Illusions 8th anniversary 10.10.2004 @ helsinki

114 posts, 6 pages, 16,895 views

sapeli

Posts: 11,768

#41 • • sapeli jokukukamikä?

haba:
05-07 Orkidea (klassikkoja vuosilta 1996-1998)
07-09 DJ TAB (klassikkoja vuosilta 1998-2000)



Varsinkin nää alku-aamun klassikot houkuttais kovasti... Pitää nähdä jaksaako vielä hallujen jälkeen vai kutsuuko sänky enemmän *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

leenuliinu

Posts: 1,022

#42 • • leenuliinu Kenen kaveri

hards:
klasarisetit (ainakin kiksu) pitäis kieltää lailla.



Kieltämättä oon tasan samaa mieltä. Klasarit on parhaimmillaan varsin harvakseltaan ja tyylitajuisesti setin väliin tiputeltuna.

Toisaalta suurimmalle osalle näiden(kin) aamujen asiakkaista tämä toiminee erittäinkin hyvin. Tämän takia voisi olla kiva olla näkemässä, kokemassa ja kuulemassa meininkiä. Taitaa kuitenkin jäädä tällä kertaa väliin mm. taloudellisin perustein.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Unik

Posts: 4,117

#43 • • Unik
Tänne, tänne, tänne, tänne...kohta pääsee Illuihin *jiihaa*
Avatar
#44 • • Taika Guest
Jos vaan saan rahat riittämään..
-Kerttu-

Posts: 4,542

#45 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ei enää kauheen montaa tuntii näihin kemuihin!!!! *jiihaa* Mä olen jo viittä vailla viisi siellä koputtelemassa oven takana!!! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#46 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ihan kohta *jiihaa* tääl pitäis olla varmaan mahd. ajoissa *joo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

anri

Posts: 890

#47 • • anri team parempi pitäjä
Ja ku mä niin tänne haluaisin!

--
don't go halfway - go all the way

Marjo

Posts: 1,796

#48 • • Marjo pupuTupuna

Ihan tulee mieleen että ne kipuaa sinne akustisen kitaran kanssa laulamaan jotain uusimpia nuotiolauluja



Yli-hyvä *nauru*
ezzy

Posts: 8,060

#49 • • ezzy Droid-pappa

leenuliinu:
---
hards:
klasarisetit (ainakin kiksu) pitäis kieltää lailla.

---


Kieltämättä oon tasan samaa mieltä. Klasarit on parhaimmillaan varsin harvakseltaan ja tyylitajuisesti setin väliin tiputeltuna.

Toisaalta suurimmalle osalle näiden(kin) aamujen asiakkaista tämä toiminee erittäinkin hyvin. Tämän takia voisi olla kiva olla näkemässä, kokemassa ja kuulemassa meininkiä. Taitaa kuitenkin jäädä tällä kertaa väliin mm. taloudellisin perustein.



klasarisetit on ihan vitun helmee. mikään ei o hienompaa kuin kuvitella olevansa takas vuodessa 98 :)
ja näitä ei tod o liian usein.
Nitta

Posts: 5,021

#50 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Aloitan nyt jo valmentautumisen valvomalla myöhään yöhön, korkeanpaikan valmennusta saa luvan olla asumiseni 7. kerroksessa ja vielä nukkuminen parvisängyssä, dopingiin en aio kuitenkaan hurahtaa. Katsotaan kuinka likan käy *vink*

*jiihaa*
leenuliinu

Posts: 1,022

#51 • • leenuliinu Kenen kaveri

ezzy:
---
leenuliinu:
---
hards:
klasarisetit (ainakin kiksu) pitäis kieltää lailla.

---


Kieltämättä oon tasan samaa mieltä. Klasarit on parhaimmillaan varsin harvakseltaan ja tyylitajuisesti setin väliin tiputeltuna.

Toisaalta suurimmalle osalle näiden(kin) aamujen asiakkaista tämä toiminee erittäinkin hyvin. Tämän takia voisi olla kiva olla näkemässä, kokemassa ja kuulemassa meininkiä. Taitaa kuitenkin jäädä tällä kertaa väliin mm. taloudellisin perustein.

---


klasarisetit on ihan vitun helmee. mikään ei o hienompaa kuin kuvitella olevansa takas vuodessa 98 :)
ja näitä ei tod o liian usein.



How sad is that?

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

UnityF

Posts: 15,721

#52 • • Edited UnityF joo just se
ei enää montaa yötä jouluun... *pihkassa* *super*


*jiihaa* I *sydän* L *sydän* L *sydän* U *sydän* T *jiihaa*
ezzy

Posts: 8,060

#53 • • ezzy Droid-pappa

leenuliinu:
How sad is that?



Gee, thanks Lenne, kun pudotit minut taas maanpinnalle. Olenkin nyt parempi ihminen.
Jos diggailen tuon aikakauden trancesta, olen säälittävä?

Your opinions suck. Please drive thru.
leenuliinu

Posts: 1,022

#54 • • leenuliinu Kenen kaveri

ezzy:
Gee, thanks Lenne, kun pudotit minut taas maanpinnalle. Olenkin nyt parempi ihminen.
Jos diggailen tuon aikakauden trancesta, olen säälittävä?

Your opinions suck. Please drive thru.



Opetellaanpa lukemaan niitä sanoja ja ajatuksia niiden takana. "mikään ei o hienompaa kuin kuvitella olevansa takas vuodessa 98". Se on mielestäni surullista se. Ei säälittävää - surullista.

Mielipiteesi mielipiteestäni on minulle yhtä yhdentekevä, ellei yhdentekevämpi, kuin mielipiteeni sinulle. :)

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Viltsu

Posts: 2,010

#55 • • Viltsu noname
Kohta nukkuun ja yödösällä liikkelle <3



purismi nurkkaan ja hymy korviin, eiks jeh

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Unik

Posts: 4,117

#56 • • Unik
Pssh...proge tulee *hih*
Huippua päästä pitkästä aikaan Illuihin.
Avatar
#57 • • Edited yana Guest

unik:
Pssh...proge tulee *hih*
Huippua päästä pitkästä aikaan Illuihin.



joo kyl . taitaa olla vika illut piiiiiiiiiitkaan aikaan niin pitaa nauttii joka hetkest
anthocyan

Posts: 1,511

#58 • • anthocyan Kohti valoa...
*sydän* Tänne juu fiilisteleen *jiihaa* Niin hassulta kun kuulostaakin, niin en ennen oo Illuihi jaksanu raahautuu *nauru* Mut nyt se asia karjataan! *iloinen*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Timce

Posts: 5,381

#60 • • Timce
Hallut onnellisesti takana. Nyt kevyt akkujen lataus ja kiksuklasareita (tm) kuuntelemaan.*piis*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss