122 posts, 7 pages, 20,799 views
Ozma:
olis aihetta saada lomaa tohon päivään. perkele ... bileet tulee ja menee ohi niin kauniisti kun on lomilla :(
Ei helvetti ... olen jossain lapissa rovajärvellä leikkimässä sotaa kun on mageet bileet! prkl!
plaque:
---
innae:
Onkos muuten kyseinen paikka helposti löydettävissä kun autolla tullaan ja Turusta en tiedä juurikaan mitään? Ja en oikein osaa lukea karttaa (ja jos luen niin se on kuitenkin väärinpäin*muhaha*).
---
Helppo se on löytää. Vaikka hieman piilossa onkin.
Jone:
---
plaque:
---
innae:
Onkos muuten kyseinen paikka helposti löydettävissä kun autolla tullaan ja Turusta en tiedä juurikaan mitään? Ja en oikein osaa lukea karttaa (ja jos luen niin se on kuitenkin väärinpäin*muhaha*).
---
---
Nojaa. Mä oon käynyt Turussa bileissä nyt nelisen vuotta ja toi mesta on ko. kaupungin kaikista venueista ehkä kaikkein vaikein löytää johtuen sen sijainnista syvällä omituisella sisäpihalla. Kadulta päin katsoessa oikein mikään ei edes viittaa että siellä voisi rafla olla, joten tosta voi hyvin huristella ohi moneenkin otteeseen.
plaque:
Jeps. Parisen kertaa olen Turussa Klubilla käynyt, enkä koskaan harhaillut 5 minuuttia kauempaa.
Mä vaan osaan.
Jone:
---
plaque:
---
innae:
---
---
Nojaa. Mä oon käynyt Turussa bileissä nyt nelisen vuotta ja toi mesta on ko. kaupungin kaikista venueista ehkä kaikkein vaikein löytää johtuen sen sijainnista syvällä omituisella sisäpihalla. Kadulta päin katsoessa oikein mikään ei edes viittaa että siellä voisi rafla olla, joten tosta voi hyvin huristella ohi moneenkin otteeseen.
innae:
---
sapeli:
---
innae:
---
---
Meillä on mukana ainakin yksi kyytiläinen joka on käynyt paikan päällä aiemmin