Kuinka paljon yllä olevat vaatteesi maksavat?

476 posts, 24 pages, 170,928 views

Gnizhak

#21 • • Gnizhak iku
Bokserit 5.90

--
Don't Just Stand There

#22 • • astaroth Guest

Ana:
Siis kengät on milanosta ja ne on tehty villivarsan hännänjouhista, housut new yorkista jossa pimeässä kasvatetyt homokääpiöt ompelivat ne rampojen neitsyiden hiuksista, paita on se sama, mikä nelson mandelalla oli yllään, kun hutu- ja tutsikapinalliset kilvoittelivat hänen edessään strutsilla ratsastamisesta, hiustenhoitotuotteet tilaan tietenkin tanskasta ja alusvaatteina toimivat torinon käärinliinat.

*lmao*
k-0ne

#23 • • k-0ne SESSIONS2

Ana:
Siis kengät on... <clipclip>

nks sul antti huono päivä menossa kun on pitäny noi arkikuteet pistää päälles. Mä luulin et sä voisit es joskus satsaa vähä tohon sun retkutyyliis, mut ei...
Aziz Combat Fighter

#24 • • Aziz Combat Fighter

k-0ne:
---
Ana:
Siis kengät on... <clipclip>

---

nks sul antti huono päivä menossa kun on pitäny noi arkikuteet pistää päälles. Mä luulin et sä voisit es joskus satsaa vähä tohon sun retkutyyliis, mut ei...

Pyykkipäivä.
kap-pu

#25 • • kap-pu the amazing suction cup boy
bokserit, arviolta 3,90-5,90.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Burncycle

#26 • • Burncycle Konttorirotta
[muokattu 17.8.2004 16:26]
Spämä

#28 • • Spämä

DominikH:
Olen alasti, joten ei mitään.

Sama, suihkuun.

--
"Todellista taistelutaitoa on nöyrä asenne ja kyky hillitä tunteitaan tarvittaessa." -The Crow

$

#29 • • $ Destination weekend!
Tästä tulee mieleen eräs tyttö joka aikoinaan ei suostunut käymään sOdassa, koska kaikkien asiakkaiden vaatteet maksoivat ”vähintään 2000mk”.
henkkat

#30 • • henkkat
hmm..jos ei liikaa pullistella niin varmaan 100e sais *nauru*
Claquesous

#31 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Kyllä! Tännekin saatiin Demi-tyyppinen egobuustausthreadi... Toiset leijuu sillä, kuinka kalliit kuteet on päällä ja toiset saavat tyydytystä siitä, kuinka he pääsevät kertomaan ihmisille, joita kiinnostaa kalliit merkkivaatteet, heidän olevan brändättyjä markkinataloudelle itsensä uhranneita poroporvareita.

PS. tää on ihan paska threadi

EDIT: vähän särmättiin lauserakennetta

[muokattu 17.8.2004 13:07]

--
32. of December

Cloudberry

#32 • • Cloudberry

-Hnè-:
hmm..jos ei liikaa pullistella niin varmaan 100e sais *nauru*

hmm..jos vähän pullistelen ja lasken mukaan ihan kaiken ni saatan päästä viiteen kybään.. tykkäisin kyllä vaatteista, mutten raski investoida.. pihi mikä pihi.. *blush*
serotonot

#33 • • serotonot Paul Easy

Burncycle:
You lycky bastards!!! Mä oon ollu töissä klo 7:30 lähtien. enkä lähe kotiin ennen kun joskus 18 maissa. (extra fyrkkaa ylitöistä) Ja toiset vasta nyt heräilee.

noilla sun vaatteilla ja tolla lisäinfolla saat saleen :D

ana sanoikin jo aika osuvasti sen mitä tarvitsee sanoo.

ps. jos mä istun munasiltaan tuolil mut kosken mun kotistudiolaitteisiin onks ne mun päällä ja saaks niil heruttaa sit?

sitä paitsi burncycle sä oot KÖYHÄ

Me rikkaat istutaan täällä kotona ja nauretaan teille jotka raadatte noita ylitöitä et voisitte edes hetken leveillä ansaitsevanne saman verran rahaa kuukaudessa kuin mun tili kasvaa korkoa päivässä.

työnteko on köyhille!

[muokattu 17.8.2004 13:13]
JustinSan

#34 • • JustinSan Nullius in verba
Housut 50e
Kengät 30e
Bokserit 10e
T-paita 0e.

Enpä nyt voi sanoa, että vaatteet järin suurta roolia elämässäni tai tyylissäni näyttelisivät.
Tai itseasiassa, ei mulla edes mitään vitun tyyliä ole, niskaan kiskaistaan mitä kaapista puhtaana sattuu aamulla löytymään *nauru*
En ole luultavasti ikinä edes omistanut mitään ”merkkivaatteita”. Ihan vitun sama, kaikista kivointa olis hengata jossain lannevaatteessa trooppisella saarella *sydän*

[edit] en nyt jaksa poikien mallin mukaan ruveta aattelliseksi dissaajaksi, sen verran flegu olo, että ihmisten vaatetuksen ja elämäntyylin puiminen kuulosta kerta kaikkiaan liian rasittavalta *haukottel*

[muokattu 17.8.2004 13:14]

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Cloudberry

#35 • • Cloudberry

Ihan vitun sama, kaikista kivointa olis hengata jossain lannevaatteessa trooppisella saarella *sydän*

*plur* *nauru*

Voishan se olla ihan hubaa vaihtelua.. Kunnes rapu nappais varpaasta tms. *vink*
k-0ne

#36 • • k-0ne SESSIONS2
in the end games (loppupeleissä) se on mulle aika vitun sama mitä vaatteet maksaa. Jos vaatteet tuntuu hyviltä päällä niin mä voin ostaa ne. Raha on aina vaan järjestelykysymys. TS: Jos ei ole tehdään töitä että on. Kyllä Suomessa on aina tarpeeks duunia tehtäväks jos ei naputa siitä et millasii töitä tekee. Jotkut vitun hellanteltut ei voi sit tietystikään liata käsiään esim mäkkärin kassalla tms, mut sit on kans turha kitistä et ei oo rahaa.
Vittu se ei tyhjästä ilmesty.

*ärhä*

Ja valitettavan totta on, että hyvät vaatteet on kalliita. Mut toisaalta jos mä maksan puoltoista sataa parista housuja jotka kestää lähes päivittäistä käyttää kolmisen vuottaihan hyvin niin en ymmärrä et miks se ois liikaa?

Dunderdon 4 eva *plur*
henkkat

#37 • • henkkat
on se jänskää
Karski

#38 • • Karski Pomon kätyri

k-0ne:
Ja valitettavan totta on, että hyvät vaatteet on kalliita. Mut toisaalta jos mä maksan puoltoista sataa parista housuja jotka kestää lähes päivittäistä käyttää kolmisen vuottaihan hyvin niin en ymmärrä et miks se ois liikaa?

Dunderdon 4 eva *plur*

Tai pidempäänkin. Tän takia mäkin suosin
Dunderdonia ja muita ammattivaatevalmistajia. *joo*

[muokattu 17.8.2004 13:22]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

sts

#39 • • sts Sama pyynti aitta!
hahahah vittu tätä threadia *nauru*

Jotenki hauskaa että ihmiset kastitetaan pukeutumisen mukaan,
oon muuten jotenkin huomannu että ne joilla on ne kailleimmat ja hienoimmat kledjut on yleensä samalla ne joilla ei oo rahaa. Taviksen näkösillä bilettäjillä on sit sitä pätäkkää ihan liikaakin.

listaan ei lasketa hippejä
äm

#40 • • äm

Burncycle:
Eli ihan vaan uteliaisuuttani kysäisen paljonko olet maksanut vaatteistasi? Omalta osalta voin sanoa että

(...pitkä listaus summia...)

yht: 1270e tai 7620mk

You lycky bastards!!! Mä oon ollu töissä klo 7:30 lähtien. enkä lähe kotiin ennen kun joskus 18 maissa. (extra fyrkkaa ylitöistä) Ja toiset vasta nyt heräilee.

Vika on varmaan mussa, mutta tulee ekana mieleen, että topikki on perustettu, koska halutaan kertoa, että MULLAPA ON RAHAA NIIN PALJON, ETTEI PASKALLE TAIVU!.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.