Puhelin+Liittymä

386 posts, 20 pages, 138,906 views

serotonot

#81 • • Edited serotonot Paul Easy
siemens ST60 & S55 & dna Liittymä
des

#82 • • des
nokia 3310 ja eilisestä lähtien saunalahden simppeli. sinä ennen oli piiiitkän aikaan sonera.
Jussi Soro

#83 • • Jussi Soro choon!

dose:
Siemens M55 (ei kyl kovin hyvä puhelin, en suosittele *justjoo*) ja Soneran joku perusliittymä

Aivan paska kyl. Itekin kiroilen tota päivittäin. Tää tilttaa aina välillä siten, ettei esmes pysty hakeen puhelinluettelosta nimii kirjaimilla, viestin näpyttely tulee ruutuun about 10 sekuntii myöhässä jne...
serotonot

#84 • • serotonot Paul Easy

JussiS:
---
dose:
Siemens M55 (ei kyl kovin hyvä puhelin, en suosittele *justjoo*) ja Soneran joku perusliittymä

---

Aivan paska kyl. Itekin kiroilen tota päivittäin. Tää tilttaa aina välillä siten, ettei esmes pysty hakeen puhelinluettelosta nimii kirjaimilla, viestin näpyttely tulee ruutuun about 10 sekuntii myöhässä jne...

mee päivittää se hyvä mies. ei tollanen tökkiminen oo normaalia
Lyylikki

#85 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Lyylikki:
Mulla on Nokia 6600 ja en todellakaan osaa käyttää kaikkia toimitoja...heh...liittymänä entinen Telia City eli nykyinen DNA Mini...sieltä ja syvältä! Liittymä kyllä lähtee ihan kohta vaihtoon, niikö joko Saunalahtelainen ja samaan syssyyn halvempi internetti tai sitten se Cubio 25, riittäis mulle ihan hyvin!

Osaakos joku sanoa, että mikä on systeemi Cubiosta ulkomaille soitettaessa? Meneekö samaan rahaan vai eikö?

Tästä intaantuneena vaihdoin juuri liittymän tuohon Cubioon, eipähän yllätä laskut. Asiakaspalvelussa oltiin ystävällisiä ja kivoja ja ekan tuuttausen jälkeen vastattiin. Jäi ainakin siitä hyvä kuva. Joskus kun olen yli tunnin jonottanut entisen Rätinälinjan asiakaspalveluun ja joitakin pidempiäkin hetkiä myös DNA:lle.
micqo

#87 • • micqo

jaywink:
dna:lla on kyl niin järkyttävä asiakas”palvelu” et oksat pois *nauru*

-Joo,totta puhut *joo*
heh,olinpa viime vuonna dna jälleenmyyjänäkin....*nauru*
Jussi Soro

#88 • • Jussi Soro choon!

serotonot:

Mua pelottaa et joku rassukka alipalkattu psykehippi kusee sen päivityksen ja hukkaa mun kaikki puhelinnumerot vaikka pyydänkin tekeen backupin ennen päivitystä. Mmjoo, pitäis kyl varmaan. Missäs noita saa päivitettyy Turussa, et sattuis tietään?
Pelimies

#89 • • Pelimies back in businesssss....
7250 i, joku soneran liittymä(<=kallis, mutta toimii hyvin)...*hymy*
serotonot

#90 • • Edited serotonot Paul Easy

JussiS:
---
serotonot:

---

Mua pelottaa et joku rassukka alipalkattu psykehippi kusee sen päivityksen ja hukkaa mun kaikki puhelinnumerot vaikka pyydänkin tekeen backupin ennen päivitystä. Mmjoo, pitäis kyl varmaan. Missäs noita saa päivitettyy Turussa, et sattuis tietään?

kuluttajasuojalain mukaan niiden ON SÄILYTTÄVÄ :) Tai siis itseasiasssa siten että asiakkaalle ei saa aiheutua ylimääräisiä kuluja (=soittoäänet, taustakuvat yms) Jotkut tosin kiertävät kys asian velvoittamalla asiakasta itse tämän tekemään.

kaikki siemensiä myyvät ovat velvoitettuja hoitamaan takuuhuollot
zari

#92 • • zari Team Tamppaajat
Nokian 3200 + zeroforty

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Lost-Soul

#93 • • Lost-Soul los pallos

serotonot:

Mut jos pitää ainoastaan softapäivitys tehdä, niin silloin kannattaa etsii suoraan se huoltopaikka käsiin.. Yleensä liikkeistä se puhelin lähetetään eteenpäin ja silloin yks päivitys kestää parhaimmillaan 2-4 vko, kun oikeasti siihen hommaan kuluu aikaa max 1h

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Late

#94 • • Late team Lasse

dark-raver:
Puhelin on Nokian 5210 ja liittymänä on Elisa/Radiolinja Tandem Aina Tekstari.
onko muilla kokemusta tosta puhelimesta kun alkaa hatuttaa kun kirjoittaa viestiä niin jo 2 viestin kohdalla alkaa pätkimää/tökkii puhelin ja 3 kohdalla se on suorastaan tuskasen hidas.. Kun ei tiedä onko toi tyyppivika vai johtuuko esim vanhoista päivityksistä...

Tuosta viasta pääset eroon vaan vaihtamalla puhelinta, tämän totean omien kokemuksien perusteella.
mulla vaihdettiin kys laite 4 kertaa uuteen ja softattiin lukemattomat kerrat. Koko rumba oli ihan turha, vasta mallin vahitaminen auttoi.
Dave

#95 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk

Lost-Soul:
---
serotonot:

---

Mut jos pitää ainoastaan softapäivitys tehdä, niin silloin kannattaa etsii suoraan se huoltopaikka käsiin.. Yleensä liikkeistä se puhelin lähetetään eteenpäin ja silloin yks päivitys kestää parhaimmillaan 2-4 vko, kun oikeasti siihen hommaan kuluu aikaa max 1h

Ja ton softan voi päivittää myös itse jos sattuu omaamaan datakaapelin.

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

Lost-Soul

#96 • • Lost-Soul los pallos

Dave___:
---
Ja ton softan voi päivittää myös itse jos sattuu omaamaan datakaapelin.

Tottakai, mutta vanhaan malliin ei juuri kannata hankkia sitä kaapelia, jos takuu on vielä voimassa, koska se puhelin kuitenkin lähtee varmaan vaihtoon seuraavan vuoden sisällä (toivottavasti). Jos sit omistaa uudemman Siemensin, niin silloin tietenkin kannattaa kaapelit hankkia.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Encoder

#97 • • Encoder Kofeinisti
Nokia 6510 + Saunalahti

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

Nacu

#98 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Nokia 6150 ja Saunalahden Tasahinta Plus. Tosin, puhelin vittuilee aina välillä, että SIM -kortti hylätty *igor* Saattaa olla aika luopua yli 5 vuotta palvelleesta kumppanista *nyyh*

Ja miksei netissä voi vaihtaa Saunalahdelta Saunalahteen liittymää *ding* Tahtoisin sen Simppelin, mutta ilmottaa vaan rekisteröitymisen jälkeen, että numero ON jo Saunalahden.*täh*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

hrdkvr

#99 • • hrdkvr KURGO
noxu 3220
saualahti (se uusin en muista nimee 0,094e/min kaikki puhelut)

--
-keep it hard-

nibes

#100 • • nibes tiikerikivi aina taskussa.
3310, 3210 saunalahti simppeli, sOnera, ja 2x dna prepaid. Liika On liikaa! uusi puhelin pitäisi..*eiei*

--
On uskallettava tehdä mOkia. Ihmisistä On hauska havaita, että tuOhan On vielä tyhmempi kuin minä itse.
(Erkki Pälli, radiotoimittaja)
*piis*