77 posts, 4 pages, 14,975 views
Viltsu:
---
'97 ja ekat bileet, ikä ei riittäny Edeniin. Pääsi sinne kylpylään ilman lentoakin, muistan katkeran Oululaispossen joka oli maksanut kylpylään ovelta ja meininkiin kyllästyneenä tulivat urheilutalolle eikä päässeet sisään ilman uuden lipun ostoa ;p
napakettu:
Aivan mahtavat bileet!!! Mun mielestä se kuumus ja kloorin haju kuului asiaan, kylpylässä kun oltiin. Kiitos järjestäjille ja tietysti kaikille meille bilettäjille!!!
Jammailija:
Mr Pink & Michi*sydän*! Nää jätkät veivas niin tiukkaa happoa että meno oli vähintään villi. Jossain välis ajattelinkin, että ny on kyl melkoisen tiukkaa ulinaa, mut sit mä hokasinkin että sehän olikin palohälytys*nauru*.
Parasta acid-settiä mitä oon koskaan kuullu - ei tullu mielenkään vaihtaa tanssilattiaa siin välissä.
peepe:
---
napakettu:
Aivan mahtavat bileet!!! Mun mielestä se kuumus ja kloorin haju kuului asiaan, kylpylässä kun oltiin. Kiitos järjestäjille ja tietysti kaikille meille bilettäjille!!!
---
Joojoo, kuumuus ja kloorinhaju kuuluu asiaan mut liika on liikaa.Ja aika moni muukin mainitsi tuosta kloorinhajusta, että oli voimakkaampi kuin yleensä.. Ja ehkäpä valivalia on enemmän, koska muistissa oli Pacifique, missä ei ollut mitään valittamista. Tilanahan Serena on kuitenkin paljon laajempi, että siellä se kosteus ja kuumuus ei tuntunut samalla lailla.
Mikki:
Jammailijalle iso aamu reippailusta. Olin hieman väsähtäny ajomatkasta...