Huonoin bilemesta ever!

70 posts, 4 pages, 20,606 views

Mikcore

#21 • • Mikcore Eternity has passed
Wanha yo-talo ja Oujee
Elviira

#22 • • Elviira big mama
Lahden Cumulus Nightlife! Pieniä välikuolemia...

--
Get down on your knees, BITCH!

Oliwer

#23 • • Oliwer

ALIEN:
wäiski - toivottavasti se uppoisi

*hih* Mutta jos noin pääsis käymään, toivottavasti "senkkaa" tyhjänä,
eikä sillon ku 500 bilettäjää tamppaa kannella!
On vaan joskus mietityttäny, kun se botski on jo valmiiks vinossa, että ei nyt hilluta samalla laidalla kaikki ainakaan!*vink*
Jussi Soro

#24 • • Jussi Soro choon!
Väiski ja Vanha on aika perseestä. Turussa Gallery ja Old School oli aika kamalia. Tampereen onnen päivät on kans järkyttävän huono.
#25 • • Edited yana Guest

Oliwer:
---
ALIEN:

---

On vaan joskus mietityttäny, kun se botski on jo valmiiks vinossa, että ei nyt hilluta samalla laidalla kaikki ainakaan!*vink*

njoo edelliskerrallahan wäiski (erilaiva tosin siis) meni pohjaan vain joku puol-tunnin bileitten jalkeen(?)
devisss

#26 • • devisss superhero.

Lauruska:
cumulus nightlife lahdessa ehdottomasti !!!!

Ditto tälle.

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

#27 • • ALIEN Guest
wäiski on, kuin räkälä-läbyrintti...
Hupsu

#28 • • Hupsu
Hesari + Tiesto vetany pohjat ever tahan asti.

Monta muuta "huonoa" mestaa toki loytyy, mut ah niita muistoja... Vanha (se aanentoisto...), Premi (pieni tanssilattia/liian vahan istumapaikkoja), Makasiinit (KYLMA ja liian hiljanen aani viime kemuis sattuneista syista).

Paras paikka o Nosturi. Nuff said.

--
Päivän mietelause?

UnityF

#29 • • UnityF joo just se
maestro *poks*
Rivakka

#30 • • Rivakka T2xikerien

Oliwer:
---
ALIEN:

---

Mä oon ainaki joskus kuullu semmosen villin huhun, et wäiski ois joskus alkanu vajoo samaan aikaa ku siel o ollu jotkut hipat!? Mut mut, on mua ennenkin huijattu*nauraa*
-P

#31 • • Edited -P

Rivakka:
Mä oon ainaki joskus kuullu semmosen villin huhun, et wäiski ois joskus alkanu vajoo samaan aikaa ku siel o ollu jotkut hipat!? Mut mut, on mua ennenkin huijattu*nauraa*

Kuten yana jo mainitsikin aikaisemmin, niin kyl joo, bileet kerkesivät kulua ruhtinaalliset 30min :D

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

#32 • • Edited yana Guest

Angelus:
---
Rivakka:

---

Kuten yana jo mainitsikin aikaisemmin, niin kyl joo, bileet kerkesivät kulua ruhtinaalliset 30min :D

ei se bileitten aikana vajoskellut, tai en ma ainakaan mitaan huomannut. en tosin ollut loppuun asti, kait siel jotain metelii tais ihan lopussa kuulua, mut sit kun porukat oli lahteny joku oli pettany ja se paas uppoomaan. ja olikin upoksissa pidemman aikaa ennenkun nostettiin..
tais olla loppukesaa/alkusyksyy 98
dixoff

#33 • • Edited dixoff hmm Terve

yana:
ei se bileitten aikana vajoskellut, tai en ma ainakaan mitaan huomannut. en tosin ollut loppuun asti, kait siel jotain metelii tais ihan lopussa kuulua, mut sit kun porukat oli lahteny joku oli pettany ja se paas uppoomaan. ja olikin upoksissa pidemman aikaa ennenkun nostettiin..
tais olla loppukesaa/alkusyksyy 98

Mullon sellainen muistikuva, että se paatti upposi bileitä seuraavana aamuna n. kello 7 aikoihin. Järjestäjiltä jäi laivaan levyjä, tekniikkaa ja sellaista, kun aikomuksena oli purkaa bileet vasta seuraavana päivänä. Ja ajankohta oli tosiaan tyyliin elokuu -98
#34 • • yana Guest

dixoff:

Mullon sellainen muistikuva, että se paatti upposi bileitä seuraavana aamuna n. kello 7 aikoihin. Järjestäjiltä jäi laivaan levyjä, tekniikkaa ja sellaista, kun aikomuksena oli purkaa bileet vasta seuraavana päivänä. Ja ajankohta oli tosiaan tyyliin elokuu -98

voi olla et muistan ton ajan vaarinkin, mut seiskalt se kyl viimeistaan oli mennyt joo
*hymy*

#35 • • *hymy*
Premiere
Vanha
Gloria
Acapulco
W

#36 • • W

ALIEN:
wäiski on, kuin räkälä-läbyrintti...

Tää on totta! *nauru* Mäkään en voi sietää tuota homeen hajuista, vinoa paattia! Sinne on pakko vetää sellaset kännit et tasapainoaisti alkaa kenkkuilla ja kuvittelee seisovansa suorassa, vaikka potski on varmaan 10 astetta vinossa! *nauru*
Lyylikki

#37 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mikähän järkyttävä mesta se oli Turussa, joku nuorisotila,

siellä järjestettiin Koneiston jatkot, kun Koneisto oli vimosta kertaa Turussa. Aivan kauhee. Röökikoppi yms ei hyvät jutut...
Pablo

#38 • • Pablo
Gloriasta ja Vanhasta on niin paljon kokemusta että voin sanoa että en vaan tykkää. Harmi että Gloriassa järjestetään kuitenkin Säteet. Joutuu tehdä kompromisseja.
florx

#39 • • florx

Lyylikki:
Mikähän järkyttävä mesta se oli Turussa, joku nuorisotila,

Palatsi.
#40 • • Viola00 Guest
Hmm.. no ainakin gloria (kamalia muistoja), vanha ja wäiski. Sitten jos perus teinihelveteistä puhutaan niin tietenkin ooppera, ale, premi.. onhan niitä. Itseasiassa Suomesta puuttuu huippu hyvät bilemestat. Tallinna (Viro kokonaisuudessaan) ja Venäjä -> *pihkassa*