Caro², 24.1.2008 11:52:
---
tumpsi, 24.1.2008 07:50:
Jos viittisit kurkistaa niiden vaaleanpunaisten lasiesi takaa vähän omaa napaas pidemmälle, huomaisit että toi sun vihas mua kohtaan on lähinnä henkilökohtaista, ei niinkään tapaus/posti/threadikohtaista. Paljon pusuja ja hyvää mieltä sulle, kyllä sä joskus vielä ymmärrät :)
---
Viha on vähän turhan voimaks sana, mutta henkilökohtaista se kyllä on. Oon vaan ihan lopen kyllästyny siun tyyliin laittaa paskaviestejä sinne sun tänne - ja sen lisäksi niitä typeriä idarikuvia. Ja näemmä en ole suinkaan ainoa, niinkuin tuosta edeltä voit ainakin muutamat kommentit lukea.
Huomaatko? Teet sitä taas. Puet omat tuntees mun postien näkösiin vaatteisiin, ilman sen suurempaa syytä tai pointtia. Voisitko laittaa näitä "miun tyylisiä paskaviestejä" vaikkapa tähän topikkiin? Voitas sitte kimpassa kummastella niitä. Forumilla jolla on heittämällä yli 5000 käyttäjää, NELJÄÄ (4) POSTAILIJAA vituttaa mun postaamat kuvat, ja YHTÄ (1) vituttaa mun mielipiteet.
BARRIKAADEILLE! TUMPSIN ORJAT SORRON YÖSTÄ NOUSKAA!
Mainitsin siut koska tässä topikissa pyydettiin mainitsemaan ihmisiä, joiden perseily vituttaa. Omalla kohdalla vituttaa sun ja laitteen kuvapostaukset, asiattomat skeidaviestit ja muutenkin useaan otteeseen esille tullut päänaukomis ja vittuilulinja. Laitteen kohdalla perustelin tuon "internet ei o vakava mesta"-jutun, mutta kyllä tuossa on varmaan ihan riittävästi perusteita myös siun suuntaan - jos ei aiemmin, niin nyt on.
Tervetuloa vuoteen 2008, replykuvat ovat merkittävä osa forumikeskusteluita niin suomalaisilla kuin kansainvälisilläkin boardeilla. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Ja kuten sanottu, niin en suinkaan ole ainoa jota on vituttanut jo pidemmän aikaa tiettyjen ihmisten linja. Sitä varten tää tää ketjunosa varmaan tais lähteä liikenteeseen. Juhgu kyseli nimiä ja mie laitoin nimiä. Tosi kiva olis, jos muillakin olis pokkaa pistää niitä nimiä kuin ne jotka niitä on tänne laittanu.
Kuten sanottu, ja kuten me molemmat tiedetään, on sun VIHAS mua kohtaan täysin henkilökohtasta, johtuen niistä muutamasta kotka-topikista joissa olen mielipiteitäni (mielestäni osittain jopa asiallisesti) esittänyt. Voit vaikka kaivaa ne toiseen kertaan ni voidaan sit eipäsjuupastella IHAN NIIN PALJON KU HALUAT.
Omalta osalta yritän parantaa kilometrinpituisia whinepostauksia siirtämällä topikkeihin kuulumattomat asiat offtopik-jatkoihin - sinne ne muutenkin kuuluu. Mutta jos jonkun postauksissa on kohtia joihin pitäis vastata, niin olisiko siun ehdotus sitten se, että jättäisin vastaamatta niihin (jonka jälkeen todistetusti nillitetään, että mikset vastannut?).
Joo, sulle tutut yhden rivin quotet, kilometrin pitkät postit vailla asiaa, ja tollanen vitun lapsellinen itkeminen kaikesta, on pidemmän päälle aika rasittavaa. Huomaatko, säkin onnistut ärsyttään mua. Mä puutun sun tekemisiis, ts. jatkan ärsyyntymisestä toimenpiteisiin, TODELLA harvoin, ehkä 0.5% sun surullisen kuuluisista kilometriposteistas.
Mee nyt vittu sinne peilin eteen, oikeesti.
edit: sä sen sijaan esiinnyt about joka topikissa missä mun postejani on. :)))