Oletko kuullut että uusi iso ja viihtyisä Diva Nightclub aukeaa nyt myös Lappeenrannassa.!?

63 posts, 4 pages, 14,826 views

T0mbstone

#21 • • T0mbstone The Process.
Aika ala-arvoista juottola-lihatiskin mainostamista. *lmao*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

ezzy

#22 • • ezzy Droid-pappa

Astaroth:
uuden TP-ravintolan ilmestyminen ei oikein meitä hetkauta...

Astaroth:
...ellei siellä ole tarjolla myös meille jotakin.

hei hei mikä sulla on....mikä sua vaivaa...jne. etc.*ding*
serotonot

#24 • • serotonot Paul Easy

diffas:
mä oon niin levo t ooooon!

ota ritalin :D
#26 • • astaroth Guest

ezzy:
hei hei mikä sulla on....mikä sua vaivaa...jne. etc.*ding*

*nauru* Tuon takia kirjoitinkin:

Astaroth:
(en tietenkään puhu meidän kaikkien puolesta*vink*)

#27 • • divaclub Guest
Kerrohan enemmän tuosta NiteTrain paikasta...millainen paikka on kyseessä.? Ravintola vai jokin muu paikka.? Jos olette vähääkään tutustuneet Divan omiin kotisivuihin linkki niin sieltä löytyy koko kirjo kaikenlasista tapahtumista mitä ravintola Divoissa on järjestetty. Mikäänlaiset uudetkaan tapahtumat tuskin tulee pois suljetuksi ihan kylmiltään tästä uudestakaan paikasta. Eiks se silleen aina mene että sitä pitää tarjota mitä kansa haluaa...*piis**ding*
Individual

#29 • • Edited Individual HYPNO!

diffas:
---
Individual:
Siinä voi alkaa tykätä Phil Collinsista. *nauru*

---

Jota ei varmaan saa soimaan kyseisessä ravintolassa ellei se ole featuring Jay-Z!

Vittu mä haluun kuulla Genesistä. Mielellään jotain Lamb lies down on Broadway levyltä.
( Hitto tää menee kyllä niin off-topikiksi kuin vaan voi olla...)
UzU

#30 • • UzU [33100]

divaclub:
Kerrohan enemmän tuosta NiteTrain paikasta...millainen paikka on kyseessä.? Ravintola vai jokin muu paikka.? Jos olette vähääkään tutustuneet Divan omiin kotisivuihin linkki niin sieltä löytyy koko kirjo kaikenlasista tapahtumista mitä ravintola Divoissa on järjestetty. Mikäänlaiset uudetkaan tapahtumat tuskin tulee pois suljetuksi ihan kylmiltään tästä uudestakaan paikasta. Eiks se silleen aina mene että sitä pitää tarjota mitä kansa haluaa...*piis**ding*

Et kai tosissasi tule täällä kyseleen minkälainen paikka Nite on? Eiköhän se pitäisi olla aika tuttu paikka jos meinaa sille kilpailijaa perustaa... Ja miten ihmeessä olet tälle foorumille eksynyt Divaa mainostamaan? Eiköhän findance ole erikseen sun muut baarifoorumit ole erikseen.
Individual

#31 • • Edited Individual HYPNO!

divaclub:

Tuntuu kyllä nyt hieman hassulta ( ja tätä asiaa ihmettelin aiemminkin vaikken ääneen sanonut ) että tämän nickin takana olisi tosissaan joku kyseisen yrityksen toiminnassa mukana olevista henkilöistä.
Ja syy miksi näin ihmettelen on se, että tämä Nightclub Diva on laajentamassa toimintaansa Lappeenrantaan ja kyseisellä henkilöllä ei ole mitään aavistusta paikkakunnan muusta ravintolatarjonnasta, mutta silti annetaan kansalle mitä se haluaa.
( Vai oliko kyseessä epätietoisuus pelkästä Nite Trainista? )
Mutta toisaalta ketjut laajenee, eivät kysele. Että nykymenollahan tuo sinällään olisi ihan selitettävissäkin.

Edit: typoja
Displacer

#32 • • Edited Displacer

divaclub:

Pistää miettimään että kuka siellä kirjoittelee kun ei edes lähimmistä kilpailijoista ole otettu selvää. Nite on noin 200m päässä nyt aukeavasta Divasta oleva nightclub. Ja kyllähän noita ”reivejä” on Divoissakin järjestetty ainakin Lahdessa ja Kouvolassa.

edit: typoja
T0mbstone

#33 • • T0mbstone The Process.

divaclub:
Eiks se silleen aina mene että sitä pitää tarjota mitä kansa haluaa...*piis**ding*

Kansa Lappeenrannassa ei keskimäärin ole kovinkaan kiinnostunut konemusiikkitapahtumista. Mutta eiköhän Hunksien aikaan ja opiskelijabileisiin tule ainakin porukkaa... *hihu*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Displacer

#34 • • Displacer

T0mbstone:
---
divaclub:
Eiks se silleen aina mene että sitä pitää tarjota mitä kansa haluaa...*piis**ding*

---

Kansa Lappeenrannassa ei keskimäärin ole kovinkaan kiinnostunut konemusiikkitapahtumista. Mutta eiköhän Hunksien aikaan ja opiskelijabileisiin tule ainakin porukkaa... *hihu*

hyss... älä nyt tollasia paljasta. jos vaikka sais edes yhdet bileet sinne.
#35 • • divaclub Guest

Individual:
---
divaclub:

---

Tuntuu kyllä nyt hieman hassulta ( ja tätä asiaa ihmettelin aiemminkin vaikken ääneen sanonut ) että tämän nickin takana olisi tosissaan joku kyseisen yrityksen toiminnassa mukana olevista henkilöistä.
Ja syy miksi näin ihmettelen on se, että tämä Nightclub Diva on laajentamassa toimintaansa Lappeenrantaan ja kyseisellä henkilöllä ei ole mitään aavistusta paikkakunnan muusta ravintolatarjonnasta, mutta silti annetaan kansalle mitä se haluaa.
( Vai oliko kyseessä epätietoisuus pelkästä Nite Trainista? )
Mutta toisaalta ketjut laajenee, eivät kysele. Että nykymenollahan tuo sinällään olisi ihan selitettävissäkin.

Edit: typoja

Hei haloo! Kuka on sanonut että tällä nimimerkillä oleva henkilö olisi kyseesä olevassa yrityksessä mukana.!? Ja varsinkaa etteikö kyseinen ravintolaketju olisi ottanut huomioon kilpailevia yrityksiä ko paikkakunnalla..tms.

Eli eipä mennä asioiden edelle. *vink* Se mikä osa minulla on tässä asiassa on vain se että kerron teille muutaman asian eli huhun puskaradioon että Lappeenrannassa aukeaa uusi ISO Diva. Kaikessa muussa asioissa ja toiveissa voitte itse kääntyä ko; ravintolaketjun puoleen. Se mitä itse kommentoin asioita tarkoittaa vain sitä että itse arvelen asioiden menevän niin. Eli minä en lupaa mitään...ainoastaan totean että meno tulee olemaan hurjaa luokkaa.. *vink*
phear

#36 • • phear <X>
Joops.

Lappeenrannassa asuessa tuli kaivattua kyllä vaihtelua kylän yökerhotarjontaan, mutta ei sen mitään tällasta ois pitäny olla. *pahis*

Mut samapa tuo, onpahan taas teekkareilla tilaa remuta ja mahdollisesti muista mestoista aukeaa tilaisuuksia järkätä bileitä...
ezzy

#37 • • ezzy Droid-pappa

divaclub:

Hei haloo! Kuka on sanonut että tällä nimimerkillä oleva henkilö olisi kyseesä olevassa yrityksessä mukana.!?

nimimerkkiä olisi varmaan voinut hieman siis harkita?
snoxn

#38 • • snoxn

divaclub:
Hei haloo! Kuka on sanonut että tällä nimimerkillä oleva henkilö olisi kyseesä olevassa yrityksessä mukana.!?

hmm.. no jostain tuli mieleen. oliskohan tuo sinun nicki. *nauru*
T0mbstone

#39 • • T0mbstone The Process.

divaclub:
Eli eipä mennä asioiden edelle. *vink* Se mikä osa minulla on tässä asiassa on vain se että kerron teille muutaman asian eli huhun puskaradioon että Lappeenrannassa aukeaa uusi ISO Diva.

Ja keräät tosta mainostamisesta palkkion itselles... *lmao*

--

Individual

#40 • • Individual HYPNO!

divaclub:

Eli eipä mennä asioiden edelle. *vink* Se mikä osa minulla on tässä asiassa on vain se että kerron teille muutaman asian eli huhun puskaradioon että Lappeenrannassa aukeaa uusi ISO Diva. Kaikessa muussa asioissa ja toiveissa voitte itse kääntyä ko; ravintolaketjun puoleen. Se mitä itse kommentoin asioita tarkoittaa vain sitä että itse arvelen asioiden menevän niin. Eli minä en lupaa mitään...

Oliskohan sulla oma jalka välissä siinä mainostamassasi "vippijonossa"?

divaclub:
ainoastaan totean että meno tulee olemaan hurjaa luokkaa.. *vink*

Joo, lähde mukaan. Kuukauden päästä sulla on niin paljon massii, että sun ei tartte tehdä mitään duunii kun sun alalinjas hoitaa
kaikki duunit sun puolesta.
Miten tää kuullostaa niin samalta? *eiei*
Kyllä mä ymmärrän ennakkohypetyksen silloin kun on tosissaan jotain hypetettävää esim. ennen isoja bileitä, mutta en oikein ennen yhden ravintolan aukeamista.
Mutta, mutta onhan tämä osaltaan herättänyt keskustelua kyseisesta paikasta...