101 posts, 6 pages, 41,129 views
ALIEN, 28.8.2007 21:47:
Paras ystävä on se kenen seurassa nautin eniten aikaa - oma rakas ofc. ^^
Mellu-, 28.8.2007 18:08:
mietin tossa äsken että onko tosi ystävä se joka sanoo jopa sen ikävän totuuden jota ei itse halua nähdä tai myöntää.Vai onko ystävä se joka lohduttaa ja koittaa kanssa kiertää totuutta? ja toivoo että henkilö ite tajuaa missä mennään jne...
Kolera, 29.8.2007 15:47:
Ku ees osais määritellä itselleen käsite ystävä. Omalla kohdalla on pikemminkin vaan että on ihmisiä joiden kanssa vaan tulee oltua enemmän tekemisissä kuin toisten ja joiden kanssa yleensä viihtyy paremmin kuin toisten.
zari, 22.8.2004 13:08:
OIkeestaan mulla on ihan mukavasti kavereita,mutta lähinnä yks niistä ylitse muiden jolle voin kertoo aivan kaiken 100% luottamuksella. Lapsuuden kavereitakin on jäljellä paljon,mutta niiden näkeminen rajoittu heti siihen kun muutettiin vähän kauemmas niistä ja ne jäi kotikulmille.Semmosia kavereita mulla ei kyllä olekaan joidenka kans vaan hengailisin olosuhteiden pakosta, niinkun esim. ylä-asteella monilla tuntu olevan, "mulla on hirrrrrveesti kavereita",jne.... mutta sekin et kuinka moni noista sit loppujen lopuks oli edes niitä todella hyviä kavereita. Mielummin haluan et mulla on vähän kavereita jotka on todellakin kaveruuden arvoisia, kun taas et olis hirvee lössi kavereita joiden tiedän puhuvan paskaa selän takana,jne...