241 posts, 13 pages, 183,081 views
jaywink, 7.6.2005 17:57:
To Whom Might Be Able To Help:
mulla on jumittunut Sunday Pussy 29.5 kuvat kuvien hallintaan, olleet siellä jo yli viikon... johtuuko siitä että hyväksyjän karsimisen jälkeen niitä jäi jäljelle vain neljä kappaletta? eipä siellä mitään erikoista mut...
jaywink, 10.6.2005 01:14:
btw toimiiks kuvien äänestäminen? äänestin huvikseni muutamaa kuvaa ja sattumalta eksyin sitten kyseisen kuvaajan kuvaajaprofiiliin ja siellä sanottiin että 0 ääntä annettu kaikille henkilön kuville.
ja ei, en äänestänyt omiani
Sinza, 27.6.2005 17:28:
Kuinka voi lisätä kuvia tapahtumasta, joka ei ole tapahtumissa/kalenterissa .
T. Blondi
mayah, 19.1.2006 12:21:
Arvoisat kuvia kommentoivat toverini!
Mua on alkanut tässä viime viikkoina taas ihan suunnattomasti vituttamaan teidän ylimielinen "olen parempi kuin muut"-asenteenne. Hjälp-osiosta löytyy selkeät ohjeet kuvien kommentointiin (TJEU: http://www.klubitus.org/apuva.php#kuvat ). Erityisesti toivoisin teitä kiinnittämään huomiotanne seuraavaan kohtaan:
"Kommentoi kuvia hyvän maun mukaisesti, [iso]kommentointi tyyliin 'RUMA!!!1' ei palvele mitään tarkoitusta[/iso] ja moisia kommentteja poistetaan kuvista moderaattorien ja kuvaajien toimesta."
Se on ihanaa, että itse olette itseänne täynnä, täydellisiä ja kauniita. Me muut emme ole, eikä meitä muita teidän mielipiteenne tästä asiasta kiinnosta. Jos kuvasta ei ole muuta sanottavaa kuin
Hyi vittu.
Ruma.
Liian lihava.
Liian laiha.
Liian sitä tai tätä.
Hirveet vaatteet.
Kamalat meikit.
Viittauksia kuvassa olevan henkilön mahdolliseen laittomien aineiden käyttöön.
jne.
NI MENKÄÄ SINNE OMAAN PROFIILIINNE JA KIRJOTELKAA NIITÄ KOMMENTTEJANNE SINNE.
Mä poistan ihan surutta kaikki vastaavat paskaläpät kuvista sitä mukaa kun niitä vastaan tulee, että turha sitten parkua sananvapaudesta kun ohjeet on hjälp-osiossa rautalangasta vääntäen teillekin kerrottu.
mayah, 19.1.2006 12:21:
Mua on alkanut tässä viime viikkoina taas ihan suunnattomasti vituttamaan teidän ylimielinen "olen parempi kuin muut"-asenteenne.
mayah, 23.1.2006 08:50:
---
Cera, 23.1.2006 08:00:
Mäki oon varmaan muutaman ihanan kommentin matkani varrella napannut,
en siis itse kommentoinut, vaan kuvauksellisuudellani ansainnut.. (:D)
Ja mun mielestä ne on vaan hupaisa lisä siellä kaiken plurinan keskellä.
Varsinkin kun yleensä se negatiivisten asioiden kommentoitsija ei oikeesti
tiiä meitsistä mittän, ja näin ollen sen avautuminen on aika.. hmm..
miten sen nyt sanoisi..
Yhdentekevää.
---
Pitää kuitenkin ottaa huomioon, että jokainen ei suhtaudu asiaan näin. Vastaavat palautteet voi sitten vaikka kirjoitella kuvan henkilölle ihan privana, jos nyt on pakko päästä kertomaan, että toinen on ruma, tyylitajuton tai huono meikkaamaan.
Yallu, 23.1.2006 20:46:
Mut mä OLEN ruma, tyylitajuton ja huono meikkaamaan..