77 posts, 4 pages, 18,325 views
.
Viltsu:
---
'97 ja ekat bileet, ikä ei riittäny Edeniin. Pääsi sinne kylpylään ilman lentoakin, muistan katkeran Oululaispossen joka oli maksanut kylpylään ovelta ja meininkiin kyllästyneenä tulivat urheilutalolle eikä päässeet sisään ilman uuden lipun ostoa ;p
napakettu:
Aivan mahtavat bileet!!! Mun mielestä se kuumus ja kloorin haju kuului asiaan, kylpylässä kun oltiin. Kiitos järjestäjille ja tietysti kaikille meille bilettäjille!!!
!! Kuus tuntia me ajettiin yhteen suuntaan, mutta matka meni rattoisasti kun seura oli kivaa
. Mökki oli yllättävän hyvin varusteltu, ihan loistava! Kun tultiin paikalle Edeniin niin se ikuisuuden kestävä palohälytys hieman ketutti ja sitten se, ettei meinattu löytää reittiä sinne Pool Arenalle. Baaritiskillä oli alkuillasta aika paljon jonoa ja juomat oli kalliita. Olin Pool Arenalla koko illan, fiilis oli ihan mieletön! Nessi ja Dallasit veti ihan älyttömän hyvät setit
. Porukkaa oli tosiaan paljon, varmaan suurin osa ei-bilettäjiä... Mutta eipä se menoa haitannut
! Tunnelma oli ihan eri kuin normibileissä, oli ihanaa tanssia vedessä ja trooppisen lämpimässä ilmastossa ja kaikki ihmiset oli iloisia
! Kyllä tällasten bileitten takia kannatti istua se 12 h autossa, kiiiiiiitos
!!
Jammailija:
Mr Pink & Michi*sydän*! Nää jätkät veivas niin tiukkaa happoa että meno oli vähintään villi. Jossain välis ajattelinkin, että ny on kyl melkoisen tiukkaa ulinaa, mut sit mä hokasinkin että sehän olikin palohälytys*nauru*.
Parasta acid-settiä mitä oon koskaan kuullu - ei tullu mielenkään vaihtaa tanssilattiaa siin välissä.
ja muutenki oli ihan täyd. bileet
peepe:
---
napakettu:
Aivan mahtavat bileet!!! Mun mielestä se kuumus ja kloorin haju kuului asiaan, kylpylässä kun oltiin. Kiitos järjestäjille ja tietysti kaikille meille bilettäjille!!!
---
Joojoo, kuumuus ja kloorinhaju kuuluu asiaan mut liika on liikaa.Ja aika moni muukin mainitsi tuosta kloorinhajusta, että oli voimakkaampi kuin yleensä.. Ja ehkäpä valivalia on enemmän, koska muistissa oli Pacifique, missä ei ollut mitään valittamista. Tilanahan Serena on kuitenkin paljon laajempi, että siellä se kosteus ja kuumuus ei tuntunut samalla lailla.
Hyvät bileet, täytyy vielä hehkuttaa.
Ei kyllä mikään kloorinhaju meikäläisen menoa haitannu, oli se ilma tosiaan sen verran raikkaampaa, ku mitä perusbaareissa kuivalla maalla. Eilen pääsin ekaa kertaa bilettää Edenin bileiden jälkeen, ihan perusbaariin. Meinasin saada astmakohtauksen, ja lääkeki loppu just sopivasti...
Tuntu, että keuhkot repeää ja röörit oli niin tukossa, että niistämässä sai käydä joka väliin, samoin ku ulkona hengittämässä raikkaampaa ilmaa.
Mikki:
Jammailijalle isoaamu reippailusta. Olin hieman väsähtäny ajomatkasta...