SOFTCORE vs. Millennium (pe 24.9.2004)

73 posts, 4 pages, 19,286 views

Avatar
#42 • • Edited kelasin Guest
makuunistagesta sen verran, että jos se on ulkona(?) niin sinne voisi jonkun lämmittimen hommata.. viimeks ei jaksanu tanssaa siel, ku oli hiukan viluinen sää (en sentään ole mikään eskimo) :( ja musa ois ollu <3

edit: plus valoja, vitusti valoja :D
yuuyyu

Posts: 144

#43 • • yuuyyu

hallaaa:
makuunistagesta sen verran, että jos se on ulkona(?) niin sinne voisi jonkun lämmittimen hommata.. viimeks ei jaksanu tanssaa siel, ku oli hiukan viluinen sää (en sentään ole mikään eskimo) :( ja musa ois ollu <3

edit: plus valoja, vitusti valoja :D


Joo tällä kertaa sinne olis tarkoitus hommata lamppuja vähän reilummin kun virta-probleemakin saatiin ratkaistua... ja par64:t lämmittää kivasti ko niitä on useempi. muuten sinne kyllä paleltuis. Ei huolta, homma hoidossa. sittenpä näätte*vink*
iriil

Posts: 371

#44 • • iriil
hitto, muutan joensuuhun ja olen sata varma ettei täällä järkätä mitään. Sitten kun järkätään... niin missä minä olen???*justjoo*

En tietenkään paikalla vaan kastejuhlissa sukuloimassa*eiei* Hitto, hitto, hitto...!*igor*
Ens kerralla uudestaan siis...
Individual

Posts: 10,942

#45 • • Individual HYPNO!

exxa:
---
hallaaa:
makuunistagesta sen verran, että jos se on ulkona(?) niin sinne voisi jonkun lämmittimen hommata.. viimeks ei jaksanu tanssaa siel, ku oli hiukan viluinen sää (en sentään ole mikään eskimo) :( ja musa ois ollu <3

edit: plus valoja, vitusti valoja :D

---

Joo tällä kertaa sinne olis tarkoitus hommata lamppuja vähän reilummin kun virta-probleemakin saatiin ratkaistua... ja par64:t lämmittää kivasti ko niitä on useempi. muuten sinne kyllä paleltuis. Ei huolta, homma hoidossa. sittenpä näätte*vink*



Mutta lämmitin on poissa kuvioista, kyselee hän vain tuttavallisesti mielenkiinnosta...
Progress

Posts: 955

#46 • • Progress
juu...en ole paikalla. oon saattamassa Merjaa ja jään samalla moikkaamaan kavereita Hesaan koko viikonlopux. Pitäkää hubaa munki puolesta. Itellä ei JUST SILLON oo kaikkein paras bilefiilis...*nyyh*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

yuuyyu

Posts: 144

#47 • • yuuyyu

Individual:


Mutta lämmitin on poissa kuvioista, kyselee hän vain tuttavallisesti mielenkiinnosta...


Jaa kyllä kai sinne sellasenkin voi hommata jos tarpeen. en tosin usko et on koska teltta on suljettu ja lamppuja tulee aika monta(kai*nauru*) Mut katsellaan vielä perjantaina tilanne ja tuodaan sit jos tarvitaan.
COBALT

Posts: 1,407

#48 • • COBALT akitaattori
Hiilihydraattitankkaus hyvässä vauhdissa. Lisäksi aion vielä nielaista aktiivihiilisuodattimen juuri ennen laskeutumista CMB:n kentälle!
...Vapiskaa Pohjoiskarjalan yössä!

***AAAAAAARG->!!!*** *pahis*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Holle

Posts: 793

#49 • • Edited Holle Beach X Member
Ajattelin tulla selvinpäin. Katotaas kuka on kova jätkä, kun vedetään hanakokista koko ilta. Siinä on hampaat ja munuaiset kovilla! Loppuillasta vois siirtyä kirkkaisiin->Vois juoda soodavettä viimeisen 2 tuntii ja yrittää olla käymättä kusella. Kuka on kovä jätkä nyt, HÄ??!! ET SÄ TIEDÄ KUKA MÄ OON!!
-Santtu-

Posts: 1,965

#50 • • Edited -Santtu- ananas bananas coconuts
tänne tullaan...fiilis vielä vähä hakusessa mutta eiköhän se viimestään sitten nouse kun rantautuu siihen baarin laituriin ja Softcore-tunnelma valtaa mielen.. *hih* Jännityksellä odottelen ainaski mitä tuleman pitää, eli kivat kutinat *joo*

*peli-liikkeitä-suunnittel*

edit: mä en myöskään juo viinaa, ainakaa paljoo. *nauru*
karkki

Posts: 241

#51 • • karkki
miullaki hakee vielä vähä fiilistä viime vkln tre/hki reisuun jäliltä, mut itseni tuntien eiköhän se peppu rupee kummasti keikkuu viimestää ku kekkerit pyörähtää käyntiin. ihan varmasti!!*jiihaa* 2 yötä enää! (laskee tyttö ku joulua oottas*plur*)
Bider

Posts: 2

#52 • • Bider
Valitettavasti en pääse tulemaan kun pitää mennä hautajaisiin :(

--
It's not that I hate you, it's just.. that
I don't like you..

yuuyyu

Posts: 144

#53 • • yuuyyu

Holle:
Ajattelin tulla selvinpäin. Katotaas kuka on kova jätkä, kun vedetään hanakokista koko ilta. Siinä on hampaat ja munuaiset kovilla! Loppuillasta vois siirtyä kirkkaisiin->Vois juoda soodavettä viimeisen 2 tuntii ja yrittää olla käymättä kusella. Kuka on kovä jätkä nyt, HÄ??!! ET SÄ TIEDÄ KUKA MÄ OON!!


EN! Mitä olet tehnyt Hollelle, kerro heti! Se mies ei nimittäin cociksen ja vesien kanssa läträä kuin korkeintaan kaataessaan niitä yliaktiivisen raittiusväen rinnuksille protestimielessä! Tää alkaa vaikuttaa pelottavalta...One down jo tässä vaiheessa, lisää tulee putoilemaan kun lasikantiset laulukirjat avataan*pahis*
workunit

Posts: 261

#54 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi

Holle:
Ajattelin tulla selvinpäin. Katotaas kuka on kova jätkä, kun vedetään hanakokista koko ilta. Siinä on hampaat ja munuaiset kovilla! Loppuillasta vois siirtyä kirkkaisiin->Vois juoda soodavettä viimeisen 2 tuntii ja yrittää olla käymättä kusella. Kuka on kovä jätkä nyt, HÄ??!! ET SÄ TIEDÄ KUKA MÄ OON!!



Kärähiksä täh? Tuun juomaa jaffaa sun kaa kilpaa. Varo vaan. *räkänaurua*
COBALT

Posts: 1,407

#55 • • COBALT akitaattori

Holle:
Ajattelin tulla selvinpäin. Katotaas kuka on kova jätkä, kun vedetään hanakokista koko ilta. Siinä on hampaat ja munuaiset kovilla! Loppuillasta vois siirtyä kirkkaisiin->Vois juoda soodavettä viimeisen 2 tuntii ja yrittää olla käymättä kusella. Kuka on kovä jätkä nyt, HÄ??!! ET SÄ TIEDÄ KUKA MÄ OON!!



* * * HOLLE PERKELE, TAKASIN RUOTUUN JA HETI!!! *uros* Meillä ei rikkureita sallita... *pahis* * * *
* * * *muhaha* Buhhahhaa - Buhhahhaa - Buhhahhaa - - - > !!! *muhaha* * * *

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

COBALT

Posts: 1,407

#56 • • COBALT akitaattori

-Santtu-:
tänne tullaan...fiilis vielä vähä hakusessa mutta eiköhän se viimestään sitten nouse kun rantautuu siihen baarin laituriin ja Softcore-tunnelma valtaa mielen.. *hih* Jännityksellä odottelen ainaski mitä tuleman pitää, eli kivat kutinat *joo*

*peli-liikkeitä-suunnittel*

edit: mä en myöskään juo viinaa, ainakaa paljoo. *nauru*



Hehe! Sä oot ensimmäisten joukossa kun mä taivutan hajuelimestä taaksepäin ja lorautan aimo annoksen käen alkuainetta elikkäs jägermaisteria sun suuhun!!! *nauru*
Jekku se on pienikin jekku! *iloinen*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

breakaholic

Posts: 469

#57 • • breakaholic kapa :: djshop
Jahas, kohta tämä lähtee suunnistamaan itään. Hiilihydraatteja ei ole tankattu, yliarvostettua tollainen pelleily*nauru*
Meidän posse ei tarvii mitään korkean paikan leirejä, let's get in on!*pahis*
Jammailija

Posts: 3,224

#58 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Legendaarinen Jammailija saapuu paikalle lämmittelemään hippavarpaitaan, jotka jo viim. la-iltana savuavat kuin suuren suuret jätkänkynttilät*nauru*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

karkki

Posts: 241

#59 • • karkki
tänään: BILEET !!! *jiihaa*
COBALT

Posts: 1,407

#60 • • COBALT akitaattori
About klo. 16-17 tänään starttaa tämän herran auto kohti Joensuuta. Jos joku on kyytiä vailla väliltä Lahti-Kouvola-Mikkeli-Joensuu, niin koodia tänpäi. (040-5076072)

Onpas kutinat jo valmiiksi... *känni**jiihaa**enkeli*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!