Kotipsykiatri

44 posts, 3 pages, 10,056 views

Anime

Posts: 1,939

#1 • • Anime Retrostööpeli
Ajattelin alottaa tälläsen threadin, jossa voi kysyy mitä oudoimpia kysymyksiä ja ehkä jopa saada niihin jotain vastauksiakin, mielipiteistä ny puhumattakaan *hymy*

Miksi..... Aina ku vien pulloi Alkoon esim. etkojen tai jatkojen jälkeen mul on sellanen fiilis et koko kansa möllöttää jossain ratikassa ja kelaa et "voi että ku siin on nuori poika vajonnu syvälle alkoholiongelmansa kanssa"? Sanoohan sen nyt terve järkikin että suurin osa Suomen kansalaisista käy Alkossa ja johonki ne pullot on kuitenki palautettava, eli en ole ainakaan tämän asian kanssa yksin *nauru* .......mutku häiritsee *hmph* Onko mulla huono omatunto että ehkä saattaisi olla pienen pieni mahdollisuus olemassa että juon pikkasen liikaa? Viirutanko mä ihan turhia? Pitäiskö juoda enemmän? *ding*

Kas näin tää homma etenee, jatkakaa te tästä *kiitoskiitos*

--
-K

Avatar
#2 • • astaroth Guest
Menee aika lähelle "Kysy tyhmiä"-threadin kanssa...
Blues

Posts: 5,414

#3 • • Blues Koning van Afrika
Voipi olla Kidi sen takia että koittavat peittää ilmettään "minäkin käyn alkossa ja ostan jopa enemmän kuin sinä" *nauru*
Kierrättäkää *sydän*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Lauruska

Posts: 821

#4 • • Lauruska nihkee
astaroth, eipäs mene, tääl pohditaa enemmän itseen ja omaan psyykeen liittyviä asiota..
Sitähän se psykiatria on ?*ding**hymy* *joo*
Syder

Posts: 2,255

#5 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Tällainen threadi tiivistää aika monta threadii yhdeksi, lähinnä ainakin kaikki mielihaluihin etc liittyvät joista voi käydä keskustelua ovatko omat 'normaalei' tai massasta poikkeavia. Eipä siinä kuka ny massaa haluais.

--
Divida et impera.

Garo

Posts: 446

#6 • • Garo #jake
Itse taas ihmettelen kaupungin kaduilla kävellessäni, että miten ihmiset eivät törmäile jatkuvasti toisiinsa? Suurin osa kaduntallaajista tuijottaa omia kenkiään ja välttelee katsekontaktia viimeiseen asti. Sitten kun sitä itse kävelee selkä suorassa ja kasvot eteenpäin iloinen *hymy* naamalla tutkien, ihmetellen ja katsoen kaikkea mahdollista mitä vaan näkökenttään tulee, niin muiden mökötys vain korostuu. Onko minussa jotakin outoa, vai olenko minä normaali ja muissa on jotakin outoa? *täh*

- Garo
-Kerttu-

Posts: 4,542

#7 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mua taas ärsyttää se..et mä yleensä katson ihmisiä kadulla, ja joka puolella..Musta on kiva katsoa mimmosia ihmiset on..Mut meidäthän on opetettu et ei saa tuijottaa..SE ON RUMAA!!! *ding* No kauheen huonoo omaatuntoa en tunne siitä et katselen ihmisiä, mut sit jos tää ihminen on jotenkin poikkeava..Niin päässäni alkaa kuulumaan kova ääni, "EI SAA TUIJOTTAA!" Mut se olen minä..Minä katson kaikkia..Mut miks tunnen huonoa omaa tuntoa vain silloin kuin ihminen on jotenkin poikkeava..Miksei oikkeavia saa katsoa!!?? *ding*

On mullakin ongelmat!!!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Syder

Posts: 2,255

#8 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Ajattelet eri tavoin kuin muut, muut tuntevat jollain tapaa olevansa muita huonompia tai muuten vain mitättömämpiä. Leuka ylös, selkä suorana ja jos joku uskaltaa silmiin katsoa ni naama hymylle, mitä leveempi sitä parempi.

--
Divida et impera.

sapeli

Posts: 11,768

#9 • • sapeli jokukukamikä?

Anime:
Miksi..... Aina ku vien pulloi Alkoon esim. etkojen tai jatkojen jälkeen mul on sellanen fiilis et koko kansa möllöttää jossain ratikassa ja kelaa et "voi että ku siin on nuori poika vajonnu syvälle alkoholiongelmansa kanssa"?



Mulla on sama fiilis kun niitä kiliseviä kasseja kantaa - ainakin takaisin Alkoon päin - että ihmiset ajattelee heti pahinta... Mä luulen vaan että sä alitajuisesti ajattelet juovas liikaa, ja heijastat sen sitten muiden kautta näiksi kuvitelmiksi. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Garo

Posts: 446

#10 • • Garo #jake

Syder:
Ajattelet eri tavoin kuin muut, muut tuntevat jollain tapaa olevansa muita huonompia tai muuten vain mitättömämpiä. Leuka ylös, selkä suorana ja jos joku uskaltaa silmiin katsoa ni naama hymylle, mitä leveempi sitä parempi.



Näinhän minä yleensä teenkin, siis jos katsekontakti syntyy. Yleensä se tosin häviää vastapuolen aloitteesta lähes samantien. Mutta en tarkoita ihmisiä pelkästään, tai siis, kun nämä samat ihmiset kävelevät yksin, niin katsovatko he silloinkin vain omia varpaitaan? Itse ainakin katselen tasapuolisesti kaikkea, niin ihmisiä, rakennuksia, puita, eläimiä (silloin kuin niitä näkyy), autoja jne *hymy*

Niin, ja jos erehtyy yrittämään jakaa omaa hyvää mieltään muille (esim. ratikassa) niin saa vastaukseksi yleensä murhaavan katseen *kivatsulle*, ikäänkuin muut pelkäisivät että hyvä mieli voi tarttua :(

- Garo
Syder

Posts: 2,255

#11 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Se johtuu vain pelosta, ihmiset pelkäävät muita ihmisiä. Syyttä imo, koska lopulta ollaan hyvinkin samanlaisia yksilöiden erot alkavat yksilöllisestä ajattelutavasta. Suomennettuna: 'Kuka minä olen?'

--
Divida et impera.

Anime

Posts: 1,939

#12 • • Anime Retrostööpeli

sapeli:
---
Anime:
Miksi..... Aina ku vien pulloi Alkoon esim. etkojen tai jatkojen jälkeen mul on sellanen fiilis et koko kansa möllöttää jossain ratikassa ja kelaa et "voi että ku siin on nuori poika vajonnu syvälle alkoholiongelmansa kanssa"?
---


Mulla on sama fiilis kun niitä kiliseviä kasseja kantaa - ainakin takaisin Alkoon päin - että ihmiset ajattelee heti pahinta... Mä luulen vaan että sä alitajuisesti ajattelet juovas liikaa, ja heijastat sen sitten muiden kautta näiksi kuvitelmiksi. *joo*


Tai sit mä oikeesti lussutan tota viinaa enemmän ku laki sallii *nauru* No mitäs tuosta, tää elämäntyyli kaikkine paheineen jatkuu niin kauan ku kroppa (ja pää) kestää ja hommat (edit: duunit) luistaa *joo*

Örrörörö *känni*

--
-K

-P

Posts: 4,972

#13 • • -P
Minkä takia mulla on aina sellainen tunne kun näen jonkun kahden tutun ihmisen kuiskivan ja ehkä hieman vilkaisevan, että he puhuvat, karkeasti ilmaistuna, paskaa selän takana. Eikä päde vaan tiettyihin ihmisiin vaan jopa ihmisryhmiin, ja jos puhuvat, niin mikseivät mielummin vaikka sano sanottavansa kasvotusten, ennemmin kuin juonittelemalla selän takana ettei kuulisi.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Syder

Posts: 2,255

#14 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Täytyy kyllä myöntää että maailmassa on paljon paljon yksilöitä joilla on _hieman_ suppea maailmankuva sekä ajatusmaailma.

--
Divida et impera.

Nacu

Posts: 1,293

#15 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

Anime:
Miksi..... Aina ku vien pulloi Alkoon esim. etkojen tai jatkojen jälkeen mul on sellanen fiilis et koko kansa möllöttää jossain ratikassa ja kelaa et "voi että ku siin on nuori poika vajonnu syvälle alkoholiongelmansa kanssa"? Sanoohan sen nyt terve järkikin että suurin osa Suomen kansalaisista käy Alkossa ja johonki ne pullot on kuitenki palautettava, eli en ole ainakaan tämän asian kanssa yksin *nauru* .......mutku häiritsee *hmph* Onko mulla huono omatunto että ehkä saattaisi olla pienen pieni mahdollisuus olemassa että juon pikkasen liikaa? Viirutanko mä ihan turhia? Pitäiskö juoda enemmän? *ding*



Mä meen aina sillä asenteella, että: "Vittu kattokaa paljo mul on pulloja! Ja kattokaa köyhät, paljo mä saan näistä rahaa ku tungen ne tonne masiinaan! Ja vittu tehän seisotte siinä jonossa ja venaatte, ku MINÄ saan nää kaks ostoskärryllistä tyhjiks."

Se on UPEA tunne, kun pullonpalautuskuitti näyttä kaksnumeroista lukuu. Oikeesti en välitä, mitä porukka aattelee. Olenhan voinut vaikka köyhänä opiskelijana käydä puistoja kiertämässä ja rehellisesti kerätä ne pullot? Näin ei kuitenkaan ole vaan kyllä minä olen ne pienet opintotukeni laittanut alkoholiin... mutta eihän sitä kaikkien tarvi tietää. Olen kuitenkin niin kiltin näköinen, että tavallisia tallaajia voi kusettaa jo pelkällä asenteella siinä pullonpalautustilanteessa. *muhaha*

Menikö ihan offtopic? *ding*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Fucking Nobody

Posts: 393

#16 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

Anime:
Miksi..... Aina ku vien pulloi Alkoon esim. etkojen tai jatkojen jälkeen mul on sellanen fiilis et koko kansa möllöttää jossain ratikassa



Anime hei, Welcome to Finland! *nauru* Osaavatko suomalaiset jotain muuta möllöttämisen lisäksi? Pullojen kuskaaminen spårassa kuulostaa niin kivalta, että taidan tehdä sen joskus ruuhka-aikana ihan ydinkeskustassa ja kyselen vielä ihmisiltä lähimmän Alkon sijaintia mustien kilisevien jätesäkkieni kanssa. *nauru*

Kiitos Anime helvetin hyvästä vinkistä! *muhaha*
MaSari

Posts: 1,986

#17 • • MaSari space jammer
Kiitti, mulle kans yks *justjoo*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#18 • • Aziz Combat Fighter

Avernian:
---
UnityF:
Osa tuijottaa mua kun oisin syöpään kuolemassa ja osa kattoo mua kun avaruusalusta, heidän omaan maailmaan ei mahu erillaisia ihmisiä jotka ehkä elää hieman eri tavoin kun he. He ovat vuosien varrella muotoutua siihin yhteen muottiin ja poikkeus muotissa eli minä = viallinen.
Harmillista mutta totta.

---


Totta sulle. Välttämättä ne ei ajattele mitään tuonne päinkään. Ehkä joku vain näyttää yleisilmeeltään siltä kuin olisi sitruunan niellyt, ja sitten kun sattuu katsomaan sinua (koska kyllä bileistä tullessa todellakin erottuu joukosta), arvelet sen negatiiviseksi ajatteluksi. Vaikka henkilö voisi vaikka ajatella vain että "jaaha, joku bilettäjä menossa kotiin."
Ajatteles sitä *vink*



Vähän tarkoituksellista uhrimentaliteettia tossa UnityF:n postauksessa :D Ei se, et näytät erilaiselta ja ihmiset kattoo kummastellen tarkota sitä et ne ei vaan tajuu ku oot yxilö ja ne on massaa. Se voi kato olla, et jollekin iskee silmään joku makee juttu sun kuteissa, tai sit ne yksinkertasesti jää miettimään et mistäköhän oot tullu.
W

Posts: 1,049

#19 • • W

sapeli:
---
Anime:
Miksi..... Aina ku vien pulloi Alkoon esim. etkojen tai jatkojen jälkeen mul on sellanen fiilis et koko kansa möllöttää jossain ratikassa ja kelaa et "voi että ku siin on nuori poika vajonnu syvälle alkoholiongelmansa kanssa"?
---


Mulla on sama fiilis kun niitä kiliseviä kasseja kantaa - ainakin takaisin Alkoon päin - että ihmiset ajattelee heti pahinta... Mä luulen vaan että sä alitajuisesti ajattelet juovas liikaa, ja heijastat sen sitten muiden kautta näiksi kuvitelmiksi. *joo*


Mä oon ratkaissut tuon ongelman....itse sipsuttelen keskellä yötä kun muut ovat nukkumassa lähimpään lasikeräyslootaan tiputtelemassa huppu päässä kymmenet ja kymmenet koskenkorva pulloni...eli yön pimeyteen siitä! *aplodit* Toisaalta mä viellä autan tolla ihmisiä...nimittäin humppuja jotka seuraavana päivänä onkii pulloni pihalle rautalangalla...*kansakunnan hyväntekijä* *kiitoskiitos*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#20 • • Aziz Combat Fighter

W:
---
sapeli:
---
Anime:
Miksi..... Aina ku vien pulloi Alkoon esim. etkojen tai jatkojen jälkeen mul on sellanen fiilis et koko kansa möllöttää jossain ratikassa ja kelaa et "voi että ku siin on nuori poika vajonnu syvälle alkoholiongelmansa kanssa"?
---


Mulla on sama fiilis kun niitä kiliseviä kasseja kantaa - ainakin takaisin Alkoon päin - että ihmiset ajattelee heti pahinta... Mä luulen vaan että sä alitajuisesti ajattelet juovas liikaa, ja heijastat sen sitten muiden kautta näiksi kuvitelmiksi. *joo*

---

Mä oon ratkaissut tuon ongelman....itse sipsuttelen keskellä yötä kun muut ovat nukkumassa lähimpään lasikeräyslootaan tiputtelemassa huppu päässä kymmenet ja kymmenet koskenkorva pulloni...eli yön pimeyteen siitä! *aplodit* Toisaalta mä viellä autan tolla ihmisiä...nimittäin humppuja jotka seuraavana päivänä onkii pulloni pihalle rautalangalla...*kansakunnan hyväntekijä* *kiitoskiitos*



Nii ne saa liikuntaa ku tiputat ne sinne.. Mikset jätä niit siihen viereen :D