Rauta 24.9.2004 @ Helsinki

90 posts, 5 pages, 10,320 views

Karski

Posts: 6,049

#81 • • Karski Pomon kätyri

Charly RePanic:
Tuukkaaaaa!!!! Missä on se alkuperäinen pahaperse mutsinrunkkari-Tuukka! Jengi haluu, et se sama jätkä, joka vietiin poliisiautolla Pasilan asemalle pidätettynä joukkotuhosta tulee takaisin Rauta-klubin muodossa! ELI TIUKKAA TEKNOA JATKOSSA, SETÄ!!!



Nyt sulla on menny pseudonyymit
sekasin, Laaban *nauru*

Tres on live-proggis, Sarcomxx soittaa
teknoo. Näin ainakin toistaseks. Ja WTF is tuukka? *ding*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

rec

Posts: 2,923

#82 • • rec

nemo:
---
Charly RePanic:
ELI TIUKKAA TEKNOA JATKOSSA, SETÄ!!!

---


Ööö.. mitä ajat tällä takaa? Teknoa vai jotain speedcorea?

-utelias-



Teknoa! DJ Amok, Stigmata, Sven Wittenkind, Leo Laker AKA Switchblade.. jne. Tällänen mättö ei kuulunu kertaakaan, ainakaan mä en kuullu! *uuh*

Harmi sinänsä! Mutta SIITÄ HUOLIMATTA DIGGASIN! Siitä ei pääse mihinkään! *hymy*
rec

Posts: 2,923

#83 • • rec

Tres:
---
Charly RePanic:
Tuukkaaaaa!!!! Missä on se alkuperäinen pahaperse mutsinrunkkari-Tuukka! Jengi haluu, et se sama jätkä, joka vietiin poliisiautolla Pasilan asemalle pidätettynä joukkotuhosta tulee takaisin Rauta-klubin muodossa! ELI TIUKKAA TEKNOA JATKOSSA, SETÄ!!!

---


Nyt sulla on menny pseudonyymit
sekasin, Laaban *nauru*

Tres on live-proggis, Sarcomxx soittaa
teknoo. Näin ainakin toistaseks. Ja WTF is tuukka? *ding*



Tres shitti on just parasta shittii! Otetaanpa niinkin loistava esimerkki, kuin "Pahoinpitelustä Se Alkoi"! Jäbähän tekee taidetta distillä! *piis*

Tuukka on sun fazu! *piis**nauru*

*justjoo*
Karski

Posts: 6,049

#84 • • Karski Pomon kätyri

Charly RePanic:
Teknoa! DJ Amok, Stigmata, Sven Wittenkind, Leo Laker AKA Switchblade.. jne. Tällänen mättö ei kuulunu kertaakaan, ainakaan mä en kuullu! *uuh*



Sul on vaan rajottunu käsitys teknosta *plur*

Mut totakin soundia on luvassa tulevissa
Rauta-bileissä *piis*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

antonsonin

Posts: 2,712

#85 • • antonsonin laserpoint.
SPEEDCOREE , DISTII , MISSÄ MISSÄ MISÄÄ !??!?!?!?!?!??! SPEEDCOREA RAUTABILEISIIN ! :DDDDDDD
Damien

Posts: 2,882

#86 • • Edited Damien [tr3ox]

Charly RePanic:
---
Damien:
Vermo vei voiton tästä kaverista.
Pikkumukavat puitteet, paljon jengiä ja svengiä, mut silti ihan vitusti päin persettä miksaamista ja monotoottista väänlöä.
Ei ollu mun kekkerit ja siksi poistuinkin puolilta öin. Paraniko meno siitä loppua kohden vai kuinka?

---


JUSSIIII.... HERÄTYS!!!

Bileet on pelkkää monoteknoa ja jätkä tulee ”kitisemään” tänne, että liian monoottista! Oisit sitten jäänyt himaan q maksanut sen 2e narikasta ja tullu sen jälkeen tänne huutelemaan mielipiteitäs! Kaikki ei VALITETTAVASTI kuuntele 180-300 bpm TÄYDELLISESTI miksattua HC:ta / Gabba:a niinq sä, miäs! *piis**nauru*

Itse lähdin 2 aikaa himaan q alko väsyttää 13h duunipäivä silleen maukkaasti! *igor*

edit:känni



Neekeri, luuletsä vittu mun musajusamusajuttujen edes KESKITTYVÄN tai MISSÄÄN MIELESSÄ KITEYTYVÄN Damieniin? STv HOOOI? Technossa pitää olla menoa ja svengiä että MÄ jaksan sitä kuunnella, sitten kun sitä lupaavasti settien välissä väläyteltiin niin samantein vietiin pois, ja se että se on monoa tai ihan mitä tahansa ei tarkoita etteikö settiä voisi miksata hyvin. Neljä levaria laukkas ehkä vielä pahemmin ku SÄ KAHDELLA, eli ei siitä nyt lippua tai narikkan hintaa ois kehdannu pyytää, oli techno miten harvinaista herkkua tahansa.
*piis*

edit: Ja monoa sen olla pitää, VITUT. Kuuntele ku Urmas svengaa technoa tai ku Noise Kid nico taiteilee, saatana siellä tasatahdin maailmassa on tilaa varsinaiselle musisoinnille. Helvetti, mies soittaa efektejä harmonisesti siihen pioneerista. Siis tällä ajan takaa, et techno on djlle hyvä pohja eikä sovi tuhlattavaks VAAN sillai et vetelee piisejä toisen perään, prkl se on alusta kikkailulle.

Edit: Benn on loisto valinta jatkoa ajatellen, sen nauhat pyöri toissa kesänä mankassa. Jos kohdalle sattuu paikalle tuun.
rec

Posts: 2,923

#87 • • rec

Damien:
---
Charly RePanic:
---
Damien:
Vermo vei voiton tästä kaverista.
Pikkumukavat puitteet, paljon jengiä ja svengiä, mut silti ihan vitusti päin persettä miksaamista ja monotoottista väänlöä.
Ei ollu mun kekkerit ja siksi poistuinkin puolilta öin. Paraniko meno siitä loppua kohden vai kuinka?

---


JUSSIIII.... HERÄTYS!!!

Bileet on pelkkää monoteknoa ja jätkä tulee ”kitisemään” tänne, että liian monoottista! Oisit sitten jäänyt himaan q maksanut sen 2e narikasta ja tullu sen jälkeen tänne huutelemaan mielipiteitäs! Kaikki ei VALITETTAVASTI kuuntele 180-300 bpm TÄYDELLISESTI miksattua HC:ta / Gabba:a niinq sä, miäs! *piis**nauru*

Itse lähdin 2 aikaa himaan q alko väsyttää 13h duunipäivä silleen maukkaasti! *igor*

edit:känni

---


Neekeri, luuletsä vittu mun musajusamusajuttujen edes KESKITTYVÄN tai MISSÄÄN MIELESSÄ KITEYTYVÄN Damieniin? STv HOOOI? Technossa pitää olla menoa ja svengiä että MÄ jaksan sitä kuunnella, sitten kun sitä lupaavasti settien välissä väläyteltiin niin samantein vietiin pois, ja se että se on monoa tai ihan mitä tahansa ei tarkoita

Jaahas, jaahas...

Raudassa taas kuulin kysymykseen "No Jussi, onko hyvä meno?!" ---vastaus oli kutakuinkin: "Emmä kuuntele tällästä paskaa... ja sitäpaitsi nää jätkät ei osaa soittaa, kuuntele nyt vittu tätäkin laukkaa.. äijät miksaa päin persettä!"

Anw... kun kuulin crosstapfeideristä (mikälie nyt sitten olikaan), joka ei toimi, nii ymmärrän asian... mut heiiiiij!!!! *nauru*


.... Neljä levaria laukkas ehkä vielä pahemmin ku SÄ KAHDELLA, eli ei siitä nyt lippua tai narikkan hintaa ois kehdannu pyytää, oli techno miten harvinaista herkkua tahansa.
*piis*

Edit: Benn on loisto valinta jatkoa ajatellen, sen nauhat pyöri toissa kesänä mankassa. Jos kohdalle sattuu paikalle tuun.



Mä kahdella... niijoo! Ehkä sillon q viimeksi kuulit.. hmm.. kesän alussa! Nykyään on skillit kohonnut huomattavasti! Tuunko vaikka antaa esimerkin joku päivä?! Hihhiii.. *piis**hymy*

Jees... Benn on kyl ihan jees settii, mitä oon pari biisii kuullu! *piis*

rec

Posts: 2,923

#88 • • Edited rec

Tres:
---
Charly RePanic:
Teknoa! DJ Amok, Stigmata, Sven Wittenkind, Leo Laker AKA Switchblade.. jne. Tällänen mättö ei kuulunu kertaakaan, ainakaan mä en kuullu! *uuh*

---


Sul on vaan rajottunu käsitys teknosta *plur*

Mut totakin soundia on luvassa tulevissa
Rauta-bileissä *piis*



Rajoittunut on väärä sana. Oikea sana olisi ”odotus”! Koko illan odotin vain _hieman_ rankempaa saundia! En välttis nyt ihan kuitenkaan DJ Amok - Krach -tyylistä! *nauru*

edit:Laaban