Rauta 24.9.2004 @ Helsinki

90 posts, 5 pages, 10,316 views

Lenita

Posts: 1,423

#61 • • Lenita
Oli kyl loistavaa! Ja tunnin pidempäänkin olis jaksanut, mut toisaalta ei makeaa mahan täydeltä ^______^

--
^_____________^

Aidan

Posts: 1,524

#62 • • Aidan Soitan suutani koska voin!
RAUTAA

Kiitos Tres & Co. oli tosi kivaa ja yllätyin positiivisesti!

Seuraavaa kerstaa odotellessa! *piis*

--
Hammer Zeit!

Leppäkerttu

Posts: 225

#63 • • Leppäkerttu
Oli ihan älyttömät bileet!! Musiikki oli mahtavaa, samoin seura ja kaikki tutut ja mestakin toimi yllättävän hyvin. Ainoo miinus se premin entinen poke, joka osaa aina olla niin vittumainen etten ymmärrä miksei se vaan lopeta itseään jos sen elämä on niin kamalaa*ding*
Mutta iso kiitos järjestäjille, oli rautaa..
kovas

Posts: 1,522

#64 • • kovas Kristo
LISÄÄ SAVUA! <3

hiton kivaa kun tuli kerrankin koko illan mieluista musiikkia :)
dixoff

Posts: 199

#65 • • dixoff hmm Terve
Joo kivaa oli. Kiitoksia Tressille hyvien bileiden järjestämisestä ja soittoseurasta. Jälkimmäisestä kiitoksia Nemo-Villelle myös. Oli hienoa päästä taas ulkoiluttamaan kolinaosastonkin levyjä, teknisesti olisi setitys voinut paremminkin mennä, jos jokaisesta spotatusta laukantapaisesta olisi saanut euron, olisi päässyt ihan hyville päivärahoille.. Hyvä musiikki ja meininki kuitenkin taisivat toimia, ainakin itselleni ja palautteesta päätellen myös yleisölle, mikä lienee tärkeintä. Tätä klubia täytyy selkeästi tukea seuraavillakin kerroilla, tulevatkin line-upit ovat sellaisia, että laatu on pomminvarmasti kohdallaan.
duvin

Posts: 582

#66 • • duvin Jay v/d Veen
Kiitänpähän minäkin vielä erikseen. Oli oikein mahtavaa kokea niinkin iso porukka joraamassa teknoa perjantai-iltana. Ei varmaan järjestävälläkään osapuolella hirvittävän pahat fiilikset jääneet. Paikka tietty tuo omat haasteensa, mutta ei ne mua hirveemmin häirinnyt. Olinhan yhden breezerin tukevassa kännissä.

Parasta oli tietty tutut, joista osaa en ollutkaan nähnyt pitkään aikaan - ja muita en niin humalassa.

Keep up the good work!
nemo

Posts: 656

#67 • • nemo Wanha kettu
Kiitos Tuukka ja Jaakko soittosessioista! Oli kiva kokemus soittaa tuollaisella hieman erilaisella setupilla. Kuten Jaakkokin tuossa mainitsi, laukkaahan tuli etenkin loppuillasta, mutta ei sen väliä kun soundi on rautaa. *iloinen* Liekö nautitun oluen määrällä ollut mitään vaikutusta rytmihäiriöiden esiintymistiheyteen? *täh* Olimme jopa treenanneet muutamaan otteeseen tuolla setupilla, ilman treeniä olisi voinut olla aika paljon kaoottisempaa.

Lämmitti vanhan miehen sydäntä kun sai koko illan paukuttaa kolinaosastoa joka tuntui vielä uppoavan yleisöönkin. Innolla odotan seuraavaa Rauta-iltaa, line up on saatanan kova!

-V-

--
Tää on mun sigu

Avatar
#68 • • ikj Guest
setuppi oli kyl tosi jees:) oli hauskaa seurata.
äänentoisto oli ainoa vähän =/ juttu.
kivaa teknoo. kivoi ihmisiä. jne jne.

seuraavii rautoja odotellen. alkemist & benn :)(: odotukset on korkeel..
rec

Posts: 2,923

#69 • • rec

A-E:
BTW: Tres mä en tiennyt että sä soitat technoa.



Hyvä A-E;

Tressin vääntämä musiikki / DJ setti on osittain olliut aina teknopohjaista (kaikki muu tilpehööri.. hc / terror / speedcore siihen kaupan päälle)!
rec

Posts: 2,923

#70 • • Edited rec

Damien:
Vermo vei voiton tästä kaverista.
Pikkumukavat puitteet, paljon jengiä ja svengiä, mut silti ihan vitusti päin persettä miksaamista ja monotoottista väänlöä.
Ei ollu mun kekkerit ja siksi poistuinkin puolilta öin. Paraniko meno siitä loppua kohden vai kuinka?



JUSSIIII.... HERÄTYS!!!

Bileet on pelkkää monoteknoa ja jätkä tulee ”kitisemään” tänne, että liian monoottista! Oisit sitten jäänyt himaan q maksanut sen 2e narikasta ja tullu sen jälkeen tänne huutelemaan mielipiteitäs! Kaikki ei VALITETTAVASTI kuuntele 180-300 bpm TÄYDELLISESTI miksattua HC:ta / Gabba:a niinq sä, miäs! *piis**nauru*

Itse lähdin 2 aikaa himaan q alko väsyttää 13h duunipäivä silleen maukkaasti! *igor*

edit:känni
rec

Posts: 2,923

#71 • • Edited rec
Tres-->

Vitun softaa kamaa tarjolla!!!

Mitä vitun housee / progee siel välissä tuli?!! Vittuun moiset! Vedä ens kerralla mieluummin vaikka live, niin pääsee porukka kuuntelemaan FORREAL TEKNOA! *hymy* Vähintääkin Arkus P. - Nennwert minimi tyyliksi! Enemmän alkuperästä kolina / kohina -teknoa!

Terkuin: Snadisti (ehkä hieman / lievästi [mukaanlukien henk.kunta ja niiden käytös asiakkaita kohtaan!]) pettynyt, mutta silti ehdottamasti jatkossa tuleva / parempaa -odottava Raudassa kävivä!

5 / *pahis**pahis**pahis**pahis*

edit:tide
Maina

Posts: 261

#72 • • Maina
Olipas kyllä kivaa <3
sopivasti tuttuja paikalla, oikea tunnelma ja tanssilattiakin veti vielä puoleensa!!
Kaikki siis kohdallaan =)

Tosin siiderin hinta saattoi loppujen lopuksi olla vähän liian alhainen, miettien seuraavan päivän oloa... ;)

Mut suuri kiitos ja kumarrus! Ensi kertaan!!
Karski

Posts: 6,049

#73 • • Karski Pomon kätyri
Ensinnäkin pahoitteluni harhaanjohtavasta
markkinoinnista - olin saanut väärää
tietoa alkuillan juomien hinnoista. Mikäli
joku kokee joutuneensa tässä vääryyden
uhriksi, olemme luonnollisesti valmiit
kompensoimaan tilannetta joko tilittämällä
pääsylipusta maksetun hinnan takaisin,
tai järjestämällä nimen listalle jompaan
kumpaan tämän syksyn myöhemmistä
Rauta-klubeista.

Kaikista tapahtumaa edeltäneistä
kapulaa rattaisiin -tilanteista huolimatta
itse ilta meni paremmin kuin odotin,
ja saadun palautteen perusteella
tulemme tekemään syksyn mittaan
pieniä muutoksia mm. tilankäyttöön
ja tekniseen puoleen (esim. dekkien kytkentää
pitää varmaan miettiä vielä kertaalleen)
resurssiemme sallimissa rajoissa.
Acapulco paikkanahan nyt ei mikään
ruusu ole, ja henkilökunnastakin
on ilmennyt erilaisia mielipiteitä (osin
varsin perustellustikin), mutta ainakin
tämän kauden jatkamme vielä tuolla
ja katsomme miten paikasta saisi mahdollisimman
toimivan.

Ensi kerralla 29.10. sitten luvassa tuoreimpien
teknisten näyttöjensä perusteella maan ehkä
kyvykkäin tekno-dj Alkemist, sekä Tamperelainen
benn joka on jo parin vuoden ajan ollut
itselleni teknon luottonimi selektion ja skillsien
osalta. Tälläkin kertaa jännittää nousta
lauteille näiden äijien kanssa: viimeksi
Nemo ja Dixon veivät meikäläistä vähän 6-2
ja otin vähintään puolet illan pahimmista
laukoista omaan tiliini *igor* Katsotaan miten
kuukauden päästä käy.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

itis

Posts: 2,518

#74 • • itis Morning Star
Aika mannaa. Meitsi oli täällä ihan hurmeessa. Olivat mun mielestä tämän vuoden kolmen parhaan bileen joukossa musiikillisesti ja meiningillisesti vaikka puitteissa (acapulcossa) onkin toivomisen varaa. Mesta oli kuitenkin pieteetillä tehty niin toimivaksi kuin oli järkevästi mahdollista ja fiilis oli täysin autenttinen.

Nemo, Tuukka, Dixon -huhhuh te taas veditte pisimmän tikun!

Ihan *pahis* *jiihaa* *iloinen*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Avatar
#75 • • imelä Guest
ihan parasta! mun ei ees pitänyt lähteä mihinkään viime vkl jäljiltä ku rikoin nivelsiteet. kummasti pari pulloa skumppaa käänsi mun mielen ja lähdettiin acapulcoon kuuntelee tesnoa! ja juomaa halpaa siduu. oli siistii ja paljon tuttuja *plur*
kiitos seuralaiset poreallas jatkoista <3
rec

Posts: 2,923

#76 • • rec

Itis:
Aika mannaa. Meitsi oli täällä ihan hurmeessa. Olivat mun mielestä tämän vuoden kolmen parhaan bileen joukossa musiikillisesti ja meiningillisesti vaikka puitteissa (acapulcossa) onkin toivomisen varaa. Mesta oli kuitenkin pieteetillä tehty niin toimivaksi kuin oli järkevästi mahdollista ja fiilis oli täysin autenttinen.

Nemo, Tuukka, Dixon -huhhuh te taas veditte pisimmän tikun!

Ihan *pahis* *jiihaa* *iloinen*



Tuolla viikonlopulla muita bilevaihtoehtoja EI SITTEN OLLUTKAAN!!! TÄNNE JATKOSSA... VARMASTI!!! *pahis*

Tuukkaaaaa!!!! Missä on se alkuperäinen pahaperse mutsinrunkkari-Tuukka! Jengi haluu, et se sama jätkä, joka vietiin poliisiautolla Pasilan asemalle pidätettynä joukkotuhosta tulee takaisin Rauta-klubin muodossa! ELI TIUKKAA TEKNOA JATKOSSA, SETÄ!!!

Niin.. ja kiitos kertaalleen viimekerrasta. Kerta ei riitä! *nauru*
Anime

Posts: 1,939

#78 • • Anime Retrostööpeli
Pirun räkänen mesta toimi tässä tapauksessa fiiliksen luomiseen täysillä *joo* Tuli sen verran loistosettii et oikein viduddi lähtee vikal ratikal kotiin..

No ens kerral enemmän *vink*

--
-K

nemo

Posts: 656

#79 • • nemo Wanha kettu

Charly RePanic:
ELI TIUKKAA TEKNOA JATKOSSA, SETÄ!!!



Ööö.. mitä ajat tällä takaa? Teknoa vai jotain speedcorea?

-utelias-

--
Tää on mun sigu

Dives

Posts: 536

#80 • • Dives I see the light
juu viihdyin itsekkin aika mainiosti..

ja kuten eräät sanoivatkin niin lisää savua.. kun on tollasta settiä soittamassa niin on ymärrettävää että ei oikein ehdi..
automaatti vois olla jees.. :D

mutta mahtavaa musaa..


niille jotka väittelee musiikista niin STFU... se oli hyvää ketä kiinnostaa mitä se oli?