476 posts, 24 pages, 170,942 views
Ana:
Siis kengät on milanosta ja ne on tehty villivarsan hännänjouhista, housut new yorkista jossa pimeässä kasvatetyt homokääpiöt ompelivat ne rampojen neitsyiden hiuksista, paita on se sama, mikä nelson mandelalla oli yllään, kun hutu- ja tutsikapinalliset kilvoittelivat hänen edessään strutsilla ratsastamisesta, hiustenhoitotuotteet tilaan tietenkin tanskasta ja alusvaatteina toimivat torinon käärinliinat.
k-0ne:
---
Ana:
Siis kengät on... <clipclip>
---
nks sul antti huono päivä menossa kun on pitäny noi arkikuteet pistää päälles. Mä luulin et sä voisit es joskus satsaa vähä tohon sun retkutyyliis, mut ei...
-Hnè-:
hmm..jos ei liikaa pullistella niin varmaan 100e sais
Burncycle:
You lycky bastards!!! Mä oon ollu töissä klo 7:30 lähtien. enkä lähe kotiin ennen kun joskus 18 maissa. (extra fyrkkaa ylitöistä) Ja toiset vasta nyt heräilee.
Ihan vitun sama, kaikista kivointa olis hengata jossain lannevaatteessa trooppisella saarella
k-0ne:
Ja valitettavan totta on, että hyvät vaatteet on kalliita. Mut toisaalta jos mä maksan puoltoista sataa parista housuja jotka kestää lähes päivittäistä käyttää kolmisen vuottaihan hyvin niin en ymmärrä et miks se ois liikaa?
Dunderdon 4 eva
Burncycle:
Eli ihan vaan uteliaisuuttani kysäisen paljonko olet maksanut vaatteistasi? Omalta osalta voin sanoa että
(...pitkä listaus summia...)
yht: 1270e tai 7620mk
You lycky bastards!!! Mä oon ollu töissä klo 7:30 lähtien. enkä lähe kotiin ennen kun joskus 18 maissa. (extra fyrkkaa ylitöistä) Ja toiset vasta nyt heräilee.