mayah, 11.8.2008 21:39:
---
JussiS, 11.8.2008 18:03:
Emmä tiä, mut kun lukee jmjm:n postauksia, niin väkisin iskee mieleen et mahtaakohan hänellä olla kauheesti antaa kontribuutiota tälle saitille.
---
Seuraillaan tilannetta
Mikäs tässä nyt mättää...? Rehellinen vastaus kiitos... En oo muuten vaihtanut nimeä sen takia, että mua ei tunnistettais. Tää vaan tuntu paremmalta...
Oon kuullu jostain, että eniten näissä piiressä ärsyttää ihmiset jotka ovat niin tietävinään kaikki, kun ovat seuranneet alaa vuodesta 1 & 2. Näin ollen ajattelin keskittyä enemmän tuohon paskan jauhantaan välttääkseni diivan maineen. Yleinen pelle tuntu miellyttävämmältä. Sehän olikin sitten näköjään virhe....
Clubimusaa olen diggaillu viimeset 20 vuotta. Tapani Ripatin Ocsidista se on mullakin saanut alkunsa. Totaalinen hurahtaminen tapahtyi sitten kuullessani acid housea samaisessa ohjelmassa. Sen jälkeen on tultu koluttua skaalalla ambientista hard coreen ja kiksuun. Nyttemmin musamakuni on jotain tech-house, techno, minimal, tribal, proge, progetrance, neotrance, house, deep, breaks...
Pyydän anteeksi jos paskan jauhamiseni on häirinnyt/loukannut jotakuta. Pyrin jättämään sen tulevaisuudessa vähemmälle ja keskittyä itse musiikkiin.
Esittäisin vielä yhden kysymyksen
Minkälainen on sopiva ihminen tänne?