114 posts, 6 pages, 18,236 views
-Santtu-:
huh-huh! olin kyllä niin taivaassa... vieläki menee kylmät väreet ku muistelee miten mahtava tunnelma oli...en kyllä sillä hetkellä osannu enää parempaa toivoa
Nestehuolto pelas*nauru*, päätin sitten olla joku Kari Grandi-kaikkien janoisten sankari (kiksu-kari)... juomapullo oli täynnä kokoajan ja siitä riitti kaikille
Oli niin ihanaa kun sai katella vaan hymyileviä ihmisiä ympärillä, minne tahansa vaan kattoikin niin joku vastas hymyllä , mut on kyl sit mullakin poskilihakset vähän kipeet..ja näillä jaloillako pitäs muka vielä pystyä normaalisti kävelee..*iihhih*
utelin yhes vaihees:sanokaa että tää ei lopu koskaan! ..sain siihen sit joltain hyvin rauhoittavan vastauksen: ei tämä lopukaan, tulee vaan pieniä taukoja.hyvin sanottu
Kiitos kaikille ihanille ihmisille, en mainitse erikseen nimiä mut kyl te tiedätte...teitte mun illasta täydellisen
Jammailija:
Kaikki tanssii itsenäisesti mut silti kuin yhtenäisenä laivueena in the endless sea of smiles*sydän*! Tutut ja tuntemattomat hymyilee musiikin yhdistäessä voimakkaasti...HUH*sydän*!
Täydellinen ympäristö, josta myös moni muu näytti nauttivan, upotti tunnelmaansa enemmän kuin uskalsin toivoa.
Koska olen tällainen newbie ja aloin liikkumaan (trance)bileissä kunnolla vasta 98-> oli sunnuntaiaamu nosturissa pikakelaus omasta lyhyestä bilehistoriasta. Aamuun mahtui kyyneleitä, naurua, hymyä ja vanhojen asioiden muistelua ympäristössä joka on tarjonnut näitä kaikkia hyvin ruhtinaallisesti viimeisien vuosien aikana. Toivottavasti edessä on vielä ainakin toiset 8v
Kaiken muistelun ohessa ehdimme ottaa muutaman kuvan
---
Jammailija:
Kaikki tanssii itsenäisesti mut silti kuin yhtenäisenä laivueena in the endless sea of smiles*sydän*! Tutut ja tuntemattomat hymyilee musiikin yhdistäessä voimakkaasti...HUH*sydän*!
---
-Santtu-:
..no totapa just tarkotin, mut sä osasit sanoo sen just oikein
*odottaa seuraavaa kertaa*