63 posts, 4 pages, 14,842 views
serotonot:
---
diffas:
mä oon niin levo t ooooon!
---
ota ritalin :D
ezzy:
hei hei mikä sulla on....mikä sua vaivaa...jne. etc.
Astaroth:
(en tietenkään puhu meidän kaikkien puolesta*vink*)
diffas:
---
Individual:
Siinä voi alkaa tykätä Phil Collinsista.
---
Jota ei varmaan saa soimaan kyseisessä ravintolassa ellei se ole featuring Jay-Z!
divaclub:
Kerrohan enemmän tuosta NiteTrain paikasta...millainen paikka on kyseessä.? Ravintola vai jokin muu paikka.? Jos olette vähääkään tutustuneet Divan omiin kotisivuihin linkki niin sieltä löytyy koko kirjo kaikenlasista tapahtumista mitä ravintola Divoissa on järjestetty. Mikäänlaiset uudetkaan tapahtumat tuskin tulee pois suljetuksi ihan kylmiltään tästä uudestakaan paikasta. Eiks se silleen aina mene että sitä pitää tarjota mitä kansa haluaa...
divaclub:
Kerrohan enemmän tuosta NiteTrain paikasta...millainen paikka on kyseessä.? Ravintola vai jokin muu paikka.? Jos olette vähääkään tutustuneet Divan omiin kotisivuihin linkki niin sieltä löytyy koko kirjo kaikenlasista tapahtumista mitä ravintola Divoissa on järjestetty. Mikäänlaiset uudetkaan tapahtumat tuskin tulee pois suljetuksi ihan kylmiltään tästä uudestakaan paikasta. Eiks se silleen aina mene että sitä pitää tarjota mitä kansa haluaa...
divaclub:
T0mbstone:
---
divaclub:
Eiks se silleen aina mene että sitä pitää tarjota mitä kansa haluaa...
---
Kansa Lappeenrannassa ei keskimäärin ole kovinkaan kiinnostunut konemusiikkitapahtumista. Mutta eiköhän Hunksien aikaan ja opiskelijabileisiin tule ainakin porukkaa...
Individual:
---
divaclub:
---
Tuntuu kyllä nyt hieman hassulta ( ja tätä asiaa ihmettelin aiemminkin vaikken ääneen sanonut ) että tämän nickin takana olisi tosissaan joku kyseisen yrityksen toiminnassa mukana olevista henkilöistä.
Ja syy miksi näin ihmettelen on se, että tämä Nightclub Diva on laajentamassa toimintaansa Lappeenrantaan ja kyseisellä henkilöllä ei ole mitään aavistusta paikkakunnan muusta ravintolatarjonnasta, mutta silti annetaan kansalle mitä se haluaa.
( Vai oliko kyseessä epätietoisuus pelkästä Nite Trainista? )
Mutta toisaalta ketjut laajenee, eivät kysele. Että nykymenollahan tuo sinällään olisi ihan selitettävissäkin.
Edit: typoja
divaclub:
Eli eipä mennä asioiden edelle. Se mikä osa minulla on tässä asiassa on vain se että kerron teille muutaman asian eli huhun puskaradioon että Lappeenrannassa aukeaa uusi ISO Diva. Kaikessa muussa asioissa ja toiveissa voitte itse kääntyä ko; ravintolaketjun puoleen. Se mitä itse kommentoin asioita tarkoittaa vain sitä että itse arvelen asioiden menevän niin. Eli minä en lupaa mitään...
divaclub:
ainoastaan totean että meno tulee olemaan hurjaa luokkaa..