Ana:
No, mä ainakin sillon tällön deletoin viestini, edellyttäen että oon sen postannu alle minuutti sit. Joskus tulee vaan sellanen fiilis et nytpä postaan, ja sit ku lukee oman postauksena (joo, mä oikoluen), ni tajuaa ettei se anna mitään threadille ja mahdollisesti on vielä loukkaava tai typeräkin. Sellaset pyrin poistamaan ennenku kukaan kerkee niitä lukemaan. Pitäs kai opetella ettei postais sellasta alunperinkään :) Mut et kai ihan tätä tarkottanu..
Kyllä mäkin noin teen. Saatan jopa kirjoittaa ihan suoria "haista vittu"-viestejä äkkipäissäni ja tulla kolmen sekunnin kuluttua siihen tulokseen, että tää ei oo nyt se suunta johon haluan keskustelua viedä. Silloin dellaan viestini tai ainakin editoin sen sisällön sellaiseen muotoon, joka tuo paremmin esille jotain muutakin kuin turhautumistani.
Tää ei nyt kuitenkaan ollut se juttu jota tarkoitin. Mä tarkoitin sellaisia juttuja, joiden kirjoittaminen on ehtinyt poikimaan replyjä ja vasta näiden replyjen jälkeen alkuperäisen viestin tai viestien kirjoittaja alkaa tuntemaan itsensä idiootiksi. Parhaassa tapauksessa tällaisesta threadistä viestien poistaminen antaa alkuperäiseen viestiin replynneistä hyvin vääristyneen kuvan elleivät nämä ole kirjoituksissaan quotenneet joka ikistä lausetta katumapäälle tulleen käyttäjän kirjoituksista.
Kyllähän säkin häpeäsi kiltisti kärsit jos olet ihan itse sen päällesi vetänyt? Niin pitäis IMO tehdä kaikkien muidenkin. Dellailu ei vähennä häpeää, vaan antaa tekijästään kuvan ihmisenä, joka ei ole sen vertaa mies tai nainen että uskaltaisi seisoa omien perseilyjensä takana.