99.999.999% tämän kappaleen kommenteista on kuulunut seuraavasti: "Tylsä." "Ei toimi." "Liian pitkä", toki olen halukas ottamaan vastaan kritiikkiä (+ tai -), mutten voi sulattaa mitään parin virkkeen dissauksia, ilman sen kummempia selityksiä, jotta mikä siinä kipaleessa ei toiminut kyseisellä kuuntelijalla. Rexin, nostatuksen ja muiden pitkästi kirjoittavien palaute on huomioitu ja pantu mieleen. Miksi? No kyseiset henkilöt olivat vaivautuneet panostamaan palautteessaan hieman sen rakenteseen. Jos mulla on ollut täällä leka otsassa ja sormi ylhäällä niin se on ollut vain ja ainoastaan edellämainituista syistä.
Ja jos mun asenne paistaa täältä aurinkovuorelta niin ylimielisenän, niin mitä siihen voi enää todeta? En ole? Olen toki ollut mainitusti ihan vitun käämeissä koko tän topic:n ajan, mutta olen mielestäni esittänyt sille painavia perusteitakin. Se että menee ja tukehtuu siihen eikä halua ymmärtää miksi olen käämeissä on MUN mielestä lukijan omassa egossa oleva flaksi. Itselläni on siis erittäin paljon halua ymmärtää miksi jokin asia "ei toimi", mutta jos sitä ei vaivaudu selittämään en voi sitä parista sanasta ymmärtää. Pidän toki itseäni "ammattimaisen" levjen pyörittäjänä ja suurelta osalta jaksan uskoa omaan musiikki makuuni (onhan moni pitänyt mm. miksauksistani etc.).
edit: turhat flamet ( kato vanhakin koira oppii)
edit2: ps. ei mua tartte herroitella, kun en skappari arvoltani ole vaan ihan perus jäksteri.