415 posts, 21 pages, 162,549 views
salaisinko?:
aika upea kun kävelee ympäri sitä linnaketta :)
caitrin:
Niistä mestoista joissa ite oon bilettäny, nousee ykköseksi ehdottomasti Lontoon Fabric. Suomessa Maestro oli jees lyhyen uransa aikana. Muut on sellasta keskivertoluokkaa. Kerma - no, vähän onneton. Nosturi - vähän kolkko. La Tour - menee paremman puutteessa. Hesperiastakaan en juuri välittäny koska siellä oli ärsyttävää pehmosta kokolattiamattoa kuten La Tourissakin, sen päällä on vaikee tampata... äänentoistosta viis
Kaapeli on vähän turhan suuri (ainakin se "isompi puoli"). Vanha on jees, siellä ei ainakaan oo kokolattiamattoa
Mun vaativaa makua on vaikee miellyttää *iihhih*
caitrin:
Niistä mestoista joissa ite oon bilettäny, nousee ykköseksi ehdottomasti Lontoon Fabric. Suomessa Maestro oli jees lyhyen uransa aikana. Muut on sellasta keskivertoluokkaa. Kerma - no, vähän onneton. Nosturi - vähän kolkko. La Tour - menee paremman puutteessa. Hesperiastakaan en juuri välittäny koska siellä oli ärsyttävää pehmosta kokolattiamattoa kuten La Tourissakin, sen päällä on vaikee tampata... äänentoistosta viis
Kaapeli on vähän turhan suuri (ainakin se "isompi puoli"). Vanha on jees, siellä ei ainakaan oo kokolattiamattoa
Mun vaativaa makua on vaikee miellyttää *iihhih*
caitrin:
Niistä mestoista joissa ite oon bilettäny, nousee ykköseksi ehdottomasti Lontoon Fabric.
sts:
Huomaa että postaajat on kiksu kansaa, kaameet turistimestat on jees, teknommat tai housemmat paikat on perseestä.
hardikaveri:
kaapelikin hakkaa fabrikin! no mut se oli vaan mun mielipide
A-E:
Ei jäänyt mikään hirveen hyvä jälkimaku ainakaan noista New Years Eve bileistä, vaikka musa rokkas kyllä Fabricissä ihan kybällä.