Elwira:
Ok. Elikkäs on väärin että kaikki skenet eivät ole listalla ehdotettuna. Onko niin sisäänpäin kääntynyttä että ei voi kaikkia laittaa tai olla edes ehdottamatta etusivulla mitään artisteja vaan voi itse päättää mitä laittaa ja kenet laitta. Nimi noille awardseille voisi olla aivan muu kuin Platinumin nimi. Eli kuitenki vaikka oscar .... dididi ja semmosta vois olla. Kaikkia mahdollisia saisi suomalaisa äänestää siis kone musan tekijöitä ja noh en ala luettelemaan eri gengrejä mutta ei ole Ei kaikki edes tiedä mikä on platinum. Muissa piireissä. vaan tosiaa sitä mieltä että ehdolle muitakin kun aina ne "samat". Tässä kommenttini ja en lähde asiaa ruottimaantämän enempää. Toivoisin että kukaan ei lähde kyselemään erinäsisä lauseita minulta että miksi juuri näin ja näin vaan toisivat omiakin mielipiteitä esille.
öh? mitenniin ei voi äänestää mitä vaan?
ehdolle aina samat?
kertoisitko sitten miten itse hoitaisit tuon? mun mielestä on varsin hyvä tapa pyytää ihmisiä ehdottamaan mitkä heidän mielestään kuuluisivat listalle, poimia niistä noin puolet ja sitten loput päättää sellaisten ihmisten kesken jotka osaavat valita eri skenejen edustusta nominaateiksikin.
pelkkä oma valinta on mielestäni varsin tylsä, ja aiheuttaa ihan vitusti duunia ääntenlaskun yhteydessä.
vaikka nominaatteja taasen olisi 40 per kategoria, niin ei se voittajaan vaikuta mitenkaan. sen sijaan löytyisi varmasti enemmä rutisijoita sille miksei itse nyt sattunutkaan olemaan silla listalla kun henkilö X taas oli.
mutta eikö kaikki nominaatit äänestetä platinumissa, eikä niitä kukaan yksin 'päätä'? joidenkin genrien vähyys lopullisissa ehdokkaissa johtuu lähinnä siitä syystä, ettei ko. genren ihmiset käy platinumissa, eli ei näin vaikuta ehdokaslistoihin. en muista miten tänä vuonna, mutta ainakin viime vuonnahan sai äänestää myös omaa valintaa
ei niitä äänestetä. ne ehdotetaan joista sitten raati otti eniten ehdotetuimmat mukaan ja lisäsi loput sellaisten hyvien ehdokkaisen joukosta jotka selkeasti kuuluivat listalle mutta niitä ei olti mainittu.
mun mielestä on kumma rutista tälläisestä koska nominaatteja ehdotettaessa jo nahdaan mita ihmiset aanestaisivat. jos jotain pienta psykedjta ei mainitse kuin yksi tai kaksi ihmista, on silla aika vitun slim chance voittaa. vaikka psydjta ripoteltaisiin 4 muuta lisaa.
kannattaa katsoa siis peiliin ja miettia miksei oman skenen juttuja ehdoteta nominaateiksi enempaa.
[muokattu 7.4.2003 16:41]