteillä, kuten "ok mä tiedän et tää on 24h mut välttämättä haluaisin kertoa, mitä tekisin, jos minulla olisikin aikaa kuukausi!"?

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

diorite

Posts: 437

#12 • • diorite 180+

KarriN:
mayahin mielestä topicit "24h elinaikaa, mitä tekisit?" ja "Jos olisi kuukausi elinaikaa" sisältävät varmaan aika paljon samoja asioita. mun mielestä mä saattaisin tehdä aika erilaisia asioita elämäni viimeisen 24h aikana kuin elämäni viimeisen kuukauden aikana.
onko viestisi se, että niiden, jotka haluavat jatkaa keskustelua aiheesta "Jos olisi kuukausi elinaikaa", pitäisi siirtyä topicciin "24h elinaikaa, mitä tekisit?" ja viedä aika tarkkaan spesifioitu topic sivuraiteille viesteillä, kuten "ok mä tiedän et tää on 24h mut välttämättä haluaisin kertoa, mitä tekisin, jos minulla olisikin aikaa kuukausi!"?



Just tälläsiä todella hyviä threadeja *taputapu* Kohta varmaan klubbari täynnä näitä "jos eläisit vain 3 päivää" ja "Mitä tekisit 15 viimeisenä elinminuuttinasi" ketjuja jos noita lähes samanlaisia ei ollenkaan moderoitaisi.

--
Kuka? Minäkö?

kap-pu

Posts: 1,167

#13 • • Edited kap-pu the amazing suction cup boy

diorite:
Just tälläsiä todella hyviä threadeja



suurin osa klubbarin täysin turhasta materiaalista (samankaltaisten threadien sijaan) taitaa kuitenkin koostua postaajista, jotka quotaavat kokonaisia postauksia vain kirjoittaakseen perään yhden rivin vastauksen. onneksi sinulla sentään vastaukseen sisältyi peräti 3 riviä ja mielipide.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

diorite

Posts: 437

#14 • • diorite 180+

KarriN:
suurin osa klubbarin täysin turhasta materiaalista (samankaltaisten threadien sijaan) taitaa kuitenkin koostua postaajista, jotka quotaavat kokonaisia postauksia vain kirjoittaakseen perään yhden rivin vastauksen. onneksi sinulla sentään vastaukseen sisältyi peräti 3 riviä ja mielipide.



Itseäni ei niinkään häiritse pitkät quotet koska ne kuitenkin on erotettu tuolla katkoviivalla uudesta tekstistä ja on helppo skipata. Tietysti niissäkin saa käyttää järkeä jos ne alkaa olemaan sivun pituisia.

Enemmän haittaa on siitä että eri alueilla on paljon ketjuja mistä sitten pitäisi löytää se oikea threadi mihin kirjoittaa ettei tule turhaan perustettua uutta vaikka samankaltainen onkin jo olemassa. Haku tietysti on olemassa mutta ei silläkään välttämättä aina löydä juuri sitä mitä on etsimässä.

--
Kuka? Minäkö?

sapeli

Posts: 11,768

#15 • • sapeli jokukukamikä?

mayah:
Kiitoksia palautteesta *hymy* Toivoisin muittenkin mielipiteitä asiasta! *piis*



In my opinion olis ehkä tehokkainta jos topikin vois vaihtaa olemaan "mitä tekisit jos olisit kuolemassa piakkoin?" ja vihjata jo alussa että voi kertoa joko 24h version tai kuukauden version - tai vaikkapa mitä ihmiset tekisivät eri lailla jos tietäisivät tarkalleen kuolinpäivänsä mutta siihen olisi vielä 20 vuotta... On turha olla useampaa tälläistä topikkia, mutta näen kyllä senkin että näillä jutuilla on vissi ero keskenään.

Ei oo helppo moderaattorin homma, ei *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kilobitti

Posts: 2,419

#16 • • kilobitti 1-2-3 techno

KarriN:
mayahin mielestä topicit "24h elinaikaa, mitä tekisit?" ja "Jos olisi kuukausi elinaikaa" sisältävät varmaan aika paljon samoja asioita. mun mielestä mä saattaisin tehdä aika erilaisia asioita elämäni viimeisen 24h aikana kuin elämäni viimeisen kuukauden aikana.



Pitäisikö lisäksi olla viikon, kahden viikon, ja kolmen kuukauden threadit?*nauru*

Mielestäni ratkaisu sulkemisesta oli täysin oikea. Ajatuksellisella tasolla noi kuitenkin ihan samanlaisia, ja jengi vastaa aika samalla tavalla ("mä ryyppään ja vuokraan auton ja rällästän"). Lisäksi noita gallup-tyylisiä thredejä on mielestäni jo liikaakin - niitten keskustelulle/forumille tuoma lisäarvo on varsin alhainen, ja ne vievät aina huomioarvoa muilta keskusteluilta.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

bianca

Posts: 207

#17 • • Edited bianca hippiäinen
mitä arvoa ne vie muilta hmm..

mutta joo olisin samaa sanonut että 1kk/vuorokausi keskustelut oisi ihan ok pitää erillään, mutta enhän mitä sitä päätä vaan modi. toisaalta tuo idea siitä että samaan topikkiin kaikki on ok jos otsikkoa vähän muokataan. si.

--
en tiedä minne olen menossa
mutta olen matkalla

Saara

Posts: 1,954

#18 • • Saara #2970
Taas se mayah terrorisoi klubbarii!!!!

:P

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

silencio

Posts: 401

#19 • • Edited silencio el
Unihäiriö?

Eikös tossa kyselty suoraan unihäiriöstä. Ei nukkumisesta ja valvomisesta noin yleisesti?
Eli lukko pois, hetiheti. *hymy*
Muuten vastailin pitkän tarinan ihan turhaan. Eihän se muokkaamatta tonne toiseen topiciin sovellu ollenkaan. *hymy*

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -