Finrg Tour 2004 - Tampere 16.10.2004 @ Tampere

153 posts, 8 pages, 34,295 views

Petteri

Posts: 372

#21 • • Petteri

dark-raver:
Onkohan kyseistä julkaisua sit mahdollista ostaa tapahtumasta?



Sitä mahdollisuutta tutkitaan. Tällä hetkellä valmiit levyt lähetetään prässistä (Englannissa) suoraan jakelijoille, josta ne mutkan kautta valuvat lopulta Suomeenkin asti. Tulevaisuudessa ottaisimme mielellään pienen erän Suomeen itse jaeltavaksi, mutta se vaatii vielä neuvottelua jakelijan kanssa...

Tapahtumaan tulee kyllä oheismyyntiä, ilmoittelemme siitä lähempänä ajankohtaa. Toki tavoitteena on järjestää myös kyseistä FINRG Hard 002:sta paikan päälle.

Eli palataan asiaan vähän myöhemmin *vink*
Lumpy

Posts: 873

#22 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg

drS:
---

...eikä kivan puitteet kyllä ihan vastaa ulkomaiden bileitä..



Tarkoitatko, että vain Suomessa on Kivan tapaisia paikkoja?*täh* Ja ulkomailla järjestetään vain yli 4000:n ihmisen bileitä, vai kuinkas se nyt menikään?*ding* Kyllä täällä Suomessa on vain yleisesti bileiden hinnat matalempia kuin muualla. Monikos promoottori täällä elättää ittensä pelkästään bileiden järkkäämisellä?
Petteri

Posts: 372

#23 • • Petteri

drS:
---
...eikä kivan puitteet kyllä ihan vastaa ulkomaiden bileitä..



Riippuu toki ihan vertailukohdasta, mutta ymmärrän kyllä näkökulman lippuhintaan mikäli tulee vain Orkideaa katsomaan. Toisaalta tarkasteltaessa lippuhintaa / tunti suhteessa Tampereen ydinkeskustan pysäköintimaksuun / tunti voimme todeta pysäköinnin olevan tuplasti kalliimpaa.. *vink*

drS:
---
mutta ehkä tänne eksyis kuitenkin, vois jopa POC:n ja alekin tsekata ihan mielenkiinnosta.



Tervetuloa! Mikäli en ole aivan väärässä niin Alek ja PoC ovat kumpainenkin ensimmäistä kertaa Tampereella soittamassa.
Pablo

Posts: 1,875

#24 • • Pablo

Petteri:
Tervetuloa! Mikäli en ole aivan väärässä niin Alek ja PoC ovat kumpainenkin ensimmäistä kertaa Tampereella soittamassa.



Ainakin PoC on ekaa kertaa Tampereella soittamassa.
Lainatakseni T-mun sanoja me tullaan vetämään niin että luu paistaa! *hih*
UzU

Posts: 2,361

#26 • • UzU [33100]

Lumpy:
---
drS:
---
...eikä kivan puitteet kyllä ihan vastaa ulkomaiden bileitä..
---
Tarkoitatko, että vain Suomessa on Kivan tapaisia paikkoja?*täh* Ja ulkomailla järjestetään vain yli 4000:n ihmisen bileitä, vai kuinkas se nyt menikään?*ding* Kyllä täällä Suomessa on vain yleisesti bileiden hinnat matalempia kuin muualla. Monikos promoottori täällä elättää ittensä pelkästään bileiden järkkäämisellä?



drS nyt tuskin tarkoitti sitä, sillä itsekin kun mietin niin se on siinä ja siinä että kannattaako lähteä katsomaan Orkideaa, jota kyllä näkee usein Kivan yläkertaan, johon tuskin tullaan panostamaan ihmeemmin, johtuen järjestäjän varmasti rajallisista resursseista.

Toi bileiden hinnat nyt riippuu ihan mihin maahan vertaa. Kyllä niitä halvempiakin on tuolla halvemmissa maissa ;) Ja eipä kai sitä kovin moni promottoori edes hae leipäänsä bileiden järjestämisestä..
Petteri

Posts: 372

#27 • • Petteri

UzU:
---
..Kivan yläkertaan, johon tuskin tullaan panostamaan ihmeemmin, johtuen järjestäjän varmasti rajallisista resursseista...



Resurssit on toki aina rajalliset, mutta tilaan tullaan panostamaan. Kaikki paikalla käyneet tietävät, että tämä yläkerran toinen huone on tilana jokseenkin hankala, mikä on koko asiassa suurin rajoittava tekijä. Eikös Igluissakin ollut silti hyvä meno tälläkin puolella?
UzU

Posts: 2,361

#28 • • UzU [33100]

Petteri:
Resurssit on toki aina rajalliset, mutta tilaan tullaan panostamaan. Kaikki paikalla käyneet tietävät, että tämä yläkerran toinen huone on tilana jokseenkin hankala, mikä on koko asiassa suurin rajoittava tekijä. Eikös Igluissakin ollut silti hyvä meno tälläkin puolella?



Oli kyllä! Tila on hyvinkin tuttu ja lähinnä hyvä ääni ja pari valoa riittävät sinne oikein mainiosti. Hain tuolla vain hieman takaa sitä että kun maksaa esim 6e lipusta niin sillä ehkä odottaa näkevänsä hienoja valoja tms. jotka ovat luonnollisesti sijoitettu päälavalle.
Ja tiedän että 6e on naurettava hinta lipusta ja sillä ei oikeasti saa yhtään mitään..
Eli ei tavallaan välttämättä halua maksaa täyttä hintaa lipusta koska käyttää vain osan ”palveluista”.

Toivotaan että näissäkin bileissä on hyvä meininkin myös yläkerrassa!
Lumpy

Posts: 873

#29 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg

UzU:
drS nyt tuskin tarkoitti sitä, sillä itsekin kun mietin niin se on siinä ja siinä että kannattaako lähteä katsomaan Orkideaa, jota kyllä näkee usein Kivan yläkertaan, johon tuskin tullaan panostamaan ihmeemmin, johtuen järjestäjän varmasti rajallisista resursseista.



No ehkä tää on sitten vain mun mielipide, mutta mä en tajuu, et miten joku jaksaa itkeä 7,5 euron lipun hinnasta. Paikalla on kummiskin monta esiintyjää. Ehkä tää on sitte turhanpäivästä jankutusta, mutta mikähän Kivassa lienee tavis illan hinta??


Toi bileiden hinnat nyt riippuu ihan mihin maahan vertaa. Kyllä niitä halvempiakin on tuolla halvemmissa maissa ;)



Jos nyt vertais elinkustannuksiin, jne... lässyn lässyn, mutta yleisesti ottaen täällä on halvemmat lipun hinnat.


Ja eipä kai sitä kovin moni promottoori edes hae leipäänsä bileiden järjestämisestä..



Sitä nimenomaan tarkoitin, että täällä suomessa bileiden järjestäminen on aika hyväntekeväisyystoimintaa, ettei sitä yleensä edes pysty tekemään rahan takia. Toista se sitten on muualla. Syitä lienee useampia, mutta itse järkeilisin asian näin: Suomessa on liikaa promoottoreita ja liian pieni skene. Kun on paljon promoottoreita, niin syntyy kilpailua. Tulos: Lippujen hinnat poljetaan liian alas ja promoottori saa hädin tuskin omansa pois.
drS

Posts: 1,939

#30 • • drS

Lumpy:
---
No ehkä tää on sitten vain mun mielipide, mutta mä en tajuu, et miten joku jaksaa itkeä 7,5 euron lipun hinnasta. Paikalla on kummiskin monta esiintyjää. Ehkä tää on sitte turhanpäivästä jankutusta, mutta mikähän Kivassa lienee tavis illan hinta??



sorry nyt melkoisesta ot-vatvomisesta, mut.. 7,5e ei todellakaan ole paljon moisesta lineupista jos on menossa katsomaan kaikkia esiintyjiä. pointtini oli se, että koska itse olen kiinnostunut lähinnä ainoastaan orkideasta joka soittaa kaiken lisäksi vielä pienehkössä yläkerran kakkoshuoneessa, niin mielestäni on varsin aiheellista pähkäillä haluanko maksaa 7,5e siitä. minulle tuo hinta on siis tästä syystä korkea, mutta yleisesti näille bileille se on varsin sopiva maksu.

nii ja kivan normi-illan sisäänpääsy taitaa olla 0-2? + tuo 1,5? pakollinen narikka.

[muokattu 17.8.2004 09:52]
Auacusha

Posts: 1,097

#31 • • Auacusha Koneradio
Joskus piti kavereiden kanssa Kiwaan mennä mutta 5e maksu ovella sai kyllä meidät kääntymään.. Tästä on tosin aikaa ja en ole varma oliko joku erikoisilta mutta tietääkseni ei..

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

T-mu

Posts: 2,980

#33 • • T-mu Läskimooses

dark-raver:
Joskus piti kavereiden kanssa Kiwaan mennä mutta 5e maksu ovella sai kyllä meidät kääntymään.. Tästä on tosin aikaa ja en ole varma oliko joku erikoisilta mutta tietääkseni ei..



Word!
Saman ketjun lahden ravintola divaan taitaa olla 6,5 sisäänpääsy normaalina viikonloppuna (ohjelmassa esim. kuka uskaltaa näyttää tissit lavalla tms.)

Olen itse valmis maksamaan pääsymaksuata enemmän jos rahalle saa jotain vastinetta mutta pelkkä pulittaminen siitä että pääsee dokaamaan lasinsirujen keskelle helvetin kallista bisseä ei kyl toimi mullakaan.

Nyt tulevana finrg-iltana on ainakin rahalle tarjottavaa vastinetta. Mielestäni hinta on just nyt balanssissa saatavaan viihteeseen nähden. *vink*
Aeryn

Posts: 166

#35 • • Aeryn
Milläköhän ihmeellä tänne pääsis tulee... hmm... tarttee koettaa ottaa selvää... jäi nimittäin valitettavasti toi turun pippalot väliin ja haluais kyllä päästä taas tanssimaan samalla lailla ku lahessakin. *jiihaa*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

peepe

Posts: 904

#36 • • peepe
Orkideaa tulis kyllä kuuntelee mielellään, mut toi Kiva vaan ei oo niin kiva...
Maihku

Posts: 1,186

#37 • • Maihku neiti hankala
Tänne tullaan viettämään Nooran*sydän* synttäreitä*jiihaa*
Avatar
#38 • • astaroth Guest
Tulossa ollaan.
Funktion

Posts: 1,720

#39 • • Funktion over 9000
Aivan ehdottomasti tulen myös! Kovin line-uppi pitkiin aikoihin!

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

T-mu

Posts: 2,980

#40 • • T-mu Läskimooses
Ja kymmenen nopeinta saa ovella kanssapolkkaajan kateelliseksi ehdalla FINRG001 (A: Carbon Based - Kraateri / AA: Karri K & DFG - Be Quiet) Vinyylijulkaisulla. Painoksen viimeisiä kappaleita jaetaan joten nyt alkaa olemaan viimeinen hetki hankkia kyseinen kiekko. Eli tulkeepa ajoissa paikalle *vink*