73 posts, 4 pages, 19,519 views
hallaaa:
makuunistagesta sen verran, että jos se on ulkona(?) niin sinne voisi jonkun lämmittimen hommata.. viimeks ei jaksanu tanssaa siel, ku oli hiukan viluinen sää (en sentään ole mikään eskimo) :( ja musa ois ollu <3
edit: plus valoja, vitusti valoja :D
exxa:
---
hallaaa:
makuunistagesta sen verran, että jos se on ulkona(?) niin sinne voisi jonkun lämmittimen hommata.. viimeks ei jaksanu tanssaa siel, ku oli hiukan viluinen sää (en sentään ole mikään eskimo) :( ja musa ois ollu <3
edit: plus valoja, vitusti valoja :D
---
Joo tällä kertaa sinne olis tarkoitus hommata lamppuja vähän reilummin kun virta-probleemakin saatiin ratkaistua... ja par64:t lämmittää kivasti ko niitä on useempi. muuten sinne kyllä paleltuis. Ei huolta, homma hoidossa. sittenpä näätte*vink*
Individual:
Mutta lämmitin on poissa kuvioista, kyselee hän vain tuttavallisesti mielenkiinnosta...
Holle:
Ajattelin tulla selvinpäin. Katotaas kuka on kova jätkä, kun vedetään hanakokista koko ilta. Siinä on hampaat ja munuaiset kovilla! Loppuillasta vois siirtyä kirkkaisiin->Vois juoda soodavettä viimeisen 2 tuntii ja yrittää olla käymättä kusella. Kuka on kovä jätkä nyt, HÄ??!! ET SÄ TIEDÄ KUKA MÄ OON!!
Holle:
Ajattelin tulla selvinpäin. Katotaas kuka on kova jätkä, kun vedetään hanakokista koko ilta. Siinä on hampaat ja munuaiset kovilla! Loppuillasta vois siirtyä kirkkaisiin->Vois juoda soodavettä viimeisen 2 tuntii ja yrittää olla käymättä kusella. Kuka on kovä jätkä nyt, HÄ??!! ET SÄ TIEDÄ KUKA MÄ OON!!
Holle:
-Santtu-:
tänne tullaan...fiilis vielä vähä hakusessa mutta eiköhän se viimestään sitten nouse kun rantautuu siihen baarin laituriin ja Softcore-tunnelma valtaa mielen.. Jännityksellä odottelen ainaski mitä tuleman pitää, eli kivat kutinat
*peli-liikkeitä-suunnittel*
edit: mä en myöskään juo viinaa, ainakaa paljoo.