19 posts, 1 page, 4,050 views
hardikaveri:
jos nyt pysyisit siinä polkan tekemisessä ...
Damien:
---
hardikaveri:
jos nyt pysyisit siinä polkan tekemisessä ...
---
I recent the word polca, jos haluut niputtaa genret niin niputa mielummin Harddancen alle kuin poloccan. Ja miks sen pitäis pitäytyä Tr3oX kamassa kun sekin on kuulemma viimeisten tietojen mukaan silkkaa dadaa?
a:
---
Damien:
I recent the word polca
---
nimim. saahan niitä englanninkielisii sananparsii käyttää mut sit kannattais olla tarkkana tunneilla .)
Tres:
Eiks polkka ja harddance oo just saman
genren eri eufemismeja?
Tres:
Sitäpaitsi kolmihärkähän on yx lupaavimmista
harddance-kokoonpanoista tässä maassa
Damien:
MItä tekemistä Polkkaamisella ja Paikoillaan jyystävällä energisellä teinitamppaamisella on*ding* ?
Spämä:
Varoituksen sanana voin sanoa, että minä en ymmärrä näiden genrejen musiikista yhtään mitään, mutta päätin ihan uteliaisuudesta kuunnella.
Useimmat biisit meni enemmän tai enemmän ohi mun ymmärryksen. Marsusta diggailin. Sopivan letkeä meininki. Myös schranzziraidat oli ihan kuunneltavaa kamaa, erityisesti Various Sounds. Muuten ihan täydellinen raita mutta ton jazz?!? rimputuksen voi mielestäni heittää romukoppaan *fiuu*. Sample oli jo ärsyttävä pimpom eikä se melodian kulkukaan oikein musiikkimakuhermoja hivellyt. Kunnon koukkumelo tohon ja avot! teillä on hyvä tekele käsissänne.
Damien:
Hehe, nyt ollaan pahasti jo off topic ,mut nou hätä.
Tres:
Noita faktoja en tiennytkään paitsi nuorisomusikin paheksunnan osalta (kaikki uusi on AINA pelottanut tietämättömiä).
Okei kallistit mun mielipidettä ja nostit Polcca sanan arvoa mulle.
Hardikaveri:
Enks mä just todennut etten kaipaa kehuja ja 3-4 minuuttista matskua ei oo tulossa kuin korkeintaan Introissa ;) (paitsi jos sopiva kipale saa joskus alkunsa mikä sopii 3-4minuutin raameihin). Muuten mulla on aika erilaiset visiot matskusta, genrestä ja siitä mihin lähetään sitä Tr3oX:n kanssa viemään. Toivottavasti pojat on siinä vaiheessa vielä mukana ja varmaan ovatkin kun ollaa kaikki sellaisia -poikia *muhaha*. Valoitan täsä pikkasen etiäpäin, seuraava projekti lähtee kohta käyntiin ja luvassa on mm. vokaaleja, gabbaa ja runpua ja bassoa. On sillä vielä tyylikin ja suunta mutta sen kuulet sitten myöhemmin...
Tres:
kuuntelin nää biisit pc-piipperillä, joten sikäli
kommentoin vaan tota yleist vaikutelmaa, en soundia.
Siihen palaan myöhemmin jos saan jossain kuunneltua
kunnon skobeilla. Nimim. ei nettiä kotona :p
Speedcore-raita on ihan jees, ostaisin levyllä
ja soittaisin bileissä. Olen huonon huumorin ystävä.
Tosin täähän ei oo speedcoree tää biisi.
Ok, naapuripöydästä huudellaan että ei saa
häiritä, joten kuuntelin nyt vaan ton yhen
PS: noi hehkutukset on kyllä melko urpoja.
hardikaveri:
aivan tres ...
itse käytän sanaa polkaa kaikesta hard*.* tavarasta = harddance. anteeksi jos nyt loukkasin 3ox genreilyexpansiota.
eikä kyse ollut siitä etteikö kyseinen genre kolahtais.. jos totta puhutaan niin monoteknoa olen jo teininä kuunnellut eli oon niinku enemmän teknoilija ku polkkaaja.
se nyt ei muuta sitä että olin aika pettynyt kaiken ton SIKAKOVAHYBERMONOHOOCEE ja VERETKORVISTARAASTOHAPPO hypen jälkeen. en tiedä kuinka suuri osa imput-c:llä on 3ox kokoonpanossa, mutta osaan vain kuvitella jos 2ox on tasavertainen kokoonpano niin mieheltä löytyy VARMASTI enemmän talenttia siellä HARDDANCE osastolla.
Tres:
Speedcore-raita on ihan jees, ostaisin levyllä
ja soittaisin bileissä. Olen huonon huumorin ystävä.
Tosin täähän ei oo speedcoree tää biisi.