70 posts, 4 pages, 20,604 views
Oliwer:
---
ALIEN:
wäiski - toivottavasti se uppoisi
---
Mutta jos noin pääsis käymään, toivottavasti "senkkaa" tyhjänä,
eikä sillon ku 500 bilettäjää tamppaa kannella!
On vaan joskus mietityttäny, kun se botski on jo valmiiks vinossa, että ei nyt hilluta samalla laidalla kaikki ainakaan!
Mä oon ainaki joskus kuullu semmosen villin huhun, et wäiski ois joskus alkanu vajoo samaan aikaa ku siel o ollu jotkut hipat!? Mut mut, on mua ennenkin huijattu*nauraa*Oliwer:
---
ALIEN:
wäiski - toivottavasti se uppoisi
---
Mutta jos noin pääsis käymään, toivottavasti "senkkaa" tyhjänä,
eikä sillon ku 500 bilettäjää tamppaa kannella!
On vaan joskus mietityttäny, kun se botski on jo valmiiks vinossa, että ei nyt hilluta samalla laidalla kaikki ainakaan!
Angelus:
---
Rivakka:
Mä oon ainaki joskus kuullu semmosen villin huhun, et wäiski ois joskus alkanu vajoo samaan aikaa ku siel o ollu jotkut hipat!? Mut mut, on mua ennenkin huijattu*nauraa*
---
Kuten yana jo mainitsikin aikaisemmin, niin kyl joo, bileet kerkesivät kulua ruhtinaalliset 30min :D
yana:
ei se bileitten aikana vajoskellut, tai en ma ainakaan mitaan huomannut. en tosin ollut loppuun asti, kait siel jotain metelii tais ihan lopussa kuulua, mut sit kun porukat oli lahteny joku oli pettany ja se paas uppoomaan. ja olikin upoksissa pidemman aikaa ennenkun nostettiin..
tais olla loppukesaa/alkusyksyy 98
dixoff:
Mullon sellainen muistikuva, että se paatti upposi bileitä seuraavana aamuna n. kello 7 aikoihin. Järjestäjiltä jäi laivaan levyjä, tekniikkaa ja sellaista, kun aikomuksena oli purkaa bileet vasta seuraavana päivänä. Ja ajankohta oli tosiaan tyyliin elokuu -98