Kuinka paljon yllä olevat vaatteesi maksavat?

476 posts, 24 pages, 171,026 views

W

#101 • • W
Mul on nyt päällä vaan sellaset kireet norsunkärsä stringit, sit sellainen kuminen hattu jossa tulee sellainen kuminen pallo suuhun....joo....ja sitten nahkaiset saappaat jossa metalliset korot...ruoska vasemmassa kädessä ja liukuvoide oikeassa....*slurps*
Koko setillä hintaa joku 1000 mut pikku raha kun on SE mielessä.....*nauru*
Lallu

#102 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
-farkut 100e
-paita 40e
-toine paita 10e
-alus-sun muut varusteet 30e
Tanjiz

#103 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
housut 60e, paita 20e, neuletakki 40e, rintsikat 16e ja pikkarit 7e.. (hinnat ovat arvioita, en voi muistaa tarkasti..) *justjoo*

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

[Nuclear]

#104 • • [Nuclear] el aprendiz

Ana:
K-0ne toikin tossa esiin just tän kalliitten vaatteiden jutun, joka jaksaa vieläkin huvittaa, eli tää ison hintalapun luoma laadun illuusio. Toki työkäyttöön tehdyt vaatteet kestävät hyvin, enkä niiden ostamista kritisoikaan, ostin itsekin maaliskuussa 170 eur kengät, mutta kun se tosiasia on, että ne bossin bokserit kestää käyttöä ihan yhtä huonosti kuin h&m:n, niin tää ”mä ostan näitä koska nää on laadukkaita”-läppä menettää merkityksensä. Toki osa kalliista vaatteista on laadukkaita, mutta harvemmin noi ns. trendimerkit on yhtään pyhempää puuvillaa kuin kohtuuhintaiset vastaavansa.

Musta tuntuu, että nimenomaan noi ”trendimerkit” ovat ylihinnoiteltuja, sen sijaan vanhat ”laatumerkit” (Boss yms.) ovat enemmän hintansa väärtejä tuotteita. Sellanen kuva jääny itelleni et paskimmat hinta/laatu-suhteet on jossain skede/räbäjäbä vaatteissa eikä missään klassisempia vaatteita valmistamissa merkeissä. Mutta kuten sanoit, osa kalliista vaatteista on hintansa väärti ja osa suuremman luokan kusetusta, kantsii vaan löytää ne hintansa väärti olevat. *vink*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

UnityF

#105 • • UnityF joo just se
jaa-a.. *ding*

addun housut 25e
Champion sportswear 40e
toppi 16e
alusvaatteet n. 20e
sukat oli lahja.. *hih*
^pate

#106 • • ^pate team spoon
Syntymässä saatu nahkapuku ARVO KORVAAMATON!

--
häplähaplalalapala

Aziz Combat Fighter

#107 • • Aziz Combat Fighter

[Nuclear]:
Mutta kuten sanoit, osa kalliista vaatteista on hintansa väärti ja osa suuremman luokan kusetusta, kantsii vaan löytää ne hintansa väärti olevat. *vink*

Pätee muuten IHAN KAIKKEEN maailmassa :P
Micu

#108 • • Micu
öö? n.5 aamutakki, saunast tulleena....*hikoil*
Progress

#109 • • Progress
ei mitään...(työvaatteet) *hih*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Oliwer

#110 • • Oliwer

Progress:

Tuli tuost mieleen, että tuommoset nk \”työvaatteet\”, jos ne on kovaan käyttöön tehtyjä: Snickers, Workers, jne. joutuu pulittaa pitkän euron. *hikoil*
Siihen vielä laadukas työkenkä jalkaan, niin puhutaan äkkiä parin-kolmen huntin
setistä. *ding*
Mut työnantaja onneks yleensä ne hoitaa. *iloinen*
#111 • • Dorka Guest

Ana:
K-0ne toikin tossa esiin just tän kalliitten vaatteiden jutun, joka jaksaa vieläkin huvittaa, eli tää ison hintalapun luoma laadun illuusio. Toki työkäyttöön tehdyt vaatteet kestävät hyvin, enkä niiden ostamista kritisoikaan, ostin itsekin maaliskuussa 170 eur kengät, mutta kun se tosiasia on, että ne bossin bokserit kestää käyttöä ihan yhtä huonosti kuin h&m:n, niin tää ”mä ostan näitä koska nää on laadukkaita”-läppä menettää merkityksensä.

...hmm. käytössä on vieläkin Bossin boksereita jotka on ostettu 4-5 vuotta sitten. En sit tiedä miten paljon H&M:n bokserit sitten kestää, mutta taidanpa mennä katsomaan seuraavaks niitä jos nekin kestää yhtäkauan...
-Kerttu-

#112 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
ööh..Nää stringit tais maksaa 3.99..ja tuota muuta nyt just ei päällä olekaan..*iihhih* *blush*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

#113 • • ALIEN Guest

Dorka:
...hmm. käytössä on vieläkin Bossin boksereita jotka on ostettu 4-5 vuotta sitten. En sit tiedä miten paljon H&M:n bokserit sitten kestää, mutta taidanpa mennä katsomaan seuraavaks niitä jos nekin kestää yhtäkauan...

Voin sanoa pelkän kokemuksen perusteella, että keskikertainen käyttöikä H&M:n boksereissa on n. 3 kk:ta ja sitten roikkuu nahkaiset kassit haarojen välistä erittäin näkyvästi , vaikka onkin bokserit jalassa *vink*. VAI ONKO MULLA VAIN LIIAN ISOT KASSIT?!?!? noh, kysykää vaikka miss piggy:ltä ja juice:lta...

Pitäis varmaan myös hankkia Boss:it... *hymy*

[muokattu 17.8.2004 23:35]
Claquesous

#114 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Keeerin:

ööh..Nää stringit tais maksaa 3.99..ja tuota muuta nyt just ei päällä olekaan..*iihhih*
*blush*

Hmmmmmmmmmmmmmm....

--
32. of December

Progress

#115 • • Progress

Oliwer:
---
Progress:

---

Tuli tuost mieleen, että tuommoset nk ”työvaatteet”, jos ne on kovaan käyttöön tehtyjä: Snickers, Workers, jne. joutuu pulittaa pitkän euron. *hikoil*
Siihen vielä laadukas työkenkä jalkaan, niin puhutaan äkkiä parin-kolmen huntin
setistä. *ding*
Mut työnantaja onneks yleensä ne hoitaa. *iloinen*

nää on tämmöset halvat hoitsun vaatteet...*hih*
(sisar-hento-valkoinen)

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

KT

#116 • • KT

ALIEN:
---
Dorka:

---

Voin sanoa pelkän kokemuksen perusteella, että keskikertainen käyttöikä H&M:n boksereissa on n. 3 kk:ta ja sitten roikkuu nahkaiset kassit haarojen välistä erittäin näkyvästi , vaikka onkin bokserit jalassa *vink*. VAI ONKO MULLA VAIN LIIAN ISOT KASSIT?!?!? noh, kysykää vaikka miss piggy:ltä ja juice:lta...

Pitäis varmaan myös hankkia Boss:it... *hymy*

[muokattu 17.8.2004 23:35]

Jos haluu tosissaan helliä mörköä, nii kannattaa satsata Joe Boxereihin. Erittäin mukavat ja viiden vuoden käytön jälkeen kuin uudet.
quile

#117 • • quile Kävelevä banneri.
Farkut n. 50e
Longsleeve paita n.10e
Bokserit ehkä kybän
Kengät n. 100e
Sukat pari euroo
Sparkling

#118 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Tää *super* t-paita suoraan lastenosastolta tais olla 8e ja pikkupökät (ei sentään lasten osastolta) oli varmaan 4e. Mut missä mun muut vaatteet on.. *ding*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

Pinxu

#119 • • Pinxu
paita: jtn 20e
housut:50e
sukat: jtn 3e
alushousut: 3,95e

Muuta sitte ei oo muistikuvaa....Liinan oon ainaki väsänny ite..*iloinen*
anthocyan

#120 • • anthocyan Kohti valoa...
paita 50
housut 96
kengät 165
alusvaatteet n. 20

Eli yhteissummaksi tulee 331 *hikoil*

Ja mä viel ihmettelen, et minne mun rahat on menny *ding*

[muokattu 19.8.2004 18:51]

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-