646 posts, 33 pages, 306,403 views
anqqa, 11.9.2006 23:01:
fixed
mayah, 11.9.2006 23:04:
No vaiks bugiin tai täydellisen saitin metsästykseen tms.
Kato ku ei me moderaattorit pystytä tällasille mitään tekee. Ja vaiks pystyttäis, ni emmä ainakaan osaa, ku se vaatii koodaamista ja silleen.
Sallakat, 13.9.2006 14:14:
eikös täällä ollut tarkoitus valittaa jos joku mode on tehnyt jotain inhaa tms? vai mitä nää parannusehdotukset täällä sitten on? oonko käsittäny jotain väärin kenties?
a, 8.11.2006 18:14:
clip
a, 8.11.2006 18:14:
kopioikaa esim. "täydellisen saitin metsästykseen", jos tää ois parempi siellä.
voisiko siis osto/myynti-palstaa natsittaa nykyistä tarkemmin, mua ei ainakaan haittaa et sinne tehdään selväksi, että epäasiallista kommentointia ei suvaita ja kyseiset viestit myös poistetaan modien toimesta, ja niitä vois tosissaan myös sit poistella. sinällään ikävää et joku lukkosysteemi on hankala toteuttaa ko. palstalle, kun threadiin kuitenkin moni haluaisi esittää kysymyksiä tuotteista ja olis myös hyvä, et ne vastaukset olis kaikkien kiinnostuneiden nähtävissä.
TJEU: http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=52433;sivu=1
Individual, 23.1.2008 09:36:
---
pirpeli, 23.1.2008 09:29:
Ei helvetti...Ei mikään ihme, että Maijalla sanoo pää poks tän paskan kanssa...
Miettikää nyt JUMALAUTA ihmiset näiden topikkienne kanssa, että _mitä aloitatte ja miten_!
---
No jos mä olisin mode, niin mulla olis mennyt pää poks jo ihan muiden henkilöiden ku näitten topikkien aloittajien kanssa. Eka mun postaus ikin plattarille oli kanssa vähän sen tyylinen, mitä postataan ku ei oikein hiffata palstan tapaa, otsikolla: "Kysymys lähinnä tuon xxx:n suuntaan" ja sitten itse topikissa kyssä, että onks paikkakunnalle tulossa niitä ja niitä kemuja. Noh, se meni lukkoon ja mut taidettiin ohjata oikeampaan osoitteeseen sen kyssäni kanssa. Ei ollut tällaista muka-hauskaa huumoria 5 sivuu ja muuta paskaa.
akir0, 23.1.2008 12:39:
Tahi sit tarttis oikeasti ne nappulat, jolla voi rankkaa näkymättömiin typerät postaukset (eli jotka on saanu miinusta) tarvittaessa.
Caro², 23.1.2008 00:25:
---
Tuntuu, että jokakerta on samat naamat hoitamassa poskihuutelua.
Individual, 23.1.2008 09:36:
---
No jos mä olisin mode, niin mulla olis mennyt pää poks jo ihan muiden henkilöiden ku näitten topikkien aloittajien kanssa. - - tällaista muka-hauskaa huumoria 5 sivuu ja muuta paskaa.
pirpeli, 23.1.2008 09:42:
---
kaikki, jotka jatkaa sitte sitä typeryyttä, on kanssa vähä heikoilla hangilla...Vois vaan jättää huomioimatta ne alotukset. Toisaalta varmaan aika monelle on tullut täälläkin sellanen "maine", että niiltä ikäänkuin vaaditaan jotain muka-hauskaa sanailua ja vastailua..
JussiS, 23.1.2008 09:42:
---
Tuossa Individual mun mielestä tiivistää aika hyvin tän jutun. Vaikka itekin tulee hetkittäin hymähdettyä tyhmille topikeille, on mun mielestä skidisti ihmeellistä, että aina samat jätkät tulee heittämään täysin turhaa läppää topikkiin 5 sivua.