Puhelin+Liittymä

386 posts, 20 pages, 138,917 views

henkkat

#121 • • Edited henkkat
sony ericsson T610 ja orange
anthocyan

#122 • • anthocyan Kohti valoa...
Nokia 3210 kamerapuhelin ja DNA *hihu* (meniköhän toi puhelin oikein *ding* No kuiteski se uusin nokia kai) *hymy*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Jil

#123 • • Jil
Sony Ericsson T630 kamerapuhelin + Elisa Tandem aina Tekstariliittymä (tai jotain sinne päin... ) *hymy*
Blue_Wabbit

#124 • • Blue_Wabbit
Sony Ericcson z600, r600 ja A1018S. Sonera Max liittymänä.

--
Raha ei tee onnelliseksi, mutta itkisin mieluummin Jaguarissa kuin bussissa.

Nomify^

#125 • • Nomify^ aye!
Hahaa, mulla ainut Globetel tähän mennessä. *ding* Joo ja NOKIA 6510.
PuuhaOsku

#126 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
Nokia 5100 Saunalahden joku törkeen kallis liittymä.
Ainakin puhelin laskut ovat törkeet!*hymy*
Progress

#127 • • Progress
Samsung SGH-P510 ja Kolumbuksen K5... Toimivia ja hyviä ratkaisuja molemmat! *hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

megu

#128 • • megu

sapeli:
Aihetta sivuten, missähän liittymässä / millä operaattorilla on kaikkein halvin kaveri/kotisoitto/klaani-systeemi? Tiedättehän, sellainen jossa voi muutamaan numeroon soittaa ja tekstata pilkkahintaan. Itselläni on Saunalahtelainen missä puhelut ja tekstiviestit kaikkiin saunalahden liittymiin on 0.04e(/min), sitä halvempaa en ole löytänyt toistaiseksi.... Vinkkejä?

DNA:l silhän on joku mis puhelut ja tekstarit 0,02 e(/min) näin jossaa ainki et niiku dna:n väliset viestit ja puhelut ois ton verran... et se ois ainki viel halvempii.... itelki kyl saunalahti.. sil iha tarpeeks halvat hinnat...
Howdy

#129 • • Howdy Oldie

PuuhaOsku:
Nokia 5100 Saunalahden joku törkeen kallis liittymä.
Ainakin puhelin laskut ovat törkeet!*hymy*

Mä oon huomannu ton ihan saman vaikken ees soittele oikein mihinkään .. musta toi on vähintäänkin outoa .. aina on lasku jotain 100e+ onko muilla samansuuntaisia kokemuksia?

--
Käpy vailla vertaa

xl8r

#130 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Joku samsungin luuri toi on ja siinä on tuo soneran zeroforty liittymä. tippu puhelinlasku vähän yli 70 ? kuussa, kun ei tartte maksaa tekstareista...

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

micqo

#131 • • micqo

Progress:
Samsung SGH-P510 ja Kolumbuksen K5... Toimivia ja hyviä ratkaisuja molemmat! *hymy*

-Mä oon viime aikoina tsekkaillut hieman tota mallia jos vaihtas....
zenny

#132 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

sapeli:
Aihetta sivuten, missähän liittymässä / millä operaattorilla on kaikkein halvin kaveri/kotisoitto/klaani-systeemi? Tiedättehän, sellainen jossa voi muutamaan numeroon soittaa ja tekstata pilkkahintaan. Itselläni on Saunalahtelainen missä puhelut ja tekstiviestit kaikkiin saunalahden liittymiin on 0.04e(/min), sitä halvempaa en ole löytänyt toistaiseksi.... Vinkkejä?

Globetel free liittymäl voi soittaa ja lähettää viestei ilmasex toisee Globetel free liitymää...mun piti sellanen ottaa yhen kanssa mut elämä päätti toisin...*hymy*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Jinx

#133 • • Jinx Superfeminine
Nokia 6600 ja Tele2:sen liittymä

--
Pyllykkä

skiZma

#134 • • skiZma Sammakko
Nokia 3310 ja Sonera Privat Duo, molemmat vois kyl vaihtaa. Sonera varsinkin sit kun puheaika loppuu *hih*

--
Ei minun tarvitse mitään todistaa, minä vastasin, sillä minulla on laserpistooli kädessäni.

NiMo

#135 • • NiMo PolkkaPuppe
Saunalahden Simppeli ja Nokian 6210.

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

sapeli

#136 • • sapeli jokukukamikä?

zenny:
Globetel free liittymäl voi soittaa ja lähettää viestei ilmasex toisee Globetel free liitymää...mun piti sellanen ottaa yhen kanssa mut elämä päätti toisin...*hymy*

Uuuu, kiitos vihjeestä! *hali*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Karski

#137 • • Karski Pomon kätyri

sapeli:
---
zenny:
---

Uuuu, kiitos vihjeestä! *hali*

kannattaa toki tutustua hintarakenteeseen
vähän tarkemminkin

http://www.globetel.fi/hinnasto.shtml

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

sapeli

#138 • • sapeli jokukukamikä?

Tres:
kannattaa toki tutustua hintarakenteeseen
vähän tarkemminkin

Juu no tottakai - mulla on tällä hetkellä Saunalahtelainen (halpa Saunalahden liittymiin, kallis muualle), joten tuo Globetelin systeemi olisi itse asiassa jopa halvempi suurimpaan osaan puheluja, plus tietenkin ilmainen jos onnistun ympäripuhumaan oleellisimmat tutut vaihtamaan myös siihen *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kwacha

#139 • • kwacha kaiku.
Motorolan c332 Saunalahden Simppelillä. Mun kolmas Motorola, Nokiaa en oo koskaan harrastanu.
track08

#140 • • track08
Puhelin vaihtui aikanaan 3210:sta 5510:aan ja niin kauan kun siinä henki pihisee niin en ole kyllä vaihtamassa.. 6820:n varmaan nykypuhelimista kelpuuttaisin, kun tuo kokonainen näppäimistö on niin kiva tekstaillessa. :)

Ensimmäisen liittymäni avasin samana päivänä kun täytin 18. Radiolinjan joku perusliittymä se oli.. Sitten tuli DJ Esko -liittymä (edelleen RL) ja siihen liittyen DJ Esko -sim-kortti, joka puhelimessani on yhä. Liittymätyypin vaihdoin heti kun tuli Radiolinjan tekstariliittymä (300kpl/kk muistaakseni 15 hintaan) ja Zerofortyn tullessa markkinoille muuttui tätänykyä Elisan Aina Tekstarin tekstarimäärä 1000kpl/kk.. Mutta juu, numero on säilynyt samana, enkä ole törmännyt tarpeeseen vaihtaa tuota liittymää mihinkään toiseen..