386 posts, 20 pages, 138,929 views
dose:
Siemens M55 (ei kyl kovin hyvä puhelin, en suosittele ) ja Soneran joku perusliittymä
JussiS:
---
dose:
Siemens M55 (ei kyl kovin hyvä puhelin, en suosittele ) ja Soneran joku perusliittymä
---
Aivan paska kyl. Itekin kiroilen tota päivittäin. Tää tilttaa aina välillä siten, ettei esmes pysty hakeen puhelinluettelosta nimii kirjaimilla, viestin näpyttely tulee ruutuun about 10 sekuntii myöhässä jne...
Lyylikki:
Mulla on Nokia 6600 ja en todellakaan osaa käyttää kaikkia toimitoja...heh...liittymänä entinen Telia City eli nykyinen DNA Mini...sieltä ja syvältä! Liittymä kyllä lähtee ihan kohta vaihtoon, niikö joko Saunalahtelainen ja samaan syssyyn halvempi internetti tai sitten se Cubio 25, riittäis mulle ihan hyvin!
Osaakos joku sanoa, että mikä on systeemi Cubiosta ulkomaille soitettaessa? Meneekö samaan rahaan vai eikö?
serotonot:
mee päivittää se hyvä mies. ei tollanen tökkiminen oo normaalia
JussiS:
---
serotonot:
mee päivittää se hyvä mies. ei tollanen tökkiminen oo normaalia
---
Mua pelottaa et joku rassukka alipalkattu psykehippi kusee sen päivityksen ja hukkaa mun kaikki puhelinnumerot vaikka pyydänkin tekeen backupin ennen päivitystä. Mmjoo, pitäis kyl varmaan. Missäs noita saa päivitettyy Turussa, et sattuis tietään?
serotonot:
kaikki siemensiä myyvät ovat velvoitettuja hoitamaan takuuhuollot
dark-raver:
Puhelin on Nokian 5210 ja liittymänä on Elisa/Radiolinja Tandem Aina Tekstari.
onko muilla kokemusta tosta puhelimesta kun alkaa hatuttaa kun kirjoittaa viestiä niin jo 2 viestin kohdalla alkaa pätkimää/tökkii puhelin ja 3 kohdalla se on suorastaan tuskasen hidas.. Kun ei tiedä onko toi tyyppivika vai johtuuko esim vanhoista päivityksistä...
Ja ton softan voi päivittää myös itse jos sattuu omaamaan datakaapelin.Lost-Soul:
---
serotonot:
kaikki siemensiä myyvät ovat velvoitettuja hoitamaan takuuhuollot
---
Mut jos pitää ainoastaan softapäivitys tehdä, niin silloin kannattaa etsii suoraan se huoltopaikka käsiin.. Yleensä liikkeistä se puhelin lähetetään eteenpäin ja silloin yks päivitys kestää parhaimmillaan 2-4 vko, kun oikeasti siihen hommaan kuluu aikaa max 1h
Dave___:
---
Ja ton softan voi päivittää myös itse jos sattuu omaamaan datakaapelin.