Musiikkia tarjolla (Mono / Schranz / House? / Hardcore)

19 posts, 1 page, 4,060 views

rec

#1 • • Edited rec
Imuta musiikkia tästä: linkki

VINKKI: Biisit toimii paremmin, mitä enemmän sulla on väännetty skobeihin ääntä! Sitten alkaa olla ihanteellista tasoa, kun korvista alkaa valua verta!

Jotain skidii kommenttii... biisin nimi ja perään kommentti. Danke!

(editointia)
Spämä

#3 • • Spämä
Varoituksen sanana voin sanoa, että minä en ymmärrä näiden genrejen musiikista yhtään mitään, mutta päätin ihan uteliaisuudesta kuunnella.

Useimmat biisit meni enemmän tai enemmän ohi mun ymmärryksen. Marsusta diggailin. Sopivan letkeä meininki. Myös schranzziraidat oli ihan kuunneltavaa kamaa, erityisesti Various Sounds. Muuten ihan täydellinen raita mutta ton jazz?!? rimputuksen voi mielestäni heittää romukoppaan *fiuu*. Sample oli jo ärsyttävä pimpom eikä se melodian kulkukaan oikein musiikkimakuhermoja hivellyt. Kunnon koukkumelo tohon ja avot! teillä on hyvä tekele käsissänne.

--
"Todellista taistelutaitoa on nöyrä asenne ja kyky hillitä tunteitaan tarvittaessa." -The Crow

hrdkvr

#4 • • hrdkvr KURGO
imutin pari kipaletta...

vaikka puhutaan särötetystä musatyylistä niin sitä extrasäröä on turha hakea sillä että kipale on "materoitu" ihan kattoon equt punasella.
kauhean kuulosta kun säröbiitti särkee vielä soittaessa = puuroa. nää nyt kuulosti ihan v.95 mun tekemiltä it-trackeri biiseiltä. muutenkin biiseihin voisi lisätä vähän itua.

wordwide fear oli ihan jees. pikkasen oli happolinja kuiva mutta ihan kiva särötausta.

speedcore = kauhea. voihan biisin idea olla muukin kuin nopeus.

kolmannen nimeä en muista kun tuhosin sen saman tien...

jos nyt pysyisit siinä polkan tekemisessä ...

--
-keep it hard-

Damien

#5 • • Edited Damien [tr3ox]

hardikaveri:

I recent the word polca, jos haluut niputtaa genret niin niputa mielummin Harddancen alle kuin poloccan. Ja miks sen pitäis pitäytyä Tr3oX kamassa kun sekin on kuulemma viimeisten tietojen mukaan silkkaa dadaa?

edit: hrmph, niin sä taisit itseasiassa jopa pitää meidän tekeleistä...
Sitä kun vaan on itse niin heeeeeeeeeeeeelvetin kaikki ruokainen musan suhteen (Anssi Kelasta Kupletteihin ja ralleihin, klassisesta poppiin ja konemusiikkiin jne jne.), niin pienikin dissaus biisiä kohtaan joka saattais joltain kantilta johtua siitä ettei kyseinen genre kolahda on kuin sylkis vasten mun kasvoja. Tämä näin vaan puolustuspuheeksi edellistä kommenttiani varten.
Karski

#6 • • Edited Karski Pomon kätyri

Damien:
---
hardikaveri:
---
I recent the word polca, jos haluut niputtaa genret niin niputa mielummin Harddancen alle kuin poloccan. Ja miks sen pitäis pitäytyä Tr3oX kamassa kun sekin on kuulemma viimeisten tietojen mukaan silkkaa dadaa?

Eiks polkka ja harddance oo just saman
genren eri eufemismeja? *ding*

´Emmä vedä nipsuja, mä vedän vaa ekstaasii´ *igor*

Sitäpaitsi kolmihärkähän on yx lupaavimmista
harddance-kokoonpanoista tässä maassa *nyyh*

kuuntelin nää biisit pc-piipperillä, joten sikäli
kommentoin vaan tota yleist vaikutelmaa, en soundia.
Siihen palaan myöhemmin jos saan jossain kuunneltua
kunnon skobeilla. Nimim. ei nettiä kotona :p

Speedcore-raita on ihan jees, ostaisin levyllä
ja soittaisin bileissä. Olen huonon huumorin ystävä.
Tosin täähän ei oo speedcoree tää biisi.

Ok, naapuripöydästä huudellaan että ei saa
häiritä, joten kuuntelin nyt vaan ton yhen *nauru*

PS: noi hehkutukset on kyllä melko urpoja.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

hrdkvr

#7 • • Edited hrdkvr KURGO
aivan tres ...

itse käytän sanaa polkaa kaikesta hard*.* tavarasta = harddance. anteeksi jos nyt loukkasin 3ox genreilyexpansiota.

eikä kyse ollut siitä etteikö kyseinen genre kolahtais.. jos totta puhutaan niin monoteknoa olen jo teininä kuunnellut eli oon niinku enemmän teknoilija ku polkkaaja.

se nyt ei muuta sitä että olin aika pettynyt kaiken ton SIKAKOVAHYBERMONOHOOCEE ja VERETKORVISTARAASTOHAPPO hypen jälkeen. en tiedä kuinka suuri osa imput-c:llä on 3ox kokoonpanossa, mutta osaan vain kuvitella jos 2ox on tasavertainen kokoonpano niin mieheltä löytyy VARMASTI enemmän talenttia siellä HARDDANCE osastolla.

--
-keep it hard-

Damien

#8 • • Damien [tr3ox]

a:
---
Damien:
I recent the word polca
---

nimim. saahan niitä englanninkielisii sananparsii käyttää mut sit kannattais olla tarkkana tunneilla .)

Joo ja valvonu taas vuoden, se on kyllä mun englannin pahin heikkous toi oikeenkirjoitus, puhuminen ja ääntöminen ja sanavarasto no problem, mut se kirjoitus....
Damien

#9 • • Damien [tr3ox]

Tres:

Eiks polkka ja harddance oo just saman
genren eri eufemismeja? *ding*

Onhan ne ja voi sitä käyttää, omasta mielestä vaan yhtä urpon kulloinen kuin Kixu (UpliftingTrance).. MItä tekemistä Polkkaamisella ja Paikoillaan jyystävällä energisellä teinitamppaamisella on*ding* ? Eli kutsutaan sitä sitten vaikka Pjett:ksi ”soitaksä Pjett:ä? En, Harddancea...*hih*” Kovaa tanssia, kuullostaa tän fabun korvaan kuvaavammalta, tää konemusamaailma kun on valmiiksi niin sekava.

Tres:
Sitäpaitsi kolmihärkähän on yx lupaavimmista
harddance-kokoonpanoista tässä maassa *nyyh*

Lupaavin, eli sieltä saattaa ajan kuluessa pamahtaa jotain hyvääkin? En mä kehuja kaipaa, hieman vaan ymmärrystä...*nyyh*
Karski

#10 • • Karski Pomon kätyri

Damien:
MItä tekemistä Polkkaamisella ja Paikoillaan jyystävällä energisellä teinitamppaamisella on*ding* ?

Sama tempo (kuunnelkaapa polkkaa, siis
sitä alkuperäistä - osassa biiseistä tempo
liikkuu siellä 160 paremmalla puolella ^___^),
sama pumppaava rytmi, sama 'aivot narikkaan'
-mentaliteetti. Alkuperäinenkin polkka oli
paheksuttua nuorisomusiikkia.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

hrdkvr

#11 • • hrdkvr KURGO
älkää nyt viittikö rupee sen uhoomisen jälkeen säälittäviks...

sen jihadin palaute oli lähinnä kriittistä ainoastaan pituuden osalta..
muutenhan se biisi kuulosti hyvältä ja jopa muutkin kun minä kehui juuri saundeja...

jatkatte vaan samaan malliin ja jos haluutte kehuja niin 3-4 min pituudex pliis

--
-keep it hard-

Damien

#12 • • Damien [tr3ox]
Hehe, nyt ollaan pahasti jo off topic ,mut nou hätä.

Tres:
Noita faktoja en tiennytkään paitsi nuorisomusikin paheksunnan osalta (kaikki uusi on AINA pelottanut tietämättömiä).
Okei kallistit mun mielipidettä ja nostit Polcca sanan arvoa mulle.

Hardikaveri:
Enks mä just todennut etten kaipaa kehuja ja 3-4 minuuttista matskua ei oo tulossa kuin korkeintaan Introissa ;) (paitsi jos sopiva kipale saa joskus alkunsa mikä sopii 3-4minuutin raameihin). Muuten mulla on aika erilaiset visiot matskusta, genrestä ja siitä mihin lähetään sitä Tr3oX:n kanssa viemään. Toivottavasti pojat on siinä vaiheessa vielä mukana ja varmaan ovatkin kun ollaa kaikki ”sellaisia” -poikia *muhaha*. Valoitan täsä pikkasen etiäpäin, seuraava projekti lähtee kohta käyntiin ja luvassa on mm. vokaaleja, gabbaa ja runpua ja bassoa. On sillä vielä tyylikin ja suunta mutta sen kuulet sitten myöhemmin...
Skipi

#13 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///
Jess..

¨Taas oot Jere päästäny hulvattoman mieles valloilleen¨

Mitähän tästä sanois.. voi yhen kerran!
Emmä tämmöstä ostais, mut tempo on kohillaan!!
rec

#14 • • rec

Spämä:
Varoituksen sanana voin sanoa, että minä en ymmärrä näiden genrejen musiikista yhtään mitään, mutta päätin ihan uteliaisuudesta kuunnella.

Useimmat biisit meni enemmän tai enemmän ohi mun ymmärryksen. Marsusta diggailin. Sopivan letkeä meininki. Myös schranzziraidat oli ihan kuunneltavaa kamaa, erityisesti Various Sounds. Muuten ihan täydellinen raita mutta ton jazz?!? rimputuksen voi mielestäni heittää romukoppaan *fiuu*. Sample oli jo ärsyttävä pimpom eikä se melodian kulkukaan oikein musiikkimakuhermoja hivellyt. Kunnon koukkumelo tohon ja avot! teillä on hyvä tekele käsissänne.

- sampleja EI käytettä.
- biisit on melodian kannalta suhteellisen paljon DJ Amok tyylisiä
- "koukkumelot" sucks!
- ketkä "me"?
rec

#15 • • rec

amxTC:
Jess..

¨Taas oot Jere päästäny hulvattoman mieles valloilleen¨

Mitähän tästä sanois.. voi yhen kerran!
Emmä tämmöstä ostais, mut tempo on kohillaan!!

Arvata saattaa! *nauru*
rec

#16 • • Edited rec

Damien:
Hehe, nyt ollaan pahasti jo off topic ,mut nou hätä.

Tres:
Noita faktoja en tiennytkään paitsi nuorisomusikin paheksunnan osalta (kaikki uusi on AINA pelottanut tietämättömiä).
Okei kallistit mun mielipidettä ja nostit Polcca sanan arvoa mulle.

Hardikaveri:
Enks mä just todennut etten kaipaa kehuja ja 3-4 minuuttista matskua ei oo tulossa kuin korkeintaan Introissa ;) (paitsi jos sopiva kipale saa joskus alkunsa mikä sopii 3-4minuutin raameihin). Muuten mulla on aika erilaiset visiot matskusta, genrestä ja siitä mihin lähetään sitä Tr3oX:n kanssa viemään. Toivottavasti pojat on siinä vaiheessa vielä mukana ja varmaan ovatkin kun ollaa kaikki ”sellaisia” -poikia *muhaha*. Valoitan täsä pikkasen etiäpäin, seuraava projekti lähtee kohta käyntiin ja luvassa on mm. vokaaleja, gabbaa ja runpua ja bassoa. On sillä vielä tyylikin ja suunta mutta sen kuulet sitten myöhemmin...

Jees... offin puolelle mennään, mut ”tuupataan nyt sit viel kerran..!"
Lyhyesti: 3-5min Tr3oX mazkuksi on aika utopiaa...

Hardikaveri:
Polkkaa löytyy? Duunaan? On tekeillä? POIKA, POIKA... oot vääränmiehen jalanjäljillä! Sillon q sä paukuttelit IT:llä mazkua, nii oon duunannu monoottistapolkkaa Screenille (muutama Pietarin soittama raita... huhut kertovat!), Hardocree ja taas lisää monoa... polkka ihminen olen vain Karimin ja sen tyylisten artistien osalta. Hellfish ja L.Laker on jäytänyt mun skobet melkein paskaksi nämä viiimevuodet oikeen urakalla! *nauru*

edit:moga
rec

#17 • • rec

Tres:
kuuntelin nää biisit pc-piipperillä, joten sikäli
kommentoin vaan tota yleist vaikutelmaa, en soundia.
Siihen palaan myöhemmin jos saan jossain kuunneltua
kunnon skobeilla. Nimim. ei nettiä kotona :p

Ok, naapuripöydästä huudellaan että ei saa
häiritä, joten kuuntelin nyt vaan ton yhen *nauru*

PS: noi hehkutukset on kyllä melko urpoja.

Niijoo... Mut mäpä en hehkuttele kiksun tahdissa! *nauru*

Tää nyt oli tällänen... *nauru**täh**ding*
rec

#18 • • rec

hardikaveri:
aivan tres ...

itse käytän sanaa polkaa kaikesta hard*.* tavarasta = harddance. anteeksi jos nyt loukkasin 3ox genreilyexpansiota.

eikä kyse ollut siitä etteikö kyseinen genre kolahtais.. jos totta puhutaan niin monoteknoa olen jo teininä kuunnellut eli oon niinku enemmän teknoilija ku polkkaaja.

se nyt ei muuta sitä että olin aika pettynyt kaiken ton SIKAKOVAHYBERMONOHOOCEE ja VERETKORVISTARAASTOHAPPO hypen jälkeen. en tiedä kuinka suuri osa imput-c:llä on 3ox kokoonpanossa, mutta osaan vain kuvitella jos 2ox on tasavertainen kokoonpano niin mieheltä löytyy VARMASTI enemmän talenttia siellä HARDDANCE osastolla.

Mikä hype? Sehän on fakta... jos musa ei kolahda, kuulostaa se paskalta. Suurin osa on "paskaa", mut nii se vaan on. Kuka hypettää ja mitä?! Itse EN TODELLAKAAN käyttäisi kyseistä sanaa, koska joku toinenhan saattaa sanoa biisiä vaikkapa "maailman parhaaksi väännöksi"!

Että eipä ruveta tunkemaan jalkaa toisen suuhun! *piis*
rec

#19 • • rec

Tres:

Niijoo... alkaahan Gabba Front Berlin - Lacrima Mosa Est puolitetulla biitillä ja se luokitellaan speedcoreksi... Vaikka itsessään BIISIN NIMI nyt vain SATTUI olemaan "Speedcoree"... (huomaa VIIMEINEN E-kirjain!)

Älä Tuukka ota hemmetissä kaikkea niin vakavasti... ei tää nyt oo niin vakavaa! *piis**nauru*