Yoni:
VITTU PERKELE!!! Millä mä pääsen pois hesasta keravalle neljältä???? TÄH!!! Suomen laki on perseestä!!!!
EN OO KAI TULOSSA!!!!
kyydillä
62 posts, 4 pages, 11,071 views
Yoni:
VITTU PERKELE!!! Millä mä pääsen pois hesasta keravalle neljältä???? TÄH!!! Suomen laki on perseestä!!!!
EN OO KAI TULOSSA!!!!

kannatti taas lahesta helsinkiin ajella, vaikka yksin ajelinkin
propsit jälleen Rx:lle, hiilipojille ja aleksille
kiva oli nähä tuttuja ja puolituttuja..aino vaa et iski ihme väsymys tossa 6 aikoihin yöllä nii lähin sit himaan...
kiitokset hyvälle seuralle

. Päivällä fiilis oli niin maissa ettei ollut mitään varmuutta että jaksaako lähteä mutta onneks sitten Barikin läks niin sain otettua itteeni niskasta kiinni
Vappusäteiden jälkeen eka kerta kun nautin tapahtumasta täysin ilman alkoholia
Jone:
---
T-mu:
mut kato eihän sille voi mitn jos oksa tulee
(se en ollu minä)
---
No, onneksi kyseessä oli sentään pääsääntöisesti vaan joidenkin lahjattomien lahtelaisten paska-apinoiden kiksupolkkaa.
T-mu:
---
Jone:
---
No, onneksi kyseessä oli sentään pääsääntöisesti vaan joidenkin lahjattomien lahtelaisten paska-apinoiden kiksupolkkaa.
---
sanos muuta kato. Mä oon kuullu et ne on muutenki ihan runkkareita joka äijä.
mayah:
Elimistö alkaa vihdoin olemaan viikonlopun jäljiltä sellasessa kunnossa, että pystyy tuottamaan järkevää tekstiä.. Kivaa oli. Oli mun ensimmäinen keikkani Helsingissä ja ensimmäinen noin suuressa tilassa! Kyllä sen sitten huomasikin, mutta se siitä.. Musiikillisesti parhaiten iski Sebastian, vaikka edelleen Rexi on mun Jumala.
Kiitokset Demelle junamatkaseurastaOrfa-muruselle laatuaika-viikonlopusta
ja Jonelle, Puuhikselle ja Pablolle seurasta ja yöpaikasta.