UzU:
drS nyt tuskin tarkoitti sitä, sillä itsekin kun mietin niin se on siinä ja siinä että kannattaako lähteä katsomaan Orkideaa, jota kyllä näkee usein Kivan yläkertaan, johon tuskin tullaan panostamaan ihmeemmin, johtuen järjestäjän varmasti rajallisista resursseista.
No ehkä tää on sitten vain mun mielipide, mutta mä en tajuu, et miten joku jaksaa itkeä 7,5 euron lipun hinnasta. Paikalla on kummiskin monta esiintyjää. Ehkä tää on sitte turhanpäivästä jankutusta, mutta mikähän Kivassa lienee tavis illan hinta??
Toi bileiden hinnat nyt riippuu ihan mihin maahan vertaa. Kyllä niitä halvempiakin on tuolla halvemmissa maissa ;)
Jos nyt vertais elinkustannuksiin, jne... lässyn lässyn, mutta yleisesti ottaen täällä on halvemmat lipun hinnat.
Ja eipä kai sitä kovin moni promottoori edes hae leipäänsä bileiden järjestämisestä..
Sitä nimenomaan tarkoitin, että täällä suomessa bileiden järjestäminen on aika hyväntekeväisyystoimintaa, ettei sitä yleensä edes pysty tekemään rahan takia. Toista se sitten on muualla. Syitä lienee useampia, mutta itse järkeilisin asian näin: Suomessa on liikaa promoottoreita ja liian pieni skene. Kun on paljon promoottoreita, niin syntyy kilpailua. Tulos: Lippujen hinnat poljetaan liian alas ja promoottori saa hädin tuskin omansa pois.