52 posts, 3 pages, 21,885 views
....monesko päivä???
Ja onks taas tiedossa niin pitkä jono ettei kaikki invitationin omaavatkaan pääse ineen niinku viimeks?
Ne vain on Minun mielestäni Jone kaikkien ei tarvitse olla samaa mieltä monista asioista ja myöskään minun ei tarvitse perustella mielipidettäni aina ja joka kerralla jos se sinua ei satu miellyttämään.
Perustelu________________________________*ökkö*
Ok. Elikkäs on väärin että kaikki skenet eivät ole listalla ehdotettuna. Onko niin sisäänpäin kääntynyttä että ei voi kaikkia laittaa tai olla edes ehdottamatta etusivulla mitään artisteja vaan voi itse päättää mitä laittaa ja kenet laitta. Nimi noille awardseille voisi olla aivan muu kuin Platinumin nimi. Kaikkia mahdollisia saisi suomalaisa äänestää siis kone musan tekijöitä ja noh en ala luettelemaan eri gengrejä mutta ei ole Ei kaikki edes tiedä mikä on platinum. Muissa piireissä. vaan tosiaa sitä mieltä että ehdolle muitakin kun aina ne "samat".
Ok. Elikkäs on väärin että kaikki skenet eivät ole listalla ehdotettuna. Onko niin sisäänpäin kääntynyttä että ei voi kaikkia laittaa tai olla edes ehdottamatta etusivulla mitään artisteja vaan voi itse päättää mitä laittaa ja kenet laitta. Nimi noille awardseille voisi olla aivan muu kuin Platinumin nimi. Eli kuitenki vaikka oscar .... dididi ja semmosta vois olla. Kaikkia mahdollisia saisi suomalaisa äänestää siis kone musan tekijöitä ja noh en ala luettelemaan eri gengrejä mutta ei ole Ei kaikki edes tiedä mikä on platinum. Muissa piireissä. vaan tosiaa sitä mieltä että ehdolle muitakin kun aina ne "samat". Tässä kommenttini ja en lähde asiaa ruottimaantämän enempää. Toivoisin että kukaan ei lähde kyselemään erinäsisä lauseita minulta että miksi juuri näin ja näin vaan toisivat omiakin mielipiteitä esille.