Paras bilemesta ever!

415 posts, 21 pages, 161,947 views

typo

Posts: 685

#161 • • Edited typo Testaaja
Suomessa: I-klubi, Tampere.
Ulkomailla: tällä hetkellä Tresor, mutta katsotaan tossa loppukesästä uudestaan, kun 2kk-koko-eurooppa-reilin tuloksena on käyty vähän lisää paikkoja läpi. Roxy Club Prahassa oli kans aika jees. *pahis*

.pi.

--
.psychedelicious.

Tuukka

Posts: 7

#162 • • Tuukka
ehdottomasti Fenix Turussa

oi niitä Milleniumin- bileitä.....
Avatar
#163 • • x Guest

salaisinko?:

aika upea kun kävelee ympäri sitä linnaketta :)



jep *pihkassa*

omasta listasta unohtui nakojaan myos nikki beach, miami
A-E

Posts: 528

#164 • • A-E Detroit Techno Militia
Niistä mestoista missä olen vieraillut parhaat ovat järjestyksessä:
Tresor, Berlin,
Rex Club, Paris
The End, London
Space, Ibiza
The Fuse, Brussels
Kerma, Helsinki

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

caitrin

Posts: 159

#165 • • caitrin ö_____ö
Niistä mestoista joissa ite oon bilettäny, nousee ykköseksi ehdottomasti Lontoon Fabric. Suomessa Maestro oli jees lyhyen uransa aikana. Muut on sellasta keskivertoluokkaa. Kerma - no, vähän onneton. Nosturi - vähän kolkko. La Tour - menee paremman puutteessa. Hesperiastakaan en juuri välittäny koska siellä oli ärsyttävää pehmosta kokolattiamattoa kuten La Tourissakin, sen päällä on vaikee tampata... äänentoistosta viis *nauru*
Kaapeli on vähän turhan suuri (ainakin se "isompi puoli"). Vanha on jees, siellä ei ainakaan oo kokolattiamattoa *hih*
Mun vaativaa makua on vaikee miellyttää *vink**iihhih*
A-E

Posts: 528

#166 • • A-E Detroit Techno Militia

caitrin:
Niistä mestoista joissa ite oon bilettäny, nousee ykköseksi ehdottomasti Lontoon Fabric. Suomessa Maestro oli jees lyhyen uransa aikana. Muut on sellasta keskivertoluokkaa. Kerma - no, vähän onneton. Nosturi - vähän kolkko. La Tour - menee paremman puutteessa. Hesperiastakaan en juuri välittäny koska siellä oli ärsyttävää pehmosta kokolattiamattoa kuten La Tourissakin, sen päällä on vaikee tampata... äänentoistosta viis *nauru*
Kaapeli on vähän turhan suuri (ainakin se "isompi puoli"). Vanha on jees, siellä ei ainakaan oo kokolattiamattoa *hih*
Mun vaativaa makua on vaikee miellyttää *vink**iihhih*



Fabric on upea mestana, mutta jotenkin se fiilis mestassa oli skeida (ehkä joko olin liian humalassa tai liikaa turisteja liikkeellä). Ei jäänyt mikään hirveen hyvä jälkimaku ainakaan noista New Years Eve bileistä, vaikka musa rokkas kyllä Fabricissä ihan kybällä.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

sts

Posts: 7,969

#167 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

caitrin:
Niistä mestoista joissa ite oon bilettäny, nousee ykköseksi ehdottomasti Lontoon Fabric. Suomessa Maestro oli jees lyhyen uransa aikana. Muut on sellasta keskivertoluokkaa. Kerma - no, vähän onneton. Nosturi - vähän kolkko. La Tour - menee paremman puutteessa. Hesperiastakaan en juuri välittäny koska siellä oli ärsyttävää pehmosta kokolattiamattoa kuten La Tourissakin, sen päällä on vaikee tampata... äänentoistosta viis *nauru*
Kaapeli on vähän turhan suuri (ainakin se "isompi puoli"). Vanha on jees, siellä ei ainakaan oo kokolattiamattoa *hih*
Mun vaativaa makua on vaikee miellyttää *vink**iihhih*



Huomaa että postaajat on kiksu kansaa, kaameet turistimestat on jees, teknommat tai housemmat paikat on perseestä.
Avatar
#168 • • Annika Guest
Smile, Lepakko, Kerma
hrdkvr

Posts: 3,929

#169 • • hrdkvr KURGO

caitrin:
Niistä mestoista joissa ite oon bilettäny, nousee ykköseksi ehdottomasti Lontoon Fabric.



no se vähän vaihtelee mistä diggaa..

pitkät jonot sisäänpääsyä odotellessa, pitkät jonot baaritiskille, muutenkin paikalla oli niiiiiiiiin paljon porukka että joutui koko ajan jonottelemaan että pääsisi edes eteenpäin...
porukka poltti joka paikassa joten käry oli kauhea...
ilmastointi kusi ja kuheen kuuma
istumatilaa oli turha edes hakea

no mut se oli vaan mun mielipide

plussaa vois antaa tilalle.. se oli kivan näkönen , mutta sokkeloinen
kiva että tavallisenakin päivänä oli se 3 huonetta käytössä

dj sashan setin aikana tosin oli suht tukkosta pääsalissa

plussaa myös että pääs nopeesti wessaan ja uloslähtiessä oli nopea taksipalvelu

kaapelikin hakkaa fabrikin!
no mut se oli vaan mun mielipide

--
-keep it hard-

caitrin

Posts: 159

#170 • • caitrin ö_____ö

sts:
Huomaa että postaajat on kiksu kansaa, kaameet turistimestat on jees, teknommat tai housemmat paikat on perseestä.



Kiksukansaa nimenomaan, ainakin minä *vink* Mutta täytyy sanoa että en kyllä oo hirmeesti noita ulkomaan mestoja kolunnu, eli mun mielipide nyt tuskin mikään kaikenkattava on muutenkaan. Toisaalta Fabric ei kyllä mikään kiksumesta oo, enemmänhän siellä on tuota house/breakbeat/tekno-puolta...


hardikaveri:
kaapelikin hakkaa fabrikin! no mut se oli vaan mun mielipide



Niinno, tosta sun postauksesta päätellen olit varmaan käyny Fabricissa just jonain todella suosittuna iltana, jollon koko mesta todellakin on tukossa ja fiilis katoaa sen tungoksen mukana. Ite kävin siellä enemmän lauantaisin, jollon ei niin paljoa populaa, toisin ku perjantaisin, jollon suht nimekkäät live-esiintyjät vetää mestan tupaten täyteen... Kaapeli hakkaa Fabricin, koska siellä ei ainakaan oo pelkoa tungoksesta... Mutta muuten Kaapeli ei kyllä vedä vertoja niin akustiikkansa, pohjaratkaisujen, yleisen ilmeen kuin minkään muunkaan puolesta.

A-E:
Ei jäänyt mikään hirveen hyvä jälkimaku ainakaan noista New Years Eve bileistä, vaikka musa rokkas kyllä Fabricissä ihan kybällä.



Sama vika varmaan ku edellisessä, kannattaa mennä katsastamaan se mesta vaikka jonain hiljaisempana maaliskuisena lauantaina... *joo*
metsis

Posts: 272

#171 • • metsis
Kerma, Helsinki R.I.P.
Watergate, Berliini
Robert Johnson, Offenbach am Main
Nitsa Club, Barcelona

--
it's not human
to feel like this
dreamless

Lauri

Posts: 1,051

#172 • • Lauri Devoted
Käymättä sen tarkemmin threadia läpi, niin johan sen jo otsikko sanoo. :)

Ever forever!
UzU

Posts: 2,361

#174 • • UzU [33100]
Ulkomaisista vähistä mitä olen käynyt niin Kuala Lumpurin Zouk, etenkin sen mainroom oli kyllä uskomattoman toimiva ja siisti. Ja mikä parasta on tupakointi ja juominen (paitsi vesipullot) kielletty tanssilattialla. Ja säännön noudattamista valvoo kasa ystävällisiä järjestyksenvalvojia.

Kotimaisista paikoista ainakin Turun Feenix on jäänyt mieleen erityisen toimivana tilana kuten myös Maestro..
Oma fiiliksensä tulee myös Tullikamarin Pakkahuoneelta.
X-tinac

Posts: 14

#175 • • X-tinac
*sydän*Feenix + millenniumit !!*sydän* EHDOTTOMASTI!!*plur*
Unik

Posts: 4,117

#176 • • Unik
Berlin ja Kerma ja Rose Garden
Mr.Pink

Posts: 307

#177 • • Mr.Pink

Unik:
Berlin ja Kerma ja Rose Garden



Amen! *joo*

--
Lost in the silver box.

Avatar
#179 • • Equalizer Guest
Kyllä se hype oli jos helsingistä puhutaan
Chilek

Posts: 112

#180 • • Chilek monkiii
feenix....

--
EN se mää ollu....