platinum awards 2002

52 posts, 3 pages, 20,917 views

Avatar
#22 • • yana Guest
simontemplar:

....monesko päivä???



infoo tulee myöhemmin...
Mark

Posts: 7,311

#24 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Ja onks taas tiedossa niin pitkä jono ettei kaikki invitationin omaavatkaan pääse ineen niinku viimeks? *dissaa*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#25 • • Jussi Soro choon!
Mark:

Ja onks taas tiedossa niin pitkä jono ettei kaikki invitationin omaavatkaan pääse ineen niinku viimeks? *dissaa*



Uusi DTM on huomattavasti vanhempaa isompi, joten tuskin ainakaan yhtä pahaa jonoa pääsee syntymään. Viime vuonna kyllä hiukkasen harmitti, että klubiawardseihin oli kilometrin jono, kun sisällä oli suurin osa DTM:n "vakioväestöä".
Nadifa

Posts: 326

#26 • • Nadifa
Jono oli aika hurja tosiaan. Mutta *voiei* mulle on varattuna laivareissu tolle päivälle. Ei tuu kesää. Mä vihaan laivoja muutenkin. Ja nyt entistäkin enemmän!
UnityF

Posts: 15,721

#27 • • UnityF joo just se
Kaippa tonne voisi eksyä....*hymy*
Avatar
#28 • • shiva Guest
juu tänne tottakai!
mennään porukalla taas ja annetaan mahtavat ablodit ne ansainneille.. *nauru**joo*
Mark

Posts: 7,311

#29 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
korkeintaan golf aplodit, ja nekin vaan kohteliaisuus syistä *heiii* tapsan setin aikana sen sijaan vois jammaa jos se ansaitusti ja toivottavasti voittaa paras levynveivaaja pystin...

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#30 • • shiva Guest
älä oo tommonen vastavirtaan uiskentelija..oo vaan messissä mukana kiltisti ja nyökyttele kiivaasti! *nauraa*
Yrjösen Pirre

Posts: 718

#31 • • Yrjösen Pirre R A K S A
Te ja teidän plurinne!....Jos joku muu ohittelee jonossa niin se on itsekäs paska, mut jos Mä menen jonon ohi niin mulla on vaan kylllllllmä ja mä haluan äkkiä sisälle ku jonottaminen on tyhmää *hymy*

Uusi Mama sucks BIG TIME, mutta ei auta itku awardseissa.

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

anqqa

Posts: 4,032

#32 • • anqqa tirehtööri
olivia:

Uusi Mama sucks BIG TIME, mutta ei auta itku awardseissa.



onhan se alakerta ihan fiini, mutta yläkerta on ku astuis takas roballe, vain suomihitit puuttuu.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Jone

Posts: 8,258

#33 • • Jone Archibald Haddock
Elwira:

pidän todella naurettavana koko plattari skaboja *pelle*



Ihan mielenkiinnosta, voisitko perustella miksi olet tota mieltä?
Jone

Posts: 8,258

#34 • • Jone Archibald Haddock
Elwira:

Ne vain on *nauru* Minun mielestäni Jone kaikkien ei tarvitse olla samaa mieltä monista asioista ja myöskään minun ei tarvitse perustella mielipidettäni aina ja joka kerralla jos se sinua ei satu miellyttämään.

Perustelu________________________________*ökkö*

*justjoo*



Tietenkään ei tarvitse olla samaa mieltä aina, eikä välttämättä edes koskaan enkä mä perustelua tivaa siksi että mielipiteesi ei miellyttäisi mua. Mun mielestäni siihen nyt vaan täytyy olla joku syy että on jostain jotain mieltä ja sen voi siis ihan hyvin kertoa mielipiteensä mukana niin kuullostaa hieman uskottavammalta. *vink*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#35 • • Lost-Soul los pallos
PLATINUM AWARDS 2002 TULOKSET

2002 DJ of the year
1. Orkidea (743)
2. Proteus (341)
3. Jori Hulkkonen (231)
4. Mr A (142)
5. Genki (129)

2002 event of the year
1. Koneisto (725)
2. Labyrinth Summer Sound System (440)
3. Technetium (194)
4. Garden Of Eden (141)
5. Jeff Mills @ Virus (133)

2002 club of the year
1. Screen (443)
2. Hallmark (353)
3. Illusions (238)
4. Pussy Club (210)
5. Millennium (200)

2002 album of the year
1. Jori Hulkkonen - Different (616)
2. Nuspirit Helsinki (463)
3. Accu - Accu (250)
4. Mr. Velcro Fastener - Otherside (145)
5. Koe - Trespass (122)

2002 single of the year
1. Perwert - Symphonic (465)
2. Cosmicman - I love you (441)
3. Jori Hulkkonen - All i see is shadows (369)
4. Beatpusher - Murto (191)
5. LBJ - Syvälle (145)

2002 artist/producer of the year
1. Jori Hulkkonen (696)
2. Jarkko Pietiläinen (378)
3. Miika Kuisma (184)
4. Harrison Fnord (140)
5. Muffler (127)

2002 new DJ of the year
1. Hiski & Pinnie (581)
2. JussiS (304)
3. Sakura (191)
4. Jay Logic (166)
5. Juju (142)

2002 flyer series of the year
1. Screen (449)
2. Hallmark (307)
3. Pussy (302)
4. Illusions (238)
5. Miau (236)

2002 website of the year
1. Platinum.ac (595)
2. Accesss.org (361)
3. Klubitus.com (345)
4. Screenclub.net (231)
5. Koneisto.com (187)

2002 Accesss.org honorary award
Lil'Tony

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

anqqa

Posts: 4,032

#36 • • anqqa tirehtööri
Elwira:

Ok. Elikkäs on väärin että kaikki skenet eivät ole listalla ehdotettuna. Onko niin sisäänpäin kääntynyttä että ei voi kaikkia laittaa tai olla edes ehdottamatta etusivulla mitään artisteja vaan voi itse päättää mitä laittaa ja kenet laitta. Nimi noille awardseille voisi olla aivan muu kuin Platinumin nimi. Kaikkia mahdollisia saisi suomalaisa äänestää siis kone musan tekijöitä ja noh en ala luettelemaan eri gengrejä mutta ei ole Ei kaikki edes tiedä mikä on platinum. Muissa piireissä. vaan tosiaa sitä mieltä että ehdolle muitakin kun aina ne "samat".



mutta eikö kaikki nominaatit äänestetä platinumissa, eikä niitä kukaan yksin 'päätä'? joidenkin genrien vähyys lopullisissa ehdokkaissa johtuu lähinnä siitä syystä, ettei ko. genren ihmiset käy platinumissa, eli ei näin vaikuta ehdokaslistoihin. en muista miten tänä vuonna, mutta ainakin viime vuonnahan sai äänestää myös omaa valintaa, vaan melko turhaahan se, massa kumminkin kun äänestää aina niitä samoja. eli siinä mielessä platinum awards toimii ainakin mun mielestä paremmin kun joku yleismaallisempi.

ja kiitos kaikille ketkä äänesti klubitusta =) vaikka sijoitus periaatteessa huononikin viime vuodesta, niin ens vuonna taas katsotaan mihin rahkeet riittää jos riittää :)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Jone

Posts: 8,258

#37 • • Jone Archibald Haddock
Elwira:

Ok. Elikkäs on väärin että kaikki skenet eivät ole listalla ehdotettuna. Onko niin sisäänpäin kääntynyttä että ei voi kaikkia laittaa tai olla edes ehdottamatta etusivulla mitään artisteja vaan voi itse päättää mitä laittaa ja kenet laitta. Nimi noille awardseille voisi olla aivan muu kuin Platinumin nimi. Eli kuitenki vaikka oscar .... dididi ja semmosta vois olla. Kaikkia mahdollisia saisi suomalaisa äänestää siis kone musan tekijöitä ja noh en ala luettelemaan eri gengrejä mutta ei ole Ei kaikki edes tiedä mikä on platinum. Muissa piireissä. vaan tosiaa sitä mieltä että ehdolle muitakin kun aina ne "samat". Tässä kommenttini ja en lähde asiaa ruottimaantämän enempää. Toivoisin että kukaan ei lähde kyselemään erinäsisä lauseita minulta että miksi juuri näin ja näin vaan toisivat omiakin mielipiteitä esille. *ding*
*ökkö**purr*



Itseasiassa ihan ketä tahansa oli mahdollista ehdottaa, joten siinä mielessä en näe missä vääryys on tapahtunut.

Itse tapahtumasta; Platinum Awards oli kyllä juuri niin tasapaksu, tylsän pulskea ja ennalta-arvattava ettei paremmasta väliä. Haluaisin osoittaa ennustajan lahjoja ja ilmoittaa että uskon vahvasti siihen että ensi vuonna parhaan dj:n palkinnon vie Orkidea (toiseksi tulee Proteus), parhaan clubin ja flyersarjan palkinnon Screen ja parhaan websiten palkinnon Platinum.ac (toiseksi tulee Accesss.org, kolmanneksi joko Klubitus.org tai Screenin saitti). Mun mielestäni on siis vähän nahkeaa että tällä tavalla toteutettuna on melkeinpä ilmiselvää että ne samat nimet ovat kärjessä vuodesta toiseen olivatpa heidän ansionsa oikeasti sitten vuoden aikana mitkä tahansa.

Itse palkintojenjako oli myöskin tapahtumana mielestäni hemmetin vastenmielinen. Lavalla Odedin (...joka sentään about hanskasi homman ilman että rupesi kummemmin v*tuttamaan) lisäksi pyörineiden "huumori" liikkui vähän sillä tasolla etten jaksanut sitä siinä tilanteessa noin käytettynä ymmärtää.

Jeps, no, yläkerran transubingo oli sentään viihdyttävä ja kiitos seurasta tutuille ja tuttaville. *hymy*

...ja onnittelut Anqalle, olet palkintosi ansainnut. *sydän*

[muokattu 7.4.2003 12:19]
Simon Templar

Posts: 780

#38 • • Simon Templar
Tulokset voi varmaan jotakuinkin veikata jo ensi vuodellekkin..mutta kaikki tunnustus voittajille ja niille jotka alan eteen ovat jotain tehnyt*sydän*


-Ole näytillä/äänessä niin sinut muistetaan..tutustu ihmisiin niin saat ystäviä ja kuka ties kohta voit olla platinum voittaja*nauraa*-
milla

Posts: 3,699

#39 • • milla
väittämättä että plattari awardseja nykyisellään toteutettuna kritisoivat hemmot ei olis oikeassa, niini huomioikaa myös se että ehkä nää kyseiset voittajat on OIKEESTI niin hyviä et ansaitsee palkinnot kun ne saa(vaikka joka vuosi).

(tän vois kohdistaa ehkä enemmän sivusto palkinnoille kuin dj, mut en nyt sen vertaa tunne asiaa et voisin enempää kommentoida:)
Mark

Posts: 7,311

#40 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
niinpä. Kuka tykkää mistäkin, mut eikai kenenkään käy kiistäminen esim. siitä että screen on tehnyt hyvää työtä jo vuosien ajan ja todellakin ansaitsee tuon tittelin? Sen verran paljon on tuotu kovia ulkomaan nimiä soittamaan ja muutenkin screen on panostanut mun mielestä kokoajan laatuun. Selkeä kaupallisuus varmaan ärsyttää joitain, mutta ainakin siellä saa takuuvarmasti rahoilleen vastinetta. Muihin en kommentoi koska mielipiteet ovat liian puolueellisia *vink*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!