Nousu - Shop Launch Party 11.9.2004 @ Helsinki

62 posts, 4 pages, 8,078 views

Avatar
#41 • • Orza Guest

Yoni:
VITTU PERKELE!!! Millä mä pääsen pois hesasta keravalle neljältä???? TÄH!!! Suomen laki on perseestä!!!!

EN OO KAI TULOSSA!!!!




kyydillä
Yoni

Posts: 440

#42 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Mistä revin kyydin? Ketään kavereista ei oo menossa! Eikä tulossa hakee! WArgh!
Displacer

Posts: 1,828

#43 • • Edited Displacer

Yoni:
Mistä revin kyydin? Ketään kavereista ei oo menossa! Eikä tulossa hakee! WArgh!



junalla asemalle ja sit jatkoille väiskiin tai acapulcooon. sit kulkeekin jo junat takasin *hihu*
Displacer

Posts: 1,828

#45 • • Displacer
Mjoo, bileet... Itse bileistä ei valittamista, musiikki oli hyvää ja valot toimi ym. johtuiko sitten edellisen illan bileistä vai porukan vähyydestä ettei saanu oikeen minkäänlaista bilefiilistä päälle vaikka tanssimassakin tuli oltua hyvä tovi.

päällimmäisenä jäi mieleen et kivoi ihmisii oli paikal ja se että Rx oli ihan liekeis settinsä aikana *pahis*
Mellu-

Posts: 4,006

#46 • • Mellu-
vaikka porukkaa oli aika vähän niin ei se menoa haitannut, tuli tanssittua taas ihan kunnolla *jiihaa*
tuli taas niin loistavaa musiikkia et ei voi muuta kuin taputtaa *aplodit* kannatti taas lahesta helsinkiin ajella, vaikka yksin ajelinkin *hihu* propsit jälleen Rx:lle, hiilipojille ja aleksille *jiihaa* *aplodit* *sydän* *plur* kiva oli nähä tuttuja ja puolituttuja..aino vaa et iski ihme väsymys tossa 6 aikoihin yöllä nii lähin sit himaan...

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#47 • • Edited Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
mulla oli hauzkaa.. Pitkäst aikaa sai nauraa katkeakseen. *iloinen* kiitokset hyvälle seuralle*aplodit*

kuka muute voitti kuulakisassa????? sipseist ei saanu pojoi, ok?

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

KaveriTavara

Posts: 440

#48 • • KaveriTavara pyryharakka
aivan loistavaa musiikkia oli taas tarjolla *sydän*
meni kyllä niin pahasti kännin puolelle tuo ilta että ei sitä nyt jaksa muistaa oikeen mitään...
*känni*

--
hyvässä lihassa ei harmita

Jinx

Posts: 2,615

#49 • • Jinx Superfeminine
Oli väheisestä osallistuja määräästä huolimatta oikeen mukava ilta! *nauru*

--
Pyllykkä

Kaizu

Posts: 194

#50 • • Kaizu Kaizu / Team Hullu Pulu
Mä viihdyin tosi hyvin ja musiikki iski kovaa tajuntaan *hih*. Päivällä fiilis oli niin maissa ettei ollut mitään varmuutta että jaksaako lähteä mutta onneks sitten Barikin läks niin sain otettua itteeni niskasta kiinni *plur* Vappusäteiden jälkeen eka kerta kun nautin tapahtumasta täysin ilman alkoholia
Valot & Musiikki *sydän**aplodit*

--
PaartiPaarti

Maihku

Posts: 1,186

#51 • • Maihku neiti hankala
Oikein hyvää musiikkia oli*sydän*
Mulla oli oikein mukavaa vissiinkin,ku meni vähän kännin puolelle ilta*känni*
Kiitos kaikille tutuille ja muutamille niille uusille tutuille*plur*
Jone

Posts: 8,258

#52 • • Edited Jone Archibald Haddock
Haluaisin vielä lyhyesti antaa erityismaininnan illan suoriutujalle, joka valitettavasti jäi itselleni ainakin toistaiseksi tuntemattomaksi:

Joku oli onnistunut pahoinvoimaan boolit ulos itsestään bäkkärin alemman huoneen nurkkaan ja osittain myös pöydälle. Pöydällä oli takkini ja sen alla 5 x 12” : Members of Maydayn Sonic Empiren pari remixiä (jotka olin vain muutamaa tuntia aikaisemmin poistanut Happosepiltä), Straight outa Finland EP ja New Breed EP (jotka olin saanut Sebastianilta puoli tuntia ennen bileiden alkua).

Luonnollisesti vinyylit ei kauheasti diggaa siitä, että joku vatipää päättää tyhjentää vatsalaukkunsa niiden päälle, joten kaikkien levyjen pahvit ovat solmussa tai pehmeänä mössönä. (Sebastian tosin ystävällisesti vaihtoi Straight outa Finlandin uuteen, vaikka homma ei ole mitenkään hänen vikansa ja siten velvollisuus korvaavan setin hankintaan olisi ollut jonkun aivan muun) Itse levyjä en ole vielä spyttakäsittelyn jäljiltä kuunnellut, joten en tiedä millaisen pikantin lisäyksen se on antanut niiden sointiin. Poistan levyjä itselleni lähinnä keräilytarkoituksessa, joten haluan niiden pysyvän mahdollisimman lähellä mint conditionia - siistii siis, että joku ajatteli tän asian mun puolestani uudestaan ja hoiti myös toteutuspuolen.

Erityismaininnan lisäksi päälle papukaijamerkki rehellisyydestä l. siitä, että vahingon sattuessa ei todellakaan etsitä kamojen omistajaa, vaan paetaan mahdollisimman syyhkysti paikalta. BIG UP & MASSIVE LOVE. *sydän*
DJ Rx

Posts: 2,527

#53 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings
*kivatsulle**släp**känni**grr**ankka**dissaa*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Jone

Posts: 8,258

#54 • • Jone Archibald Haddock

Rx:
*kivatsulle**släp**känni**grr**ankka**dissaa*



"Ai sii vat juu miin, mään..."
Jone

Posts: 8,258

#56 • • Jone Archibald Haddock

T-mu:
mut kato eihän sille voi mitn jos oksa tulee
(se en ollu minä) *vink*



No, onneksi kyseessä oli sentään pääsääntöisesti vaan joidenkin lahjattomien lahtelaisten paska-apinoiden kiksupolkkaa. *vink*
DJ Rx

Posts: 2,527

#57 • • DJ Rx FINRG Recordings
*REPS* *muhaha*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

T-mu

Posts: 2,980

#58 • • T-mu Läskimooses

Jone:
---
T-mu:
mut kato eihän sille voi mitn jos oksa tulee
(se en ollu minä) *vink*

---


No, onneksi kyseessä oli sentään pääsääntöisesti vaan joidenkin lahjattomien lahtelaisten paska-apinoiden kiksupolkkaa. *vink*



sanos muuta kato. Mä oon kuullu et ne on muutenki ihan runkkareita joka äijä.
Pablo

Posts: 1,875

#59 • • Pablo

T-mu:
---
Jone:
---

No, onneksi kyseessä oli sentään pääsääntöisesti vaan joidenkin lahjattomien lahtelaisten paska-apinoiden kiksupolkkaa. *vink*

---

sanos muuta kato. Mä oon kuullu et ne on muutenki ihan runkkareita joka äijä.



Oon kuullu vähän sellaista juttua että ovat pahan luokan alkoholisteja koko porukka. *iloinen*
styrOx

Posts: 485

#60 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!

mayah:
Elimistö alkaa vihdoin olemaan viikonlopun jäljiltä sellasessa kunnossa, että pystyy tuottamaan järkevää tekstiä.. Kivaa oli. Oli mun ensimmäinen keikkani Helsingissä ja ensimmäinen noin suuressa tilassa! Kyllä sen sitten huomasikin, mutta se siitä.. Musiikillisesti parhaiten iski Sebastian, vaikka edelleen ”Rexi on mun Jumala” *vink*.

Kiitokset Demelle junamatkaseurasta *hali* Orfa-muruselle laatuaika-viikonlopusta *sydän* ja Jonelle, Puuhikselle ja Pablolle seurasta ja yöpaikasta.



harmi olisin halunnut kuulla, mutta ilmeisesti tulin pikkasen liika myöhään paikalle.....

Muuten taas semmoset pileet mitä ei olisin voinu missaa....vaikka läheltä piti....RX*aplodit*

Ja kaikille muille tasa puolisesti hyvistä pileistä KIITOS!!!...*jiihaa**aplodit*

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party &#039;till you die... I stick to my style!