Njah:
no äijä onki ammattilainen,kyl se varmasti sua vituttaa..
En mä ole mikään ammattilainen. Hyvin kaukana sellaisesta.
En mä ole tässä nyt pyytämässä, että ihmiset asettaisivat omille kuvilleen niin murhaavia kriteerejä, kuin esim. itse asetan omilleni (suuri osa julkaisemistani kuvista on edelleen mielestäni joko täyttä skeidaa tai jättää vähintäänkin paljon toivomisen varaa), mutta kyllä jotain itsekriittisyyttä voisi silti käyttää. En pysty näkemään mitään tekosyitä niin huonojen kuvien julkaisuun kuin mitä täällä tukuittain julkaistaan.
Njah:
mun mielest linkki5 näyttää just siistilt:) lol no ihan sama, kyl mäki mielummin katon ammattilaisten ottamia kuvia, jos niis on jotai mitä haluun nähä, ja mielestäni se fiilis kyl välittyy jos sitä siinä kuvassa on, ei se siitä kuvan laadusta ole täysin riippuvainen. Kyllä mä tiedostan mikä niissä kuvissa mättää mut en anna sen häiritä sen enempää.
Haluatko sä selittää mikä esim. tossa linkki5:n kuvassa on susta "just siistiä?"
Välittyykö bilemaailman fiilis sun mielestäsi oikeankaltaisena jos kuvan laatu on rapaa? Bileet on nimittäin mun mielestäni usein bilettäjineen, dekoineen, valoineen ja sen sellaisineen visuaalisesi todella näyttävä ympäristö ja kyllä siitä pitäisi pystyä (...ja pystyykin) taltioimaan edes murto-osa kuvaan ennenkuin sitä voi kutsua hyväksi bilekuvaksi.
IMO hälläväliä-asenteen ruokkiminen ei ole hyvä juttu. Pitäis koittaa rohkaista itsensä kehittämistä, panostamista ja lopputuloksesta välittämistä, joka taas ei oo mitenkään kauhean helppo juttu ympäristössä, jossa suuri osa ihmisistä nyökyttelee hyväksyvästi paskan tuottamiselle.
Lost-Soul:
Osalla näistä on omat sivut pystyssä, jossa he esittävät jo omaa tyyliään.
Pieni korjaus; kaikilla meistä on omat sivut.
Mä en oo itseäni mitenkään tuputtamassa tohon hommaan.
-
Haluisin kyl kuulla ihmisten mielipiteitä noista "moi, näytän tässä kuvassa siltä et oon kuosannut päivätolkulla putkeen"-kuvista. Onko se oikeasti hyvä asia että sellaisia julkaistaan? En ole esittämässä mitään väitteitä ihmisten substanssien käytöstä, mutta kyllä mä ainakin dellaan omista bilekuvistani automaattisesti sellaiset, jotka mielestäni esittävät niissä esiintyvät ihmiset epäedullisessa valossa.