Tuli vaan mieleen... tästä on joskus täälläkin tästä keskusteltu (EHKÄ?), mut diggailisin kuulla muidenkin mielipiteitä tästä aiheesta.
87 posts, 5 pages, 19,987 views
T0mbstone:
Kannattaa huomioida se näkökulma, että osa soittajista näkee vaivaa levyjen etsimisen eteen. Ja jos löytää jonkun helmibiisin/biisejä jotka eivät ole kuluneet puhki muitten soittajien seteissä, mielellään toivoo että näin ei tapahdukkaan, koska puhkikulutettu biisi ei vaan useimmiten toimi niin hyvin kuin vähemmän kuunneltu biisi.
Orfeus:
Todellakin kaikki piisit on tehty kaikkia varten! Tosin siinä kyllä mua alkaa kyrsimään jos itse on vaikka tehnyt 3 vuotta työtä ja maksanut isolla rahalla jonkun vinyylin ja sit joku tulee ja soittaa sen cd:ltä jonka on warettanu*grr* Eli summa summarum jos piisi on hankittu aitona eli joko ostettu tai saatu promo cd:nä niin toki sen voi kuka tahansa soittaa!
Charly RePanic:
---
Tämä ei silti selitä sitä, MIKSEI biisejä muka saisi soittaa! Puhkihan kaikki kuluu, jossain vaiheessa... paitsi tietysti henkilökohtaiset lempikappaleet, joita kaikilla varmasti on!
Orfeus:
Todellakin kaikki piisit on tehty kaikkia varten! Tosin siinä kyllä mua alkaa kyrsimään jos itse on vaikka tehnyt 3 vuotta työtä ja maksanut isolla rahalla jonkun vinyylin ja sit joku tulee ja soittaa sen cd:ltä jonka on warettanu*grr* Eli summa summarum jos piisi on hankittu aitona eli joko ostettu tai saatu promo cd:nä niin toki sen voi kuka tahansa soittaa!
unik:
Hyvä biisi on hyvä biisi - PISTE. Itse en ainakaan mieti muuta, kun levyjä ostan tai olen soittamassa. Ei sillä ole mitään väliä mihin genreen se kuuluu tai kuka sitä soittaa ja kuka ei.
unik:
Hyvä biisi on hyvä biisi - PISTE. Itse en ainakaan mieti muuta, kun levyjä ostan tai olen soittamassa. Ei sillä ole mitään väliä mihin genreen se kuuluu tai kuka sitä soittaa ja kuka ei.
eewol:
Jos ei kukaan soittais samoja biisejä ku esim. Tiesto, PVD, Oakenfold, ym... Nii vittu eihän tääl perkele
ois yhtäkään dj:tä!! HALOO!!!
Mut dj:n imagon kopiointi on ihan eri asia.