Loco presents: Rush Winter Mayhem warm-up - 26.11.2004

122 posts, 7 pages, 20,788 views

Sucy

#21 • • Sucy
Jepjep...kyyllä tänne tullaan heittämään jalalla koreasti*nauru*
Ei näitä voi missata...ei tuu kuulonkaan*hihu*
#22 • • astaroth Guest
Joo joo, tullaan tullaan.
JanJan

#23 • • JanJan

beatniqz:
---
Rocca:
Joo paikalle tullaa *hymy* *joo* *hihu* vähän kyllä alkaa tympii vaan ku aina melkeen samat heepot *uuh*

---

WORD!!!

No eiköhän sitä kerran 4kk:ssa saa sama soittaja olla????? eikä tämä valinnanvara nyt hirveän iso ole täällä suomes...
bubble

#24 • • bubble
jep tänne on pakko tulla *nauru*
#25 • • RINY Guest

Ozma:
olis aihetta saada lomaa tohon päivään. perkele ... bileet tulee ja menee ohi niin kauniisti kun on lomilla :(
Ei helvetti ... olen jossain lapissa rovajärvellä leikkimässä sotaa kun on mageet bileet! prkl! *eiei* *eiei* *eiei* *eiei* *eiei*

Mä olenki ihmetelly et minne ihmeeseen sä oot kadonnu ku miestä ei oo näkyny sit varmaan vuoteen missään! Olis kiva taas törmäillä joku päivä. *hymy*
innae

#26 • • innae PaskaJätkä
Onkos muuten kyseinen paikka helposti löydettävissä kun autolla tullaan ja Turusta en tiedä juurikaan mitään? Ja en oikein osaa lukea karttaa (ja jos luen niin se on kuitenkin väärinpäin*muhaha**blush*).

--
PaskaJätkä

Plaque

#27 • • Plaque

innae:
Onkos muuten kyseinen paikka helposti löydettävissä kun autolla tullaan ja Turusta en tiedä juurikaan mitään? Ja en oikein osaa lukea karttaa (ja jos luen niin se on kuitenkin väärinpäin*muhaha**blush*).

Helppo se on löytää. Vaikka hieman piilossa onkin. *hihu*
Jone

#28 • • Jone Archibald Haddock

plaque:
---
innae:

---

Nojaa. Mä oon käynyt Turussa bileissä nyt nelisen vuotta ja toi mesta on ko. kaupungin kaikista venueista ehkä kaikkein vaikein löytää johtuen sen sijainnista syvällä omituisella sisäpihalla. Kadulta päin katsoessa oikein mikään ei edes viittaa että siellä voisi rafla olla, joten tosta voi hyvin huristella ohi moneenkin otteeseen.
Plaque

#29 • • Plaque

Jone:
---
plaque:
---
innae:

---

---

Nojaa. Mä oon käynyt Turussa bileissä nyt nelisen vuotta ja toi mesta on ko. kaupungin kaikista venueista ehkä kaikkein vaikein löytää johtuen sen sijainnista syvällä omituisella sisäpihalla. Kadulta päin katsoessa oikein mikään ei edes viittaa että siellä voisi rafla olla, joten tosta voi hyvin huristella ohi moneenkin otteeseen.

Jeps. Parisen kertaa olen Turussa Klubilla käynyt, enkä koskaan harhaillut 5 minuuttia kauempaa.
Mä vaan osaan.
Jone

#30 • • Jone Archibald Haddock

plaque:
Jeps. Parisen kertaa olen Turussa Klubilla käynyt, enkä koskaan harhaillut 5 minuuttia kauempaa.
Mä vaan osaan.

I suppose. Minkään muun Turun venuen löytäminen ei oo koskaan ollut mulle mikään ongelma, mutta Klubin ja sen edeltäjän löytäminen on mulle edelleen hieman haastavaa, vaikka tiedänkin ihan tismalleen missä ko. paikka on. *vink*
Tipsu

#31 • • Tipsu RONTTI =)
Jaahas, Jaahas....tarttee varmaan tulla katsoon paikallinen meininki...ja polvi nousee!!! HEP!*ding*

--
Kohtele toisia niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan...

innae

#32 • • innae PaskaJätkä

Jone:
---
plaque:
---
innae:

---

---

Kaikki on maohllista kun kyseessä on minä (voin olla vaikka väärässä päässä katua). Olen minä Turussa käynyt koulusta dösällä, ööh joskus, mutta muistikuvaa ei pahemmin ole. Varokaa kaikki kävyt ja männy-neulaset, täältä tulee batmobile*muhaha*

--
PaskaJätkä

BUTCHER-KK

#33 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
Tampereen Teurastus ja Isku osasto on tulossa! 2-3 hlö & tietysti!
LIQUID ACID RED DEVIL ENDLESS NRG
*muhaha* *kivatsulle* *pahis* *kivatsulle* *muhaha*

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

BB_turone

#34 • • BB_turone live and let live
Tänne *joo* täällä on aina hauskaa *sydän*

--
Some things in life just can`t be explained!

sapeli

#35 • • sapeli jokukukamikä?

innae:
---

Meillä on mukana ainakin yksi kyytiläinen joka on käynyt paikan päällä aiemmin *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

innae

#36 • • innae PaskaJätkä

sapeli:
---
innae:
---
---

Meillä on mukana ainakin yksi kyytiläinen joka on käynyt paikan päällä aiemmin *vink*

Saat toimia kartturina*hihu*

--
PaskaJätkä

sapeli

#37 • • sapeli jokukukamikä?

innae:
---
Saat toimia kartturina*hihu*

Mikäs siinä, mutta Coonista oli puhe *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jone

#38 • • Jone Archibald Haddock
Bioja, infoja ja flaba päivitetty ekaan viestiin.
Ginbb@

#39 • • Ginbb@
Joo kyl on taas tultava tamppaamaan Locoihin..taagia line uppia tiedossa. Ja luultavasti lämpöäki riittää KLUBIssa näin talven alkuun..

--
Today....I think they going to pick us up...