87 posts, 5 pages, 19,975 views
Fierce:
---
Samus Aran:
Sen enempää asiaan puuttumatta ;)
---
kolina:
Ikävä kyllä hyvän mixtapen (miksauksen) tekeminen on niin helppoa, että niitä on miljoonittain liikkeellä ympäri maailmaa toinen toistaan parempia ja muistuttaen toinen toistaan.
---
Mielenkiinnosta,
voisitko ohjata mut yhden sun mielestä hyvän miksauksen pariin, niin tiedän tarkemmin mistä puhut?
Samus
---
Joo mua kiinnostaisi kanssa kuulla tällanen hyvä mixtape ja mahdollisesti kolinan tekemä hyvä mixtape
kolina:
Teille kysymys:
Oletteko löytäneet sellaista miksausta joka sisältää sellaisia biisejä joista tykkäätte, mutta miksaus on huono siksi, että se on miksattu huonosti. Muita syitä kuin se, että jossain vaiheessa biitit soivat epätahdissa.
Individual:
---
kolina:
Teille kysymys:
Oletteko löytäneet sellaista miksausta joka sisältää sellaisia biisejä joista tykkäätte, mutta miksaus on huono siksi, että se on miksattu huonosti. Muita syitä kuin se, että jossain vaiheessa biitit soivat epätahdissa.
---
Olen montakin.
kolina:
Sama biisi kuullostaa samanlaiselta kaikkien seteissä, paitsi lopussa ja alussa jolloin päällä soi jokin toinen biisi.
kolina:
Teille kysymys:
Samus Aran:
Kokemukseni mukaan, se, miltä biisi milloinkin kuulostaa on suoraan yhteydessä setin muuhun sisältöön. Sama biisi voi siis näyttäytyä kuulijalle täysin eri valossa, kunhan sen vaan osaa sijoittaa taitavasti ympäröivään kokonaisuuteen. Tämä on yksi DJ-toiminnan (siis sen kaltaisen mistä olen itse kiinnostunut) perusasioita. Voin antaa konkreettisia esimerkkejä, jos et jostain syystä saa pointista heti kiinni.