~~Milla Magian^^ harrastusvinkit =)

27 posts, 2 pages, 8,964 views

~~MillaMágico~~

Posts: 152

#1 • • ~~MillaMágico~~
Pliis antakaa mulle vinkkejä seuraavassa asiassa. Mulla on jääny tuo urheilu- ja harrastuspuoli aika hitsin vähälle tänne pääkaupunkiseudulle muuton jälkeen...
Ja siitä on aikaa.*hmph*.Nyt oon korviani myöten tätä asiaa kun olen yrittäny pähkäillä mitä sitä nyt aloiittais puuhailemaan.*grr* Oonhan mä salilla ja rullailemassa käyny satunnaisesti, mut varsinkaan salilla hikoilu ole oikee mun juttu.

Haluaisin nauttis siitä liikumisesta enkä vilkuilla kelloon sydän melkein pysähdyksissä että LOPPUIS JO. *hikoil*Haminassa pelasin kaikenlaista mm. liitokiekkoa, mut täälllä Helsigissä kiekkojengit on niin kovatasoisia ja tosissaa että se nautinto liikkumisesta on kaukana.
Haaveena on aloittaa joku itsepuolustuslaji tai ikuinen haave, tanssi. Antakaa vinkkejä missä ja miten tämä 26vee tyttö saisi viikottaisit hikoilut hikoiltua ja mielen kiillotettua*iloinen*Vai onko turha yrittää opettaa vanhaa ja raihnaista koiraa uusille tempuille.?..

Miä oon vielkii niin maalainen *blush*

*jiihaa*
ella_

Posts: 1,329

#2 • • ella_
tanssin suhteen voin neuvoa sen verran, että helsingissä on paljon hyviä tanssikouluja, joissa on myös aikuisopetusta ihan alkeista lähtien. itse tanssin helsingintanssiopistolla linkki mutta onhan niitä muitakin hyviä kuten footlight yms. suosittelen todellakin aloittamaan jonkun tanssilajin *sydän*

--
Elementary, my dear.

Avatar
#3 • • RINY Guest
Ite en Helsingin tarjonnasta tiedä mutta olen itse kans saman asian kanssa pähkäillyt ja tänään todennäköisesti olen poikaystäväni kanssa menossa salille. Kattoo nyt et innostuisko siitä vai ei. *vink* Lenkkeily vois olla kans ihan kivaa ja tossa lähellä ois kyl ihan pururatakin mut ei oo tullu sielläkään käytyä. Mä oon laiska. *nauru*
epaz

Posts: 13

#4 • • epaz
Aloita kiipeily *hymy* Se on hauskaa ja saa harrastaa just niin ku ite tykkää..
Ei tarvii kuunnella valmentajan karjumista, vaan voi ihan rauhassa kiipeillä ulkona/sisällä ja vaan nautiskella *hihu*
Kiipeily olis ainaki helppo laji alottaa ja monipuolisuutta löytyy..

Ite en oo katunu sekunttiakaan lajivalintaani *vink*\'
kilobitti

Posts: 2,419

#5 • • kilobitti 1-2-3 techno

epaz:
Aloita kiipeily *hymy* Se on hauskaa ja saa harrastaa just niin ku ite tykkää..
Ei tarvii kuunnella valmentajan karjumista, vaan voi ihan rauhassa kiipeillä ulkona/sisällä ja vaan nautiskella *hihu*
Kiipeily olis ainaki helppo laji alottaa ja monipuolisuutta löytyy..



JEEE!!*piis* itseäni miellyttää myös se, kuinka kiipeilessä oppii käyttämään kehoaan monipuolisesti (vs. kuntosalilla samojen liikkeiden tekeminen). Lisäksi se on opettanut mulle yhtä jos toista keskittymisestä, itseensä uskomisesta ja itsensä ylittämisestä*joo*

Noin oman kokemuksen pohjalta sanoisin näin; Milla Magia on oikealla tiellä etsiessään liikuntaa ilon kautta. Liian moni yrittää käydä salilla/lenkillä, ja lopettaa varsin pian harrastuksen kun se ei tuo aitoa fiilistä ja iloa. Tärkeämpää ois löytää joku sopiva laji, joka, vaikka ei olisikaan sitä kaikkein tehokkainta liikuntaa, tuottaa liikkujalle hyvän fiiliksen...silloin sitä jaksaa sitten tehdäkkin vaikka myös niinä päivinä kun ei niin paljon innostakkaan.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avatar
#6 • • *Mirri* Guest
Ooh... Tuntuu olevan muillakin samoja ongelmia kuin mulla eli jtn tahtois tehdä muttei tiedä mitä. Ja salille vääntäytyminen ei tosiaan oo se mun juttu. Ollaan suunniteltu jtn kamppailulajia tyttöjen kanssa ja itse asiassa suunnataan katsomaan jtn näytöstä jossa sitten alotetaan ihmettely et mikä ois se sopivin. *hymy*
Apo

Posts: 1,574

#7 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

*Mirri*:
Ollaan suunniteltu jtn kamppailulajia tyttöjen kanssa ja itse asiassa suunnataan katsomaan jtn näytöstä jossa sitten alotetaan ihmettely et mikä ois se sopivin. *hymy*



Kamppailulajien kanssa (sekä kunnon että itsepuolutustaitojen suhteen) kannattaa muistaa ettei parin viikon tai edes kuukauden itsepuolustuskursseista ole paljonkaan hyötyä vaan vasta pitkäjänteisellä treenauksella alkaa syntyä tulosta.
~~MillaMágico~~

Posts: 152

#8 • • ~~MillaMágico~~

*Mirri*:
Ooh... Tuntuu olevan muillakin samoja ongelmia kuin mulla eli jtn tahtois tehdä muttei tiedä mitä. Ja salille vääntäytyminen ei tosiaan oo se mun juttu. Ollaan suunniteltu jtn kamppailulajia tyttöjen kanssa ja itse asiassa suunnataan katsomaan jtn näytöstä jossa sitten alotetaan ihmettely et mikä ois se sopivin. *hymy*



Ilmoittele jos näytöksiä ilmaantuuu nii mää raahaan peppuni myös tsiikailemaan!!!
pete

Posts: 127

#9 • • pete Räntämäen Lataamo
No eix toi reivaamine polta kaloreita, ja pidä kunnossa :) Riippuu tietysti mausteista / eväistä kuinka terveellistä se on ;) , mutta siis periaatteessa, ainakin jos selvin päin reivaa niin luulis käyvän liikunnast :

--
Peace Love Unity Respect

Jaques

Posts: 1,390

#10 • • Jaques HUGC / So Nice!
Jaahaaa et Magia haluaa uutta harrastusta. Kyl on ollut munkin mielessä sama asia. Olen pelannu rugbya viimeset 2-3 vuotta mut haluaisin jotain uutta. Ajattelin tosiaan joatin kamppailu lajia esim. crav maga, muai thai jne jne jne. Niitä on kyl miljoonia. Pitäs löytää joku uhreilulaji jota voi harrastaa ympäri vuoden. Ilmoitelkaa myös mulle noista näytöksistä. *iloinen*

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Avatar
#11 • • Fiamma Guest
Vastailen nyt tänne kun oli tuo lehti vieressä...eli

Combat academy of finland

mestareiden näytökset ma 16.8 klo 18.30 eli TÄNÄÄN

-kickboxing
-krav maga
-ladythai
-ju jutsu
-wing tsun
-thaiboxing

Suvilahdenkatu 10 E (sörkkä) p. 09-773 2353
www.combat.fi

ja toinen..

Helsingin ju-jutsuklubi

-ju-jutsu
-juniorit
-brasilian ju-jutsu
-kickboxing
-thaiboxing

Lajinäytökset Kaapelitehtaalla 22.8 klo 18.30

Kaapelitehdas, Tallberginkatu 1 D, 4 krs.
www.finjutsu.com/hjjk
p. 09 694 6554

ja yksi vielä..

kamppailulajinäytös 16.8 TÄNÄÄN klo 18.30
Herttoniemen kamppailusalilla
Sahaajankatu 11, 300m siilitien metrolta

-krav maga
-kickboxing
-taekwondo

www.primefighters.fi , www.stu.fi/helsinki

[muokattu 16.8.2004 14:59]
Avatar
#13 • • *Mirri* Guest
Me nyt sitte tyttöjen kanssa ilmottauduttiin ladythaihin, joka siis infolehtisen mukaan on: Thaiboxingista muokattu aerobinen, rasvaa polttava ja sykettä nostava kuntoilumuoto, jossa tekniikat tulevat thainyrkkeilystä, mutta kontaktia ei oteta kuin potkutyynyihin ja säkkeihin. *hymy*
Katsotaan mitä tuleman pitää...
mniittymaki

Posts: 1,641

#14 • • mniittymaki
Jiihaa...

Ens viikolla pitäs alkaa taas korsitreenit... ihan hauskaa lähtee taas pelaa
vuoden tauon jälkeen. Kunto kyl on rappeutunu tona aika ihan kokonaan, et nyt ei muutaku kunto taas kohalleen :) 4diavari odottaa..

.m
stimbeh

Posts: 400

#15 • • stimbeh Moriheimoreilee.
Lähe mun seuraksi bjj:n alkeisiin... *hymy*

--
Flow with the go.

~~MillaMágico~~

Posts: 152

#16 • • ~~MillaMágico~~

*Mirri*:
Me nyt sitte tyttöjen kanssa ilmottauduttiin ladythaihin, joka siis infolehtisen mukaan on: Thaiboxingista muokattu aerobinen, rasvaa polttava ja sykettä nostava kuntoilumuoto, jossa tekniikat tulevat thainyrkkeilystä, mutta kontaktia ei oteta kuin potkutyynyihin ja säkkeihin. *hymy*
Katsotaan mitä tuleman pitää...



Mä kävin ja tsiigaa näytökset ladythaista siellä sörkässä...Se oli vaan höhlää kun kurssi alkoi seyraavana päivänä ja rahat piti olla tilillä sitä seuraavana.Mut uudet peruskurssit alkais lokakuussa, sit kyllä!
Optik

Posts: 1,691

#17 • • Optik Piikkisika/Outopallo

Blues:
www.hanmoodo.fi tai www.hanmoodonet.com
Itsepuolustuslaji jossa paljon erilaista toimintaa ja kilpailua myöskin *hymy*



Han Moo Do, kurko laji *piis*

Itsekin tuota harrastin 4 vuotta ennen kuin selkä hajosi *uuh*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Optik

Posts: 1,691

#19 • • Edited Optik Piikkisika/Outopallo

T-mu:
Liity VPK:hon. Kunto kasvaa ja pääset auttamaan hädäs olevia.



Itte oon ollu VPK:ssa ensin 12 vuotiaasta 18-vuotiaaksi nuoriso-osastossa jonka jälkeen monen monta vuotta hälytystehtävissä

t: sammutusmies #26 Otavan VPK

- Remember, next time I save a life, it just might be yours -

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Fyrisch

Posts: 4,525

#20 • • Fyrisch
Topicin vois mielestäni muuttaa "harrastusvinkit" niin vois kertoo vähän omist harrastuksist ja niitten vaatimuksist ja kelle soveltuu ja samal lukee muitten, jospa löytyis uusii kiinnostavia lajeja (vähän siihen suuntaaki menny kesustelu)